Breaking News
Loading...
March 29, 2014

Info Post
Menurut sumber, kereta yang di naiki oleh nizar lambai, bekas mb perak 8 bulan terbaik kali kedua di satu jalan lurus yang tidak dinyatakan lokasinya [di percayai di perak].
Kalau berita ini benar, maka ini adalah kali kedua kereta nizar lambai terbalik di jalan lurus. Kali pertama di jalan lurus di sekitar bandar ipoh, perak kira-kira 5 tahun lepas.

18 comments:

Anonymous said...

Kifarah tu kerana permainkan kalimah Allah.

benciPKRDAPAS said...

BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT..!

TAK AKAN BERNASIB BAIK UTK KALI KETIGA NANTI..!

BERDOSA MENYOKONG PELIWAT..!

Anonymous said...

Nizar berok ni dlu ckup byk hina org Islam, hina Sultan dan dia ckup tegar menjilat DAP laknatullah..

kali pertama kereta dia terbalik di jalan menuju Istana Perak-Ipoh, kali ini di mana pulak?

kalau masih xsedar diri dn bertaubat.. tunggu lah balasah yg lebih berat.

Nik Aziz pun dh insaf dn mintak maaf.. Allah kaffarah dia katanya.. sekurang2nya di adh sedar!

Anonymous said...

Apa no. Kreta dia?

Anonymous said...

Ini makhluk mana tau kifarah ke apa benda ke??? Kalimah Allah s.w.t pun dimain-mainkan kerana politik ini kan pulak kereta terbalik kali ke dua!!! Tunggu kali ke tiga kot baru rasa nak insaf...itu pun kalau sempat...lah
Orang tua-tua kata biasa kalau kemalangan kali ke tiga biasanya ke dalam tanah je!!!

Anonymous said...

Ini makhluk mana tau kifarah ke apa benda ke??? Kalimah Allah s.w.t pun dimain-mainkan kerana politik ini kan pulak kereta terbalik kali ke dua!!! Tunggu kali ke tiga kot baru rasa nak insaf...itu pun kalau sempat...lah
Orang tua-tua kata biasa kalau kemalangan kali ke tiga biasanya ke dalam tanah je!!!

Anonymous said...

Ada Bermuda Triangle d Ipoh agaknya...sampai d jalan lurus pn kereta leh terbalik..

Anonymous said...

Dengan org jual cendol dia lambai..cina jual babi pn dia lambai..dgn pelacur pn dia lambai..tu yg tebalik sakan tu

Johan said...

Kereta Proton ke tu... tak mungkin kereta berkualiti terbalik. Sebab itu proton orang tak beli.

Anonymous said...

seb baik 'bermuda triangle' hanya terbalikkan kereta nizar, kalau hilang terus camane? takdelah kaki lambai...huhuhu
...usinskodeng

Anonymous said...

Ok2...betul ke proton persona tu nizar yg punye??apabila kita menerima satu berita kita hendaklah selidik dulu betul atau tidak berita tu...

Surrhead said...

anon 9:21 PM......kebanyakkan komentor kat sini mana kesah cite benar ke tak...anyway, accident kecik mcm ni pun dia org kaitkan dgn agama, kifarah la, taubat la.....tapi yg mh370 tu nak nasihatkan siapa ya?? nilai la sendiri kemunafikkan dia org ni....

Anonymous said...

Mh370 tu nasihatkan pilot die la..yg hidup bertaubat la dr sokong org munafik mcm ko..

Surrhead said...

dulu hanya org Malaysia jer kena tahan kerenah umno, skrg satu dunia dah boring dgn kerenah umno....menggelabah bila kat pentas dunia

Anonymous said...

Pilot tu untuk pengetahuan lu penyokong tegar PKR.

Anonymous said...

Jawab dulu isu pokok...jgn nak pusing2..betul atau x kete persona tu nizar yg pnye??simple je...

Surrhead said...

ok la, let's say nizar punya.......apa hal skrg? kereta dah accident, claim la insurance....takan ni pun nak kecoh....nampak tak betapa bodohnya isu simple mcm ni pun nak melalut sampai ke agama.....wei, kereta selalu accident, pesawat tu.....lagi kontrovesial....sedar la dari ketum tu...get your priorities right (sila gunakan google translate)

Surrhead said...
This comment has been removed by the author.