Breaking News
Loading...
December 26, 2013

Info Post
Ada haram jadah penyokong pas kata, gambar mayat hindu di tutup dengan bendera pas itu adalah rekayasa oleh blogger pro umno, kata mereka, bendera pas terlalu agung dan mulia jadi tidak logik mayat seorang kafir beragama hindu di tutup dengan bendera pas..

Maka melompat-lompat la cai-cai dan lebai pas menuduh umno dalang di sebalik supeimpose gambar tu, ya gambar mungkin boleh di supeimpose, tapi bagai mana pulak dengan video ini? dan kalau nak sah lagi, pergi tanya orang kuat pas kota raja, bernama cikgu jaafar, dia pun ada semasa video itu di rakam.

Sumber: MALAYSIANEWS

11 comments:

Anonymous said...

Woi Dol, ikut suka kau kata 'paria'. Apa dosa dia kat kau? Ikut suka keluarga dia la nak kapan dengan apa pun. Kau marah PAS tu masalah kau, tapi jangan nak maki/malukan orang lain.

Anonymous said...

Anom 1.17 Suka ati aku la..blog aku

Anonymous said...

bangang punya anon 1.17!!!!

Anonymous said...

Dah x de isu laen ke ape?cerita la pasal keluhan rakyat skrg ni..kos sara hidup yg makin meningkat..

Anonymous said...

apa la punya bengong blog... buat tambah dosa jer....publish ler keluhan ramai org la nie kos sara hidup mencanak naik... lagi bagus dan lagu mana nak atasinyer....

usop santorian

Anonymous said...

Jangan biarkan Islam di hina & pijak. PAS sanggup berbuat demikian kerana inginkan kuasa politik

Anonymous said...

Kan Pok Nik kata sapa yg sokong PAS atau undi PAS akan PASTI masuk syurga... tanya kat POK NIK, amalan setiap hambaNya tak perlu dihisab ka..???

Anonymous said...

Macai pas anggap bendera mereka tu panji2 Islam, hemm ye la tu, panji2 Islam buat kapan mayat keling paria kafir harbi.

Zul Kapan.

Anonymous said...

Bila org ckp org umno ni bodoh x leh terima..selidik la dulu cerita di sebalik gambar tu..tau x org2 umno yg bodoh bangang ni..aku x nk cerita kt sini..aku tau ape crta d sblk gmbr tu..org2 umno yg bodoh g cari sendiri pastu komen blk kt sini..lagi satu..ape masalahnye dgn bndra pas tu..bodoh dgn umno berpisah tiada..

Anonymous said...

Pas lagi bodo sebati dlm jiwa menjadi pengkianat ummah dan suka menjadi barua puak kafir harbi...bodoh tahap gaban tu..

Anonymous said...

Woi anon 4.18, hg ni bila org kta bangang hg mrh. Bila kta pndai, hg prasn trlebih plak.. Hg dh bca dlu HARAKAH tu. Pas 2 bru hg bleh tduh sma ada btoi @ tidk crita ni.. Btul ker PAS ITU ADALAH ISLAM DAN ISLAM ITU ADALAH PAS!!! HAHAHA.. Hbis 2, mendiang dlm keranda 2 ISLAM ker ek???

*ORANG AKAI PENDEK SAJA DOK PERCAYA KATA-KATA PUJANGGA NI*

Ngok Btoi laaa.... Adoi


#BUDAK KEDAH#