Breaking News
Loading...
March 3, 2014

12 comments:

Anonymous said...

he..he..he..jgn harap ler....
kalau tak menipu bukan CINA ler namanya....Kalau tak serik kena tipu @ BODOH bukan UMNO/BN ler namanya..

Anonymous said...

Minta masyarakat ni buktikan kesungguhan depa didalam prk sebelum melantik mereka di dalam jemaah menteri sebab ramai lagi parti komponen yang layak dan mahukan kerusi jemaah menteri yang sebelum ini di isikan olih kiasu ni semua.

Anonymous said...

muhyidin boleh percaya? kah!kah!kah!. apa punya bengap daa...

Surrhead said...

dah tau, tanya lagi....mana ada org cina backing mca lagi....kalau ada pun, wayang je, bagi mca syok sikit.....lagipun dah confirm, kajang milik anwar.....

Otak geliga said...

andaikata BN menang di Kajang, jgn sesekali percaya yg Cinabeng2 ni dah INSAF....depa ni PAKAR menipu....setakat PRK apa kesannya pd kuasa pemerintahan pusat?....bertambah kuat???....ilek!!....dpt tawan Selangor semula....lagilah ilek!!

Cinabeng2 ni SANGGUP MENIPU utk barisan kepimpinan yg SUKA diTIPU UMNO/BN sms PRK....utk PRU??...pi mampuih sama UMNO/BN....tak caya tunguuuu

aku dah NOKTAHkan kepercayaan aku pd Cinabeng selepas PRU lalu.....anda bila lagi nak biarkan diri ditipu Cinabeng KAPIR extremist Kristian?

Anonymous said...

kalau tak main wayang perkauman bukan JUAK ler namanyer

Anonymous said...

cina
kena pikiaq 1 juta kali
tak leh percaya ...

Anonymous said...

MCA tu melayu sgt ke?

Anonymous said...

nak tahu kepimpinan MCA tu boleh percaya ke tidak, cuba fikir sendiri yg ini;

suratkhabar The Star milik MCA, TAPI
MCA biarkan DAP gunakan utk buat propaganda.


apa maknanya tu?

Anonymous said...

cina semua sama...penipu..

Anonymous said...

aku melayu rasis..
apa aku peduli...
cinabeng 100X rasis...

Anonymous said...

jgn sesesesekali percaya cinabeng..cinabeng punyai move yg lebih besar dari kajang.. cinabeng beri manisan utk dapat balasan yang berganda2..