Breaking News
Loading...
February 27, 2014

Info Post

Hadi tuduh calon pkr tokan pill kuda... klik sini

Lepas tu orang yang kena tuduh tokan pill kuda saman hadi... klik sini

Orang yang di tuduh jadi tokan pil kuda menang saman...

Lujnah undang-undang pas tak tau macam mana defend hadi...

Hadi kena bayar 2 juta...

Dewan ulama pas suruh semua ahli pas buat solat hajat agar di selamatkan dari segala kejahatan musuh...

Soalnya sekarang siapa musuh yang di maksudkan oleh dewan ulama pas tu?

Orang yang hadi tuduh tokan pil kuda itukah yang di maksudkan sebagai "musuh" oleh dewan ulama pas?

Ingat orang yang hadi tuduh tokan pil kuda itu adalah bekas calon pkr...

Pkr adalah rakan sekutu hadi dan pas dalam pakatan rakyat...

Jadi siapa "musuh" yang di maksudkan oleh dewan ulama pas?

Takan umno kot, umno tak de kena mengena dalam kes nie...

7 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Agama juga yang dipermainkan... Ini semua salah UMNO dah hasut kawan tu saman Hadi... Alasan basi dari video besi...

Anonymous said...

Budak pkr tu saman hadi berdasarkan video dalam youtube. Patutnye hadi guna alasan macam anwar masa kantoi kes chinadoll dulu "muka macam saya, gaya macam saya, tapi itu bukan saya"

Anonymous said...

Sudah menuduh bila dibawa ke pengadilan langsung tak mahu tunjuk bukti. Maknanya hanya pandai MEMFITNAH la tu... tok guru ke, tok lebai ke, tok siak ke, anda bukan maksum. Kalau ada bukti tunjukkan... jangan hanya pandai menuduh...

Anonymous said...

Kenapa la bengap sangat presiden bulan neh?!! Nafikan saja la macam biasa, tuduh saja UMNO yg edit video besi tukar suara. Senang je!

Anonymous said...

Mudahnyer nak solat hajat ..tetapi tak takut ke bala timpa muka sendiri..MUSUH itu bukankah dikalangan Parti sendiri ...


mung memang bengoong.. ha ha

Surrhead said...

ini kerja umno dgn pertolongan datuk "trio"....

Anonymous said...

Oi SIALBANGKAIBABIhead, hari tu lu nak suruh bapa aku yg ISLAM/MELAYU bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS!

Baik lu si KAPIR HARBI (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu!

Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?! Lepas tu, lu mENYAMAQ pula jadi Sosialis – kononnya benci agama; Pi MAMPOS dgn. TEMBERANG BUAS LU yg. tak habis-habis!