Breaking News
Loading...
October 10, 2013

Info Post

Ada beberapa kawan tanya aku, untuk prk sungai limau nanti, siapa yang akan jadi pengarah pilihanraya, tan sri muhyiddin atau cakmm? aku jawab kalau mengikut kelaziman, biasanya timbalan presiden umno akan jadi pengarah pilihanraya dan menteri besar atau pengerusi perhubungan negeri akan jadi timbalan pengarah pilihanraya...

Tapi sejak kebelakangan ini mamber aku cakap, kenapa ckmm beria-ia sangat bercerita pasal pkr sungai limau, adakah tan sri muhyiddin menyerahkan tugas pengarah prk sungai limau kepada ckmm? aku yakin tidak, tapi kenapa ckmm beria-ia sangat bercerita pasal prk tu?

Sebelum ini pun ckmm di lihat mendahului menteri besar johor apa bila dia kononnya bagi pihak menteri besar mengumumkan umno johor akan menubuhkan jentera prk sungai limau, (klik sini) betul ke dia umum bagi pihak atau dia yang memandai-mandai ? atau mungkin menteri besar johor dah serahkan tugas itu pada ckmm...

Agak pelik sejak bila ckmm mula "concern" pasal prk nie? pada penggal lepas ada berbelas-belas prk yang berlaku, tapi aku tengok tak pulak ckmm bersuara macam sekarang nie, kalau dulu dia buat deek je, tapi kenapa sekarang dia beria-ia sangat?

Mungkin itulah sahaja peluang untuk ckmm menonjolkan dirinya di dalam media...

9 comments:

Anonymous said...

CKMM sudah menghidu nasibnya.

CKMM dalam keadaan desparado.

CKMM terpaksa memilih jalan laun ke "Syorga" UMNO.

Apa pun yg CKMM lakukan, para perwakilan suda pun "menentukan" kedudukan CKMM dipemilihan nanti.

Terima kasih CKMM dan Selamat Tinggal

Anonymous said...

admin , apa maksud ckmm? Mohon pencerahan.

Anonymous said...

cium keris mintak maaf (ckmm)

lepas cium keris pd perhimpunan UMNO, rasa bersalah pd org cina sbb terlalu ultra melayu nampaknya. jadi beliau minta maaf.

sekian.

Anonymous said...

t.kasih ats penjelasan.

Anonymous said...

Semalam tengok ckmm kat tv3 pukul 11.. mukhriz pulak pukul 12.30am.. pelik aku kenapa tv3 buat camtu.

Anonymous said...

HishamKERISmudin CKMM memberi Amaran lagi...kekekekekeeke

Anonymous said...

saya bagi AMARAN KERAS ni, hentikan mengutuk saya.

Anonymous said...

Ha! ha! ha!.....biarkan siluncai terjun kelaut, tak kan timbul, kan tengelam......lautan dalam jangan diduga, kan kail sejengkal aja!..
biarkan!!!....
CKMM DENGAN LABUNYA biarkan!!!....

Anonymous said...

Hisham oh hisham kenapalah kau ni jadi ahli umno.