Breaking News
Loading...
October 10, 2013

Info Post
Kalau tak ada kak midah, aku yakin nizar lambai akan jadi menteri besar perak sampai sekarang ini, kita jangan lupa, tumbangnya kerajaan dan mb boneka dap kerana kak midah, dia lah antara mastermind yang menyebabkan nizar kempunan beruk nak jadi mb...

Inilah kriteria pemimpin parti yang WAJIB diangkat oleh para perwakilan UMNO yang akan membuat pemilihan pada tanggal 19 oktober nanti. kita kena ingat, bukan kerja senang untuk jatuhkan kerajaan boneka dap yang mana ngah dan ngeh dua sepupu rapat chin peng menjadi exco kerajaan negeri ketika itu, walau pun menerima ugutan, kak midah terpaksa persetankan demi menjaga survival orang melayu di perak...

Kepada 146,500 para perwakilan UMNO janganlah sia siakan peluang untuk memilih kak midah sebagai anggota majlis tertinggi UMNO pada pemilihan parti kali ini.

Beliau memang layak berada dalam saf kepimpinan yang akan membimbing ahli akar umbi untuk berjuang mempertahankan kerajaan BN pada PRU ke 14 nanti…


8 comments:

Surrhead said...

makcik ular ni kalah masa PRU hari itu kan??

Anonymous said...

Oi SIALhead, lu punya ekoq ni dr. Red Bean KURAP RASIS aahh?! Kalau lu TAK suka ISLAM, BUMIPUTERA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah British-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!

Atau lu punya ekoq ni dari geng si CINABANGKAI gila PORNO SEKS dua ekoq itu aaahh?! Dan lu jilat itu KANGKANG BABI aaahh?!

Anonymous said...

Oi SIALhead, juga hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PEMINUM-KENCING-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. pemimpin/pejuang Islam/Melayu wanita yg. MULIA mcm. Dato' Hamidah kita ini - tolong selamatkan Taiping yg. indah dan ramai kpg-kpg. PUSAKA Islam/Melayu dr. PENJAJAHAN-makin-BUAS si KAPIR MUSUH Islam/Melayu DAPBANGKAI!

Lihat di http://www.mukminun.com/2012/02/ketahuilah-tentang-marah-dalam-islam.html, Ketahuilah Tentang Marah dalam Islam, Nak… , Oleh Irfan Nugroho, February 18, 2012 :

"Mereka bersikap lemah lembut terhadap orang yang mukmin, dan bersikap tegas (keras) terhadap orang-orang kafir, mereka berjihad dijalan Allah," (Al-Maidah: 54).

…."Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir (Kafir Harbi – yang terang-terangan memusuhi Allah dan Rasul-Nya), tetapi berkasih sayang sesama mereka (sesama Muslim),”(Al-Fath: 29).

Maka sudah selayaknya, nak engkau bereaksi tegas terhadap segala bentuk pelecehan dan penghinaan simbol-simbol Islam yang dilakukan oleh orang-orang yang tidak menyukai agama ini menjadi mulia.

Marahlah ketika melihat ajaran Islam ini dihina, dilecehkan dan diremehkan oleh orang-orang kafir atau oleh orang-orang yang mengaku Islam padahal ia telah kafir karena tabiatnya yang sama persis dengan orang kafir.

Bahkan bila perlu, berlaku hukum jihad memerangi orang-orang kafir harbi yang secara terang-terangan menyatakan permusuhan terhadap Islam, Allah, dan Rasul-nya. Namun perlu kau ingat, nak… Tidak semua orang-orang kafir adalah kafir harbi.....

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

PEMBETULAN: (perenggan pertama)

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. pemimpin/pejuang Islam/Melayu wanita yg. MULIA mcm. Dato' Hamidah kita ini - tolong selamatkan Taiping yg. indah, yg. banyak kpg-kpg. PUSAKA Islam/Melayu dr. PENJAJAHAN-makin-BUAS si KAPIR MUSUH Islam/Melayu DAPBANGKAI!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Dia kalah pasal cina gampang tak undi dia, orang melayu solid menyokong datuk hamidah. Dah memang dasar cina gampang tak sedar di untung dan tak mengenang budi.

Surrhead said...

http://www.sinarharian.com.my/pru13/n43-sungai-rapat-1.59790

tolong baca dan pahamkan statistic PRU makcik ular ni....20008 makcik ni menang pun dgn 636 majoriti. makcik ular ni rasis, kalau warga cina tak undi dia, itu salah dia, pasal tak reti nak berkhidmat tuk rakyat yg berbilang kaum....anyway, segelintir ahli umno jer yg termakan dgn wayang makcik ni, malahan ada cabangan umno pun menolak dia http://manjongmari.blogspot.com/2013/04/panas-di-perak-umno-gopeng-tolak.html...tgk muka makcik ular ini pun meluat, terserlah isi hati dia yg busuk

Anonymous said...

Oi Sialhead, BUTUHlu kecut PENAKUTkah?! Perangai lu memang mcm BABI GILA SEKS-PORNO, asyik mahu MENCARUT pd. umat Islam/Melayu/UMNO!