Breaking News
Loading...
September 11, 2013

Info Post

Bertanding jawatan naib presiden kali ini banyak dugaannya...

Al-maklumlah dua tokoh ini kalau bertanding, kedudukan "orang itu" akan tercabar...

Majoriti ahli umno sudah tidak mahukan "orang itu" dalam parti...

Jadi kalau ada yang datang mengurut tok ali dan isa samad, persetankan dia...

Aku harap walau apa pun yang berlaku tok ali dan isa samad tabahkan hati dan kukuhkan pendirian...

Sekiranya tok ali dan isa samad menarik diri, maka aku beranggapan tok ali dan isa samad telah di BELI...

Siapa "orang itu" dan siapa yang sedang mengurut tok ali dan isa samad tu? korang klik sini untuk tahu...

3 comments:

Anonymous said...

DOA IKHLAS

Kenapa lah Nik Aziz, Hadi Awang dan barisan kepimpinan ulamak dalam Pas bengap dan bodoh sangat. Saya nak bagi tahu para ulamak dalam Pas bahawa :

" Ada pun tujuan pihak Kristian nak menggunakan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu adalah berniat untuk mendekatkan orang melayu (generasi selepas saya dan para ulamak Pas) kepada agama Kristian "

Memang layak sangat kalau kita memanggil Nik Aziz, Hadi Awang dan para ulamak Pas yang menyokong penggunaan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu dengan gelaran :

Nik Aziz Laknatullah
Hadi Awang Laknatullah
Nasrudin Hassan Laknatullah
.... dan yang lain2 nya.

Doa dari ku :

" YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM SELAMATKAN ANAK BANGSA KU DARIPADA MENJADI KRISTIAN. YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM BERIKAN KEMENANGAN KEPADA KERAJAAN MALAYSIA DALAM PERBICARAAN MENGHALANG PENGUNAAN NAMA SUCI MU DALAM MAJALLAH HERALD DAN BIBLE BERBAHASA MELAYU. AMIN .... "

Ana Muslimah

Anonymous said...

Tak de orang lain yang lebih cerdik ke?

Pusing-pusiing antara orang tua-tua tu sahaja.

Anonymous said...

Perkhabaran Gembira ........

Sila ambil maklum kepada semua rakyat malaysia Bahawa Chin Peng Ketua Komunis Malaya Telah Mampos Pada 16.9.2013 Sempena Hari Penubuhan Malaysia.

Sorakan kegembiraan sebanyak 13 kali ...........

Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!

Ucapan Takziah Kepada Para Penyembah Chin Peng .......

Lim Kit Siang
Lim Guan Eng
Mat Sabu

Sama-sama kita berdoa semuga rohnya ditempatkan didalam Neraka Paling Bawah sebagai balasan diatas kekejamannya terhadap orang2 melayu.

Askar Pencen