Breaking News
Loading...
August 30, 2013

Info Post

Sudah cukup bukti untuk mengaitkan pas kedah dengan syiah, kita tolak pkr, pasal parti tu berkiblatkan yahudi, jadi setakat syiah nie, memang 100% depa sokong...

Pas mengaku mereka pengikut sunnah Rasulullah, malah perlembagaan pas sendiri menyebut, mereka mengikut al-quran, sunnah Rasulullah, dalam isu syiah, pas senyap kenapa? kenapa pas tidak bersama-sama bn menyokong enakmen anti syiah di kedah, mana perginya adun-adun pas yang berserban sebesar periuk?

Apa pun tahniah kepada kerajaan negeri kedah, sekiranya pas masih lagi memerintah negeri kedah, aku percaya, syiah akan hidup subur dan berkembang biak di sana, nasib baik orang kedah masih berakal, mereka tahu pas dan syiah adalah satu, maka untuk mengelakan syiah membiak, maka mereka memilih bn sebagai pemerintah....

Nota: syiah mengkafirkan semua khalifah dan sahabat Rasulullah kecuali saydina ali, malah syiah juga menuduh isteri Rasulullah siti aisyah sebagai pelacur...

6 comments:

Anonymous said...

Syiah dalam PAS samalah macam Geng2 Kongsi Gelap yang di haramkan tapi di bela oleh PAS. Jadi fahamlah kita kenapa PAS tak berani nak haramkan Syiah dalam PAS. Nanti bila dah jadi barah, masa tu dah terlambat dah nak di ubati. Fikir2kan lah.

Anonymous said...

Ada ciri ciri kesamaan, membela sesamanya.

Anonymous said...

Yng paling bahaya adalah sunnah wal rasuah dlm umno...

Anonymous said...

Rasuah perbuatan. Shiah adalah akidah. Disisi Islam orang Shiah ni lebih teruk dari org kafir. Orang kafir tak ganggu akidah org Islam tapi puak shiah sentiasa berusaha merosakkan akidah org Islam dgn cara menyebarkan fahaman mrk.

Anonymous said...

anon 5:26am tu contoh manusia dungu...
antara akidah dan perbuatan pun tak dapat nak bezakan mana satu perlu diutamakan...
nak komen tapi moron....

Anonymous said...

Bertaubatlah...gelincir aqidah neraka tempatnya..mesti faham antara org berdosa dgn munafiq dan kafir. Yg berdosa mohon keampunan dan petunjuk Allah, manakala munafiq dan kafir nerakalah selama-lamanya. Tepuk dada tanya iman.