Breaking News
Loading...
August 22, 2013

Info Post

Terkantoi dengan fitnah yang di buat terhadap zahid hamidi sehinggakan dia di saman, maka untuk menyelamatkan elaun dia sebagai ahli parlimen pandan, rafizi terpaksa tebalkan muka merayu kepada zahid hamidi supaya saman syang di kemukakan oleh zahid kepada beliau tidak di teruskan dan di selesaikan di luar mahkamah...

Beritu besarnya jiwa zahid, walau pun dia di fitnah teruk oleh rafizi, tapi bila memikirkan rafizi masih muda dan tak mahu rafizi menghabiskan masa mudanya di dalam penjara, maka zahid bersetuju untuk tidak memanjangkan kes fitnah itu ke mahkamah...

4 comments:

Anonymous said...

penakut jugak si rafizi ni ye, aku ingat berani sangat.

Anonymous said...

Bodohnya Zahid, itu bukan besar hati tapi bodoh, kurang-kurang minta Raspussuy buat iklan semua suratkhabar mohon maaf sebagaiman fitnah beliau yang telah berleluasa...what the remedy bro?

Anonymous said...

rugi satu pilihraya kecil parlimen pandan

Anonymous said...

silap besar lah zahid percayakan permohonan maaf pakar kelentong ni...
rafizi ni macam lepaskan anjing tersepit je...
aku berani jamin lepas ni lagi banyak fitnah pada zahid kerana rafizi ni dah tahu kelemahan zahid ni...