Breaking News
Loading...
December 16, 2013

Info Post

Hanya kerana sekeping gambar, buta-buta mukhriz juga di fitnah sebagai pengikut syiah oleh cai-cai pas, punya la mengelabah cai-cai pas cuba mengaitkan seberapa ramai pemimpin umno dengan syiah tampa melihat sendiri dalam parti mereka kini sudah hampir 40% ahli dalam parti mereka pengikut syiah...

Baiklah kalau sekadar bergambar tampa apa-apa bukti seperti mana kdn dapat buktikan mat sabu syiah, cai-cai pas sudah tuduh mukhriz juga pengikut syiah, bagai mana pulak dengan gambar anwar, azmin dan beberapa ekor lebai pas sedang terangguk-angguk depan bangkai teoh beng hock sudah jadi kafir, pengikut agama buddha?


5 comments:

Anonymous said...

Bro

Aku pening la dengan Umno ni. Bila Pas ajak muzakarah, mereka kata okay. Tapi dalam masa yang sama mereka hentam Mat Sabu orang no 2 Pas dengan isu syiah pula.

Sepatutnya kalau nak muzakarah, jangan lah duk jaja cerita pemimpin Pas itu ini itu ini. Muzakarah dulu, bila dah berpakat elok2 baru lah pakat tegur hang aku mana yang tak betul.

Sampai kiamat pun tak akan jadi muzakarah Umno-Pas. Sampai kiamat juga tak akan jadi cantuman Umno-Pas. I am very sure about this. Lim Kit Siang and Karpal Singh also share the same view, they have nothing to worry because they know this not going to happen, they know very well who is Umno and at the same time they also know who Pas is.

jejakazman said...

bro bila orang menegur kite...sepatutnya kita ucap terima kasih...begitu jugak PAS dan UMNO...jika jelas syiah ada dlm diri mat sabu....kite kene tegur dulu...kerana syiah musuh islam....dr situ sepatutnya PAS ucaplah terima kasih sbb terselamat dr musibah syiah...susah sangatkah kite mengaku kekurangan diri kite...

Surrhead said...

DET, bab syiah2 ni, hanya tuk mengalihkan perhatian rakyat dari menumpu pada kos2 harian yg tgh semakin naik. Tak payah la DET pun terikut. Tau la ini melibatkan akidah, tapi bagi yg tersalah bawak pasal ini kan kena jawab bila mati kang, betul tak??

Anonymous said...

Kalaw bab masuk neraka...bab2 poket ni letak tepi dulu la..

Surrhead said...

bukan tak takut neraka, bai....kena realistik sket kan?...bagi golongan yg kerja makan gaji, kenaikkan harga tuk barang2 keperluan harian adalah isu penting, lagi2 kalau ada anak bini tuk diberi makan....golongan bos2 biasanya tak terasa sgt, pasal dia org mana ada pergi pasar tau kedai runcit...