Breaking News
Loading...
January 18, 2014

Info Post

Apa tindakan kementerian pelajaran keatas pengetua cina bangsat yang menyuruh seorang guru membuka tudungnya sekiranya dia nak mengajar di sekolah cina itu? 

Jawapannya, kementerian buat bodoh je la...

Percayalah cakap aku, perkara ini akan berlaku lagi sedikit masa lagi, pasal sekarang ini ramai cina-cina yang gila yang suka menghina Islam...


17 comments:

Anonymous said...

Takkan kementerian pelajaran tutup mata dan senyap....maaf itu cerita lain. Yang dah terlanjur tuu....tak kan terlepas. Nanti ramai lagi yang terlanjur.

Tindakan tegas dan keras itu wajib. Ini hal etika kerja dan bercanggah perlembagaan negara...paling kurang diturunkan pangkat kerana tindakan tu menunjukkan dia tidak berkelayakan.

Anonymous said...

kalau islam dihina, dengan mintak maaf dah setel. jika agama bukan islam pulak dihina, ke penjaralah tempat sipenghina. kita ni di malaysia ke di negeri setan?

Anonymous said...

Betul tu...aku rasa kita kat negara setan...
Menyampah aku..buat baik/berlembut tak kena tempat...
Menyampah sangat akuuuuuuuu

Anonymous said...

Mohon pencerahan mengenai penggunaan kalimah allah..pm menyatakan bahawa penganut kristian di sabah dn sarawak boleh menggunakan tp untk semenanjung x boleh..knpa ye??aku pening la..knpa sabah sarawak boleh semenanjung x boleh..tolong pencerahan kawan2..

Anonymous said...

Ish..x phm la..kalau x boleh biar x blh semua..ni sabah sarawak boleh semenanjung x blh..confius la den..tolong explain sebab dia?dunia sedang mentertawakan kita nih..diaorg kata malaysia ni pelik..

Anonymous said...

Kau x payah pening sgtla monyet...fahamkan dulu 20 perkara penubuhan malaysia. Ada jwpannya di situ. Ckp tanpa ilmu, mcm monyetla kau nihhh...

Anonymous said...

Jika bangsa melayu cepatnya polis siasat dan tuduh mahkamah ..hina agama, ugutan..kena bangsa lain boleh Seattle dgn minta maaf..perlukah kita sokong BN lagi..umno lagi.? Bagi kami no more..pru14 mantan kan meka semua ini..

Anonymous said...

Itu namanya tolak ansur.. mereka beransur-ansur tolak dan tidak respect Islam sebagai agama rasmi Malaysia sebab mereka ada kuasa wang.

Anonymous said...

Untuk pengetahuan semua bhwa guru besar sklh tu adalah waNita mca..cuba kalau guru bsr tu dap..erm..habis...untk penggunaan kalimah allah tu ikut 20 perkara penubuhan malaysia??ouh..kira ikut undg2 yg dibuat oleh manusia la..bkn ikut islam la..ke mcm mane?cube terangkan ape 20 perkara tu..dan adakah salah mengikut islam jika bkn islam guna perkataan allah..jika boleh ckp boleh..jika x boleh semua x boleh..ini tak..sabah sarawak boleh semenanjung x boleh..pastu umno yg kt semenanjung ni buat2 jadi hero..kelakar la..mcm kes pembinaan gereja kt tanjung karang tu la..ala..tempat noh omar tu..umno yg luluskan tanah tu untuk buat gereja umno sendiri yg bantah..ish2..tanah tu di berikan untuk pembinaan gereja pada awal tahun 90an lg..pastu nk salahkan kerajaan negeri skrg ni..lucu la umno nih..

Anonymous said...

Bila dah terjebak mula la swing kata pengetua cian tu org mca la orang gerakan la itu la ini la. Soalnya ada bukti ke cina tu orng mca? Ohh lupe barua2 pakatan ni mana ambil kira bukti. Video Nuar berjubo dengan china doll pun puak2 ni kata video tu saksi besi tak boleh pakai.

Anonymous said...

Ini mesti baca steatment bangang khalid samad nie. Kata tanah tu dah di luluskan utk buat gereja sejak tahun 1982. Kikikiki weii noh omar masa tu pun tak masuk umno lagi la weii.

Anonymous said...

Kih..kih..x caya ko tnye la org kg kt sana tu..betul x dia tu org mca..kih..kih..ko tgk la fb dia..siap pg mesyuarat mca lg baru2 nih..kih..kih..pasal tanah tu x kira la noh tu dh masuk umno ke blm..pokoknya..umno yg bg kelulusan..sendiri bg..sendiri bantah..lawak siot..kih..kih..

Anonymous said...

Kikikikiki mane buktinya? Nak mintak kat khalid samad? Itu orang kilang carlsberg pun dia cadang mau kasi besar.

Anonymous said...

Btl bro...tolong explain otai2 kt sini mengenai kalimah allah yg buat aku keliru..sabah sarawak boleh..semenanjung x boleh..noh gadut cakap sape yg bg kebenaran guna blh jatuh akidah seseorg tu..pm ckp sabah sarawak boleh guna..pening arrrr...

Anonymous said...

Bukti??erm...ko pegi tnye org pejabat tanah daerah kuala selngor..diaorg yg bgtau..kih..kih..kih...nanti dah tunjuk diam pulak..kih..kih..ala mcm kes satim diman tu..beli tanah pkps murah x ikut harga semasa..x smpi sebulan paksa pkns beli dgn harga berlipat kali ganda..masa khir toyo jadi mb..bila didedahkan di sidang dun diam seribu bahasa..sepatah x ckp..bila di tnye..no komen...kih..kih..

Anonymous said...

Umno2..kih..kih..kih...

Anonymous said...

Sori to say but B#@I betulla kerajaan yg aku dok sokong ni.sangat2 kecewa!sedih tak terkata.