Breaking News
Loading...
February 19, 2014

Info Post

Kajang adalah markas dong jio zong dan dong zhong, kolej new era adalah tempat mereka mengkaderkan anak-anak muda cina supaya membeci kerajaan melayu umno/bn...

Ingat lagi tak 83 perkara tuntutan suqiu? tidak satu pun dalam 83 tuntutan itu menguntungkan umat Islam dan orang melayu, dikatakan di kolej itulah tuntutan itu di meterai bersama-sama dengan 11 pertubuhan cina yang lain...

Mereka juga pernah menuntut supaya kerajaan melalui kementerian pelajaran mengiktiraf peperiksaan UEC yang mereka reka sendiri, dengan memberikan laluan terus kepada pelajar yang memiliki sijil itu masuk ke ipta walaupun ada di antara pelajar itu
tidak fasih dan tahu menulis dalam bahasa kebangsaan...

Kolej new era di jalan bukit, kajang..
Kini sempena prk kajang, mereka membuat tuntutan lagi kepada kerajaan, 100 ekar tanah di sepang untuk di bangunkan kampus baru kolej new era...

Apa istimewanya kampus itu kepada rakyat? 

Apa menafaatnya kolej itu kepada orang melayu?

Apa hebatkah sangat mereka menuntut tanah sebesar itu dari kerajaan untuk membina sebuah kolej yang hanya menguntungkan sebelah pihak sahaja?

Adakah demi undi orang cina kepada bn di prk kajang, najib akan menunaikan tuntutan dong zhong?

Kita tunggu dan lihat...

Ingatlah... najib nyaris-nyaris menjadi ketua pembangkang kerana tsunami CINA...



13 comments:

Anonymous said...

Kalau Najib akur, aku akan memerintahkan semua cucu cicit aku kencing atas kubur dia.

Anonymous said...

KALO DORANG NAK TUNTUT BOLE...
BAGI TIGA TAHUN AMALKAN BAHASA DAN BUDAYA MELAYU...
FAHAMI PERIHAL ISLAM YANG SEBENAR...
MENDOKONG INSTITUSI MELAYU TERUTAMA RAJA2 MELAYU...
KALO TAK MEMATUHI PIAWAIAN YANG KITA MAHU...
ULANG LAGI SELAMA TIGA TAHUN....
DAN SETERUSNYA BEGITULAH...

Anonymous said...

dah sampai masanya penduduk melayu jugak meminta uitm dibuka dikajang dan minta kerajaan luluskan tanah 100 ekar di sepang,bangunan seperti plaza loi yat khas untuk 100% untuk org melayu berniaga, rumah murah dll ....selagi kita memerintah jangan bagi muka pada pada semua pendatang asing untuk menjajah tanah negara kita.. selama ini kita sudah cukup baik dengan keturunan melayu terpaksa berkorban harta mereka iaitu tanah milik mereka disekitar k.l dan lain2 kampung cina untuk penempatan mereka semasa zaman penjajah, memberi mereka hak w negara dan mengundi serta pemilikan harta ...apa lagi yg tak cukup..mungkin mereka ingin melayu menjadi pelarian di negara sendiri seperti umat islam di maymar .. jika kerajaan masih nak melayan kerenah mereka menunjukkan kerajaan pimpinan najib tidak belajar dari sejarah lalu..

Anonymous said...

Jadilah Melayu yang bermaruah. Melayu yang takkan gadaikan segalanya demi menagih sokongandan undi.

Ingat lagi jamuan makan besar dan pesta beramai-ramai bawa sepanduk "I Love PM" yang membuatkan kita cukup yakin tersenyum lebar hingga ke telinga tapi akhirnya kita yang kena kencing.

Tapi biasalah Melayu mudah lupa.......

Anonymous said...

0rg melayu boleh hidup tanpa cina tapi cina x boleh hidup tanpa melayu kerana hasil kekayaan mereka hasil datang dari kuasa beli org melayu yg menyokong perniagaan mereka selam ini..mereka sebenarnya bukan golongan cerdikpandaipun tapi kepintaran mereka iaitu memperggunakan kebijaksanaan bangsa lain terutamanya melayu untuk mencapai cita2. mereka tanpa mengira bidang...kelemahan melayu pula mudah lupa diri dan mudah terpedaya,tamak serta mudah diperggunakan,,,,banyak lagilah

Anonymous said...

kalo najib akur dgn permintaan komunis tuh...bermakna najib sendiri mnguborkn terus kepercayaan Melayu pada dia yg masih bersisa ini....
Dgn kata lain... bye bye najib... tapi jauh di sudut hati masih berharap najib sedarla utk kesekian kali ini...

Surrhead said...

cina dgn melayu di negara kita ini sebenarnya 2 x 5.....kalau tak caya, kajilah permintaan2 dua2 group ini.....confirm ada unsur berbaur rasis.....yg seronok para politician la yg mencaturkan korang...

Anonymous said...

macam mane pun read bean army mesti nak menangkan juga bangsa dia.

Anonymous said...

Oi SIALBANGKAIBABIhead,lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS!
Baik lu si KAPIR HARBI (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu!

Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?!

Anonymous said...

BANGKAIBABIDAP RASIS memang puak PENGGANAS! Baik DIHALAU dari NUSANTARA buat selamanya! Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun pemimipin Hindu atau Kristian macam ni! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

Nampaknya tak habis-habis kat M'sia, si PENDATANG RASIS asyik nak TUNJUK BELANG pula kat umat Islam/Melayu termasuk pemimpin Islam/Melayu TERCINTA kita! Kat Barat pun, jangan harap Bumiputera Barat bagi muka pada kaum PENDATANG sampai asyik nak GERTAK Bumiputera mcm. SAMSENG, dan nak MENJAJAH Barat! Tapi kat M'sia ni, PENDATANG RASIS PARASIT bakal MEMERINTAH kita yg. ORANG ASAL bumi pusaka nenek moyang kita ini!

Sepatutnya digubal undang-undang SEGERA, hanya kaum Bumiputera saja yang boleh menjadi PM dan TPM, dan oleh kerana orang Islam/Melayu adalah Bumiputera majoriti dan Islam adalah AGAMA PERSEKUTUAN (iaitu Malaysia adalah NEGARA ISLAM), PM dan TPM mesti dari orang Islam/Melayu! Tak usah asyik takut pada GERTAKAN SAMSENG si KAPIR GANAS Barat-Zionis, utk tunduk pd "demokrasi-hak asasi kesamaan" SAMPAH mereka, yg. mereka sendiri tak ikut di Barat-Israel! Kita ada hak utk menggubal undang/undang kerana telah diANIAYA oleh PENJAJAH KAPIR Barat-Zionis, yg. MENIPU sampai paksa kita beri kerakyatan dgn. mudah pd. berjuta PENDATANG dan TEMASIK (S’pura) kpd. kaum PENDATANG ini! Malangnya mereka tak kenang budi lansung dan mahu terus PIJAK kepala kita – bakal kita jadi macm Bumiputera miskin dan merana, sampai jadi peminta sedekah, orang gaji dan pengutip sampah seperti di Filipina, Palestin, Selatan Thailand dan Indonesia!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Surrhead said...

Makcik sambak belacan...mmg aku nak suruh bapak ko bunuh ko masa lahir je....tapi, sayang, tak jadi jumpa bapak ko masa tu....skrg pun tak der masaalah, suruh bapak ko racunkan makanan ko jer...janji besok tak bangun, dah.....apa no fon bapak ko, biar aku bagi tau dia...

Anonymous said...

Oi si SIALBANGKAIBABIhead si PGENG KONGSI GELAP KAPIR, mulut lu mcm. BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Awatlah bapak lu dpt anak NAJIS BABI mcm. lu?!

CEO_Siber said...


Anwar Jadi MB - Skuad Sayang Selangor Bubar Ganti Terengganu

LIHAT BUKTI DI SINI
LIHAT BUKTI DI SINI

'Please Note'

- Pelaburan jutaan ringgit 'skuad sayang selangor' sepanjang 5 tahun untuk merampas kembali selangor di tangan PKR tidak berhasil. Malah memberi 8 lagi kerusi Dun kepada PR

- Walaupun beribu kali lakonan @ provokasi yang dimainkan oleh media UMNO BN ia tidak lagi relevan untuk Rakyat Selangor. Begitu juga Kelantan dan Pulau Pinang. Ia tetap akan menjadi milik kekal PR.

- Terengganu juga bakal mengikut jejak selangor... Lihat saja pru 13 hanya 2 kerusi sahaja berbeza dan kemerosotan ketara BN..

- UMNO BN akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' dan mengantikan 'Skuad Sayang Terengganu' pula. UMNO BN yakin bila perlaburan jutaan ringgit diberikan kepada rakyat Terengganu terutama anak muda akan mengekalkan Terengganu ditangan mereka

- UMNO BN akan kekal memerintah Terengganu jika pelaburan mereka berjaya dalam 'Skuad Sayang Terengganu'... Lihat saja bukti jelas apabila pelaburan RM15,000 untuk satu keluarga FELDA dapat mengekalkan undi mereka kpd UMNO BN walaupun sedikit merosot... Jadi apa sangat bezanya level pemikiran anak muda FELDA dan Anak muda Terengganu?

- UMNO BN tetap akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' apabila Anwar berjaya menjadi MB selangor. Aura Anwar yang kian kuat kpd anak muda Selangor hanya menjadikan usaha mereka sia2. Lebih baik mereka tumpukan Negeri lain yang juga akan jatuh ke tangan PR...

Akhir Sekali, adakah UMNO BN akan menyumbat kembali Anwar ke penjara untuk tempoh 10 tahun lagi untuk menghalang daripada menjadi MB Selangor??..... Tetapi yang pasti, UMNO BN akan 'ketandusan strategi' untuk merampas kembali Selangor dan menemui 'jalan mati' untuk menarik sokongan pengundi muda dan pengundi baru yang sudah terdidik sejak 5 tahun dulu..