Breaking News
Loading...
September 30, 2013

Info Post
Kenapa teresa kok bengang sangat dengan mukhriz mahathir? korang baca komen teresa kok di bawah...



Pada aku apa yang di katakan oleh mukhriz mahathir tu memang betul. cina tak tolong bn, malah mereka ada cita-cita untuk menjatuhkan bn dan menubuhkan kerajaan cina, yang banyak membantu bn di kedah pada pru lepas ialah undi orang melayu, jadi buat kerajaan nak bantu sekolah cina sedangkan cina tak membantu dalam memberi kemenangan kepada bn, lebih baik bantu orang melayu yang banyak tolong bagi kemenangan kepada bn...

"Inikalilah" kasi ajar sama cina...

13 comments:

Anonymous said...

Aku sokong cina ngan bangsa dia sendiri tipu dlm urus niaga apa lg bangsa lain

Surrhead said...

kedah balik kat umno sebab tan sri azizan sakit, tak dapat concentrate masa PRU.....umno putar alam dlm misinya menyalahkan warga cina di malaysia....carry on jer dgn putar alam, tapi ingat, takder benda yg kekal di dunia, dan ini hakikat...

Anonymous said...

Surrhead: Punca PAS Kedah jatuh akibat sikap tamak haloba PAS Kedah itu sendiri. Beberapa kali insiden rampasan kuasa dilakukan oleh geng Pahrolrazi ke atas T'S Azizan, sampai sakit arwah. Sabotaj ke atas T'S Azizan jgn cakap la, hari2.

Dasyat sungguh politik PAS ni. Ini baru dpt negeri, kalau tadbir negara X tau la apa jadi. Bertambah rakus, kalah setan

Anonymous said...

Surrhead: Punca PAS Kedah jatuh akibat sikap tamak haloba PAS Kedah itu sendiri. Beberapa kali insiden rampasan kuasa dilakukan oleh geng Pahrolrazi ke atas T'S Azizan, sampai sakit arwah. Sabotaj ke atas T'S Azizan jgn cakap la, hari2.

Dasyat sungguh politik PAS ni. Ini baru dpt negeri, kalau tadbir negara X tau la apa jadi. Bertambah rakus, kalah setan

Anonymous said...

Anggap saja lah PAS tu Syiah ..Syiah tu Pas.

Anonymous said...

Dah kalah tu sudahlah.

Anonymous said...

Cuba Mukhriz ikut telunjuk cina, ikut segala kehendak dia orang, buat dan bagi semuanya pada dia orang je, kat orang lain tak payah bagi apa-apa, sume tumpu kat dia orang je, dah tentu puak ni akan puji Mukhriz baik.

AnNisbah said...

Memandangkan dap dan terutamanya teresa kok adalah rasis dan tidak malu bersikap demikian semasa dan sebelum pru12 dan pru13, maka mukhriz pun tak perlu rasa malu untuk bersikap rasis kepada dap.

Dap adalah musuh melayu islam di negara ini dan perlu di ajar supaya menghormati rakyat majoriti.

Anonymous said...

Sama la negeri lain, Nasib pas kat Johor menjunam sebab tamak , betul kan dulu pas baru betul kan orang

Anonymous said...

HIDUP MUKHRIZ BRAVO BRAVO BARU DIA TAU SAPA ANAK TUN

Anonymous said...

aku melayu paling rasis kat malaysia...
apa aku peduli...cinabeng pg mampos...

Anonymous said...

aku melayu paling rasis kat malaysia...
apa aku peduli...cinabeng pg mampos...

Anonymous said...

Woi SIALhead, hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Maka itu, kalau lu tak suka BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Malaysia ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!