Breaking News
Loading...
August 21, 2013

Info Post

Aku yakin dan percaya, wan ji tahu perbuatannya nak hapuskan sistem kesultanan melayu itu salah, aku yakin dia dalam keadaan sedar tentang apa yang dia katakan dalam video itu...

Tapi kenapa dia teruskan juga? jawapan aku cukup senang, wan ji nak jadi hero, dia nak jadi ikon kebangkitan anak muda yang menentang sistem kesultanan melayu di malaysia, malah tak keterlaluan aku kata, mungkin dia tengah cari sponsor dari pihak luar untuk menjalankan cita-cita MAP dia menuju 2030...

Dia tahu video yang dirakam itu akan di sebarkan, malah aku rasa dia yang mengarahkan supaya rakaman video itu dibuat, supaya bila dia kena cekup, video itu akan jadi saksi dan bukti yang dialah pelopor penghapusan sistem beraja di malaysia...

Perkataan sultan=syaitan itu sengaja di reka oleh wan ji supaya ia menjadi siulan anak muda dan mereka yang bebal, percayalah beberapa bulan lagi, akan ada pemimpin pembangkang yang melawak atau berseloroh menggunakan ayat wan ji "sultan=syaitan"...

Menyamakan sultan dengan babi, wan ji juga tahu itu juga salah, tapi dia sengaja buat juga pasal dia nak tunjuk pada golongan yang bebal ini dia serius untuk merialisasikan MAP dia itu...

Dia tak kisah kalau di reman 7, 14, 20, sebulan atau setahun pun dalam lokap, dia sudah menjadi hero puak haluan kiri, dia sudah dilihat menjadi ikon puak-puak yang bencikan sultan, maka sampai bila-bila pun dia tetap menjadi hero kepada puak-puak yang bebal tu...


7 comments:

Anonymous said...

beruk ni jugalah yang kata nik aziz tu manusia keramat.

aku rasa dia ni dibawah pengaruh dadah.

Anonymous said...

Wan jin apret ni memang anak jahanam

Anonymous said...

Rugi malaysia, sekarang terang2 nampak banyak melayu yang sakit jiwa, minta mak bapa wan ji nie bawak dia pi klinik ambik ubat, kalau tidak gila sakan mamat nie macam adam adli, salah mak bapa!

Anonymous said...

Mari kite ramai2 sembah sultan,cium kaki sultan..
Walaupon sultan ada mini bar kat istana,tpi die wajib disembah!
Kita akan diazab kalau kite menderhaka pada sultan!

Anonymous said...

Kite wajib taat dan setia kpd sultan yng esa..berdosa orang melayu kalau derhaka kpd sultan!

red G said...

hoi wan ji bangang! tak payah nak jadi herolah! anwar tgk kau ketawa aje, bodohnya budak ni!!!! cita2 entah apa2, membodohkan diri saja!

Anonymous said...

ADAKAH PDRM DAH AMBIL TINDAKAN KE ATAS BELIAU INI? KALAU MASEH BELUM BAIK TAK PAYAH CAKAPLAH BUANG KES JER. TAK PAYAH NAK LAYAN ORANG GILA.