Breaking News
Loading...
January 13, 2014

Info Post

Petikan laporan malaysiakini,

Umno akan menggugurkan saman fitnah terhadap Naib Presiden PKR Tian Chua berhubung dakwaan parti Melayu itu terlihat dalam kes serangan militan bersenjata di Lahad Datuk awal tahun lepas.

Umno bersetuju menarik balik saman itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini selepas Tian Chua menjelaskan pandangannya dan rela menarik balik artikel dalam akhbar web PKR Keadilandaily.

Setiausaha Kerja Umno Datuk Abdul Rauf Yusof berkata, parti itu menerima penjelasan Tian Chua dan memutuskan menarik balik saman.


Hancur sudah maruah umno, sedap-sedap orang fitnah kita, lepas tu orang tu buat muka kesian, kita maafkan tampa beri dia sedikit pengajaran, mungkin akan ada juak-juak unmo kata ini kita "ala sedangkan nabi ampunkan ummat inikan pula kita umno", pada aku ini semua "bull shit" ceritanya sekarang, umno dah tak de telor, umno dah jadi parti bacul, takut dengan pembangkang, walau pun terang-terang pembangkang buat salah, tapi umno masih tak berani saman...

Macam nie ka parti nak perjuangkan nasib melayu, orang dah terang-terang buat fitnah masih lagi nak maafkan...

20 comments:

pakteh said...

pemimpin umno dah kekenyangan...

Anonymous said...

pemimpin umno yg ada hari ni memang bebal...

Anonymous said...

Agak2 nya berapa ratus ribu la rauf dan hafarizam dapat dari tian chua untuk settle kes tu ek

Anonymous said...

Wahai Tun Dr Mahathir...tolongla kembali ke persada politik... selamatkan org Melayu / Islam di Malaysia sblm kegemilangan yg tuan usahakan hancur musnah di tangan Najibtullah dan sekutunya....

Nak harapkan PAS mmbela Islam dan Melayu makin masok dlm lubang taikla jawabnya...

Anonymous said...

Begitu senang dipermainkan saja UMNO ni. Kenapa jadi begini?

Anonymous said...

umno...umno..lu memang tak dok telor !!!

MELAYUJATI said...

Aku bersumpah akan terajang UMNO dalam hidup aku dan keluarga aku pada PRU14 nanti.

Anonymous said...

dala diri keluarga kami umno da mati..itu aja..

Cahaya Al Majid said...

UMNO tidak terkesan dengan kematian anggota keselamatan lagi..'yang mati hanya bangkai bagi mereka' kerana tidak mendatangkan 'kekayaan' kepada UMNO. Yang penting politik -cucuk rakyat- adalah keutamaan. UMNO!!!ni sampah masyarakat!!

Anonymous said...

UMNO masih dibuai mimpi,cakap aje, tindakan tak seberapa, tunggu bila satu demi satu negeri jatuh kepada puak bangsa asing baru hendak menyesal,silap perwakilan undi orang yang syok sendiri dan memberi masalah kepada UMNO sendiri.

Anonymous said...

Hidup kangkung....haha..najib kangkung...

Anonymous said...

UMNO...parti melayu BACUL...mcm nak mapos org bawahan berkempen..pasang bendera masa pilihanaraya..tinggalkan anak isteri sampai pukul 3/4 pagi..ada yang terpaksa ambil cuti tahunan semata-mata sayangkan UMNO..tapi akhirnya ini yang jadi..BABI punya NAJIB..PUNAHSIHAT NAJIB ni BABI!!!dah terang-terang cina laknatullah ni fitnah..tetiba settle camtu jer..apa punya BANGSAT la UMNO ni..aku yakin dan amat percaya puluhan ribu orang-orang UMNO akan keluar dari UMNO tp tidak akan masuk parti-parti syaitan PAS dan PKR..pemimpin UMNO DAYUSSSS...Ayahanda TUN Mahathir..bantulah kami yang sebangsa dengan mu..selamatkanlah maruah bangsa Melayu, Agama Islam dan UMNO..

Anonymous said...

Gua fedup betul kalau saman sekerat jalan macam nih. Nak saman, saman je terus. Tiada kompromi. Ni tidak. Dia orang sedap2 kutuk dan fitnah macam2. Konon nak saman. Tapi bila dia tarik balik, saman pun habis. Macam tu je ke. Hampeh. Kalau macam ni la. Seribu kali pun mereka tak takut buat fitnah.

Anonymous said...

Mungkin peristiwa ini dapat mengkonfirmkan aku menjadi penentang tegar pemimpin umno. Layaklah kini umno ditalqinkan....
Umno dan melayu sama sekali telah hilang maruah, tiada siapa hormat, pergi mampus dgn seluruh kepimpinan umno... I hate u alls

Anonymous said...

Kalau ini lah kualiti UMNO sekarang, jangan terkejut kalau Negara akan hancur.....Wahai rakyat Malaysia terutama penyokong UMNO, bangun dan ubah pemipin-pemimpin UMNO yang tidak bermaruah & berintegriti demi masa depan Negara dan generasi !!!! UMNO tak salah, pemimpin yang perlu diturunkan segera.

Bilal157 said...

Bersatu'lah semua umat manusia :-)


https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

Anonymous said...

salam 2 all, wahai ahli umno ini kah yang di kata kan bermaruah? alang2 selok perkasam biar sampai kepangkal lengan , bukan cuit2 jilat. kalau sue biar samapai bankrupt. Dimana maruak Melayu yang di dokong olih UMNO. saya ahli UMNO di Cheras bawah DAtuk Syed Ali dan saya sedih tengok cara UMNO Pusat.

Surrhead said...

kasi sue sama itu tian chua habis2....dan kita macai umno dah happy sebab harga dunia kangkung dah turun....i pun baru pas order 3 lori, mana tau besok2 harga kangkung naik....

Bilal157 said...

Silahkan kunjungi WEB kita kakak :-)
buat anak-anak kakak yang mau belajar

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

Bilal157 said...

Silahkan kunjungi WEB kita kakak :-)
buat anak-anak kakak yang mau belajar

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT