Breaking News
Loading...
November 11, 2013

4 comments:

Anonymous said...

aku yakin ini mesti juak-juak noh omar punya kerja.

usin said...

nak pusing kot mana lagi ni? kalau nak tarik balik bantahan, biarlah tulis sendiri tanpa isi surat yg maksudnya telah didraf lebih awal. umnopun dah belajar pegang dan genggam telur ahli macam dap jugak ke? yg sembrono awal-awal lagi adalah noh omar, biarlah dia yang tanggung. tak pasal2 umno kena HARAM kali kedua. tapi bagus jugak, biar umno baru nanti takde atau paling tidakpun kurang sikit yg kaki ampu dan kaki rembat projek.... ada yg marah?

Anonymous said...

Patutlah ALLAH SWT- makin turunkan bala kat negara ni, akibat PENGKHIANATAN Islam/Melayu LIBERAL mcm. ni, yg. makin berlambak dlm. PAS mahupun UMNO! Dahlah tu, siapa yg, menasihat PM kita utk. jadikan Langkawi mcm. pusat KAPIR Monaco – sawah padi dan kpg-kpg. Melayu warisan nenek moyang Melayu/Islam kita tu HINA sgtkah dan akan diGADAIKan berterusan pd. si KAPIR Musuh Islam/Melayu?!

Maka, tak lama lagi TUMBANGlah bumi PUSAKA Islam/Melayu nenek moyang kita ini, dr. sebelum dijAJAH si KAPIR PENJAJAH British-Zionis laknat lagi! Sedangkan si KAPIR Musuh Islam/Melayu ketawa terdekah-dekah - dan yg. herannya kenapa pemimpin mereka tak ada pula ramai yg. mati di bunuh, kemalangan atau jatuh sakit mcm-mcm?

Saya syaki sedg. berlaku pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) ke atas umat Islam/Melayu, disyaki dr. GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA (yg. juga diterajui PATI Bukan Islam yg. makin MENINGKAT di M‘sia ini sekrg), utk. MENGECILkan umat Islam/Melayu, disyaki diTAJA MUSUH Islam/Melayu dr. puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dr. puak Illuminati Zionis Barat-Israel)! Musuh Islam/Melayu ini sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di M'sia, Indonesia, selatan Thailand dan Mindanao, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga cthnya di syaki yg. menimpa peniaga Islam/Melayu di Pendang, dan makin meningkat di Sabah/Sarawak ke atas kpg-kpg. Islam/Melayu yg. terbakar)/keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser, terutamanya ke atas pemimpin/bijak pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu cthnya; lihatlah )-wabak penyakit/kemalangan jln. raya dsbnya. Umat Islam senang dikenali dr. cara pemakaian Islam mereka serta ayat al-Quran di kenderaan.

Kerana, yg. hairannya, kenapa PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit. kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini? Kita bukan nak menyoal Takdir, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam (lihat di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)!

Lihat juga kematian mengejut Allahyarham Bukhari Che Muda, CEO Alhijrah, yg. juga sungguh terpelajar, di usia muda akibat kanser- di http://www.bharian.com.my/bharian/articles/JasaBukhariterusdikenang/Article, Jasa Bukhari terus dikenang, 2013/11/11dan
http://www.nst.com.my/nation/general/tv-alhijrah-ceo-dies-of-cancer-1.397477 TV AlHijrah CEO dies of cancer, By EUNICE AU , 11 November 2013)

Yg. herannya, pengkebumian pemimpin Islam/Melayu yg. amat berjasa ni, Allahyarham Bukhari (juga Allahyarham Ustaz Raffili) tak pula dihadiri mana-mana Menteri Islam/Melayu; apalagi Ketua Pemuda UMNO liberal (susah sgtkah nak hadiri) – dan apakah jenis PEMBELAAN pd. isteri anak-anak mereka berdua ini dr. K’jaan, atas jasa mereka ini pd. NEGARA ISLAM/umatnya kita ini?!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

PEMBETULAN: MAAF

Hanya SATU Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom, yg. hadir di pengkebumian Allahyarham Bukhari, tapi saya tak puas hati kerana Ketua Pemuda UMNO liberal tak tunjuk muka dia, mewakili jenerasi muda Islam/Melayu!

Dan penting sekali rakyat mahu tahu apakah jenis PEMBELAAN pd. isteri anak-anak Allahyarham Bukhari serta Allahyarham Ustaz Raffili berdua ini (dan mana-mana pemimipin Islam/Melayu yg. BERJASA, yg. meninggal apalagi waktu muda atau sdg. bertugas)dr. K’jaan, atas jasa mereka ini pd. NEGARA ISLAM/umatnya kita ini?!

Makcik Sambal Belacan.