Breaking News
Loading...
March 5, 2014

13 comments:

Anonymous said...

Polis tangkap orang mulut celupar pun tak menghairankan Yb tak Yb...

mami said...

MAKSUDNYA;

dia bole bunuh polis anytime...tapi polis tak leh bunuh dia...senang citer...halal membunuh polis...haram membunuh penjenayah...KENAPA DIA BERKATA BEGITU? sbb diapun penjenayah...kalau polis tembak dan dia mampus...haram hukumnya...itulah kefahaman saya yang kurang ilmu nih..

Anonymous said...

Ni le jadi bila dpat YB cetek ilmu cetek akal

Anonymous said...

pukimak ni dah hilang akal agaknya ... dasar penjenayah. Paling bagus dibunuh adalah pemimpin politik penjilat bontot cina je

Anonymous said...

cuba keturunan dia jadi polis...
sorang pun jadi la....
mati kene tembak...
tetap dia salahkan kerajaan...
sebab tak memberi pelindungan pd anggota polis....
polis tak ade kelengkapan n mcm2 lagi...

Anonymous said...

woi mangkok..
tahanan tu penjenayah la....
klw nak jadi kepala penyangak pun...
agak2 la dlm membela konco2 penyangak ko tu..

Anonymous said...

ini melayu barua cina..

Anonymous said...

Mangkok sekor ni tersilap faham nampaknya. Polis malaysia mana boleh bunuh tahanan. Polis malaysia walau pun ada pistol tidak dibenarkan melepaskan tembakan selagi penjenayah tidak menembak kearah polis sehingga mendatang kecederaan.

Maksudnya polis malaysia boleh tembak penjenayah selepas dia sendiri dah kena tembak contohnya dah kena tembak kat dada kah kak kat kaki kah atau kat kepala kah kat mata kah. Haaa pada saat itu jika seorang anggota polis malaysia menembak sehingga mati si penjenayah maka dia akan terlepas daripada tuduhan menggunakan senjata api secara cuai sehingga menyebabkan sasaran (target) terkorban.

Korang tengok lah berapa ramai polis malaysia yang dihadapkan ke makamah kerana tuduhan melepaskan tembakan secara cuai.

Dalam kes terbaru yang polis tembak mati 2 ekor pendatang, itu memang kes 100% polis tak bersalah punya sebab polis tu tembak 2 ekor pendatang kerana kawan dia dah kena tetak. Kalau kawan dia tak kena tetak sampai mati nahas si polis yang tembak mati 2 ekor pendatang tu kena naik turun mahkamah.

Haaa begitu lah baik dan berhemahnya polis malaysia. Yang duk kata polis malaysia jahat hanya lah puak2 pembangkang sahaja sebab orang2 mereka selalu duk kena balun dengan polis dan duk kena gas pemedih mata polis pada setiap kali buat demo jalanan.

Anonymous said...

YB bodoh. Tahanan sebelum dia kena tahan dia jadi penjenayah dulu. Bongok

Anonymous said...

btolla tu. kalau penjenayah bunuh polis biasala sbb dia penjenayah. tapi kalau polis bunuh orang yang dalam tahanan tu mmg tak patut sbb polis sepatutnya kejenya menjaga keamanan. bukan bunuh orang dalam tahanan. menda simple je ni.. apa yang nak kecoh2. pendek akal sgt ke dorang ni

Anonymous said...

Hallo mamat2 yang tak suka polis. Gua mau tanya lu orang.

Kalau lu rumah masuk pencuri, siapa lu pergi report ? Gua cadang lu pergi report sama bomba la.

Kalau lu bini atau anak kena rogol, siapa lu cari ? Gua cadang lu pi report sama jabatan kebajikan masyarakat la.

Kalau lu kereta atau barang kena curi, siapa lu buat report ? Gua suggest lu pergi report sama pejabat insuran la.

Kalau lu kena ragut, lu ingat siapa yang boleh tangkap itu peragut ? Gua syorkan lu pergi hospital buat report la.

Piiraahhhhh benci polis konon. Tapi bila dalam kesusahan seperti yang gua sebut tadi bukan setakat kasut boot polis lu orang sanggup jilat malah buntot polis pun lu orang sanggup jilat kerana nak minta tolong.

Ptuiiii.... munafiq terlampau.

Anonymous said...

lu kalau rumah lu masuk pencuri lu berani ke nak panggil polis yang bunuh olang? jawab pakai akai la.. ramai polis baik. tp ada seciput yg jahat.. yg jahat ni yang nak dihapuskan..

Anonymous said...

Memang BANGSAT, si mamat tak sedaq diri ni! Kalau dia kena BUNUH PENJENAYAH; baru dia sedaq! Mungkin dia sendiri penjenayah - sebab itu benci sgat polis tak?!


Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).