Breaking News
Loading...
October 18, 2013

5 comments:

Anonymous said...

Sohaimi Shahadan, selain dari CTOS yang menindas orang Melayu, kau jugak turut sama menindas ekonomi orang Melayu dengan cara membolot semua tender2 kementerian yang kau dah kepong. Kau jangan ingat orang Melayu semu bahlul. Semua job MARA kau sapu seolah2 kau akan hidup selama-lamanya.

Aku doakan kau kalah dalam MT kali ni.

Anonymous said...

abih tu nak bagi cinabeng ka.. lagi pun dapat kat melayu, buang le sikap dengki palat tu...

Anonymous said...

kena kepung jangan bagi ada cinabeng dapat sudah la...

Anonymous said...

Pilih mana kamu nak. Melayu jadi kaya atau cina jadi kaya raya.

Anonymous said...

Biar melayu kaya.. apa2 kat akhirat kita bleh tuntut dr dia.. kalu cinabeng ahh.. haiyaa sulah jadi kayu api maa.. apa mau tuntut..