Breaking News
Loading...
September 2, 2013

Info Post

Kalau tak silap aku, awal petang tadi utusan online ada mengeluarkan berita yang mana harga minyak tidak akan di naikkan, 

Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Petron Malaysia (Pesamp), Alang Zahry Ishak, 

"berkata, setakat ini tiada sebarang pengumuman dilakukan kerajaan dan pihaknya berharap pengguna waras dalam menilai setiap khabar angin yang diperolehi mereka.

"Dakwaan tersebut hanya khabar angin. Pihak kami tidak tahu menahu berhubung sebarang kenaikan harga petrol pada ketika ini," katanya.

Terkini dalam utusan online juga, telah melaporkan yang najib bersetuju untuk menaikan harga petrol ron 95 dan diesel...


Hemmm.... macam mana perkara penting macam nie boleh jadi flip-flop...

Atau mungkin harga minyak di stesen petron sahaja yang tak naik...???

Mampukah kerajaan membendung kenaikan harga barang selepas kenaikan harga petrol dan diesel selepas ini...?? mampu ke hasan malik, menteri kpdnkk memantau kenaikan harga barang?

Baru je bulan lepas tarif elektrik naik, bulan nie petrol pulak naik, bulan depan apa pulak yang nak naik...???


12 comments:

Anonymous said...

malaysia makin parah

Anonymous said...

Malaysia di bawah Najib makin parah!

Anonymous said...

Minyaak naik apa salah kerajaan


Tukar krajaan...

Bodohnye rakyat


Apsal rakyat negara jiran amat dahaga dengan minyat malaysia

Melayu Pasir Gudang said...

Nie sapa nak cuci taik, nie....sapa yang tak boleh percaya Utusan Malaysia atau Presiden pemborong minyak

Anonymous said...

janji x ditepati tahniah barang naik chinese makin kaya

Anonymous said...

tima kasih pada pm kerana menaikkan 20sen sahaja, kenaikan ini hanya taik celah gigi saja kerana harga minyak masih terrendah berbanding negara jiran yg lain..hidop umno..hidop umno, aku akan kurang gunakan kereta dan akan mula berjalan kaki kerana kesihatan kalau asyik naik kereta akan cepat kene penyakit.

Anonymous said...

Bayar con sultan @ Peamadu berjuta juta juta juta......

Anonymous said...

Inilah akibat melayu UMNO bodoh lebih dari lembu memberi sokongan kepada UMNO/Israel. Hidup UMNO/Lembu!

Otak geliga said...

isi minyak....isi minyak....kasi full tank malam ni...hehe

apa2pun org PP la plg rugi...mana taknya, taarif letrik naik, minyak naik & air naik 100%.....jap lg harga brg yg CINABENG kontrol naik mencanak2 laa.....hahaha

Untung la cinabeng2 yg kontrol harga barang.....takda rugi punyeeee...indahnya Malaysiaku, SYURGA utk Cinabeng..maklumlah byk pemimpin politik nak JILAT kasi shiny bdn cinabeng yg kaya raya....muaahahaha

PRU 14 nnt boleh la hantam sama kerajaan UMNO/BN....maklumlah PR pegang SEMUAAAAA harga RUNTUH....merata2 ada diskaun & freeeee.....tak sabar nak tgk PR perintah.....TAKBIRRRRrrr!!!!

Anonymous said...

Semue ni salah pembangkang & anwar..
Sebab aktiviti membangkang & liwat lah menyebabkan harga minyak naik!
Aku akan tetap sokong bn sebab menaik tarafkan ekonomi aku dgn kenaikan harga minyak..kerajaan sudah menunaikan janji kpd rakyat!sape yng sokong pr memang bodoh..

Surrhead said...

undilah umno untuk kekalkan kuasa melayu...dan boikotlah perniagaan bangsa cina....bangga jadi orang Malaysia ni....

Surrhead said...

"Aku akan tetap sokong bn sebab menaik tarafkan ekonomi aku dgn kenaikan harga minyak..kerajaan sudah menunaikan janji kpd rakyat!sape yng sokong pr memang bodoh..
September 3, 2013 at 3:09 AM"

kakakakaka.......kena kat batang hidung pun, masih tak sedar lagi....kakakakaka.....wei, anon, betul ke kau sebodoh ini? tak mungkin...., i rasa kau sanggup memperbodohkan diri hanya kerana kau penyokong tegar umno, perkosa dsbg, betul tak?? dan kau sedar yg kenaikkan petrol ini sememangnya menyusahkan rakyat..."menaikkan taraf ekonomi aku..kakakakaka" kau pun tak tau apa yg kau sebut tu. apa maksud itu? takper bai, kasi hantam saja la, janji ayat nak kena power.....ok,ok..skrg i tunngu ulasan u mengenai keteguhan matawang...confirm best dan kelakar nyer..."menaikkan taraf ekonomi aku...akakakakaka"