Breaking News
Loading...
March 22, 2014

Info Post
Semalam, anwar bertegang urat mengatakan yang dia tidak bersalah, dia di fitnah dan ini semua konspirasi jahat UMNO/BN untuk menjatuhkan dia, tapi malangnya, apa yang dinafikan oleh anwar itu seolah-olah mengiakan perbuatannya...

Anwar nampak sedikit frust semalam, apa bila hadi awang dan beberapa pimpinan pas terutama dari sayap dewan ulama tidak hadir, malah jangkaan awal mereka mat sabu juga akan hadir, tapi sampai selesai ceramah, kelibat mat sabu tak kelihatan, yang ada hanyalah husam musa, tuan ibrahim tuan man, khalid samad, nizar jamaludin dan ketua pemuda pas suhaizan kaiat...

Pada aku apa standart anwar sebagai ketua pembangkang bila presiden dan timbalan presiden parti kedua terbesar orang melayu tak hadir, bagi pihak dap pulak, gobin singh mewakili karpal singh, kit siang dan guan eng...

Antara yang hadir semalam...



Kesian aku tengok geng-geng royalti nie, terjerit-jerit mintak duit minyak, padahal dalam manifesto pembangkang tak di sebut pun "kalau pakatan menang, royalti minyak akan diberi kepada negeri kelantan"

PM stop lying...? Anwar is fucking liar...





Rilek je, husam dan tuan ibrahim bersembang masa guan eng terjerit-jerit berceramah, depa berdua langsung tak ambik pot dengan apa guan eng ceramahkan, ada ketika depa berdua siap boleh gelak-gelak lagi...

Ceramah wan azizah macam biasa dengan cerita sedihnya...


Wajah-wajah anwar...





Crowd di penghujung ceramah...

Kemudian korang bandingkan pulak dengan gambar ini...

Orang yang di tomah oleh semua pemimpin pembangkang di stadium kajang, sedang duduk bersila bersama-sama umat Islam yang lain berselawat keatas junjugan besar Nabi Muhammad SAW...




Walaupun barua anwar kata yang datang ke stadium kajang lebih ramai berbanding yang hadir ke selawat perdana, tapi pada aku crowd macam nie memang membanggakan, biasalah, aktiviti keagamaan nie orang liat sikit nak datang, tapi kalau progaram fitnah memfitnah dan adu domba orang ramai nak dengar pasal seronok...
Foto selawat perdana, ehsan bernama dan fb jamawi jaafar.

40 comments:

Anonymous said...

Disyaki ada PENYAMAQ-PENYAMAQ KAPIR DAJAL DAPBANGKAIBERULAT pakai tudung dan kopiah ISLAM kita - supaya boleh TEMBERANG kononnya ramai umat Islam menyokong mereka!

Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

MASHAALLAH.. SEMUGA UMNO TERUS MENTADBIR ISLAM ,MELAYU DAN MALAYSIA.

Anonymous said...

Tiada seperti pas mendoakan kehancuran (KO UMNO) pas

Anonymous said...

Najis Muhalazah pun tidak boleh dijawab Satu soalan yg mudah. Anak-anak PASTI pun boleh jawab. Ini Presiden umno tidak tahu apa itu najis muhalazah.

ini adalah islam ala ala umno. Islam hanya pada pakaian. Islama umno islam fashion.

Tidak menutup aurat itu haram. Islam ala ala umno kata halal. Tidak perlu pergi jauh. Minta Presiden umno baca surah AlFatihaH dan terjemahkan.

Anonymous said...

Tinggi ilmu Anon 10:49 nie. Anak2 Tadika Pasti pun lebih tinggi ilmunya dari yang berselawat keatas junjungan Nabi SAW. Belum lagi dibandingkan dengan guru2 Tadika Pasti. Semuga ilmu Anon 10:49 dapat membawa kebaikan kepada umat Islam seluruh Malaysia. Aminnnnnn.

Anonymous said...

KESIAN AKU TENGOK MUKA MUKA MELAYU YANG LEPAK KAT STADIUM KAJANG SEMALAM..MACAM BARU KELUAR DARI HUTAN DAN MENUNGGU DI BERI MAKANAN. MUKA MUKA HAPRAK YANG BODOH BANGANG NI DI HIBURKAN PULA OLEK BADUT BADUT DARI PKR, PAS DAN DAP. ITU LAH MELAYU MELAYU TAK SEDAR DIRI TERUTAMA YANG MENCACI CELA KERAJAAN BN TAPI..BEKERJA DENGAN KERAJAANBN, GAJI DIBERI OLEH KERAJAAN BN, ANAK ANAK MASUK KESEKOLAH KERAJAAN BN, DUIT BRIM OLEH KERAJAAN BN AMBIL( MUKA TAK MALU), PAKAI MOTOSIKAL DAN KERETA DENGAN MINYAK PETROL DI BELI DI STESEN STESEN MINYAK YANG SUBSIDI PETROLNYA DI BERI OLEH KERAJAAN BN, BELI MINYAK MASAK, BELI GULA, BELI TEPONG YAANG SUBSIDINYA DIBERI OLEH KERAJAAN BN, PERGI KE HOSPITAL DENGAN KOS UBAT YANG DISUBSIDI OLEH KERAJAAN BN. ITULAH ORANG ORANG MELAYU PKR YANG TAK SEDAR DIRI..YANG DIA ORANG TAHU MAKI HAMUN, BERLAGAK, BAGAK, ASYIK NAK PUKUL ORANG, PANAS BARAN, MENIPU. MUKA YANG PENUH DENGAN KEDENGKIAN KEBENCIAN TAHAP FIRAUN.

Anonymous said...

Gambar di atas sungguh mengeiwakan PAS,kerana warna perhimpunan sudah bertukar wajah.Kalau dulu mereka berbangga hipunan mereka di penuhi oleh rakyat seumpama cendawan putih,tapi sekarang keadaan tersebut sudah berada di pihak lain.Pas kini hanya disokong oleh penyokong taksub yg kian mengecil dan penyokong baru ialah gulungan muda liberal dan agak kurang sopansantunnya.Pertambahan besar sokongan kepada Pas hanyalah dari pemakan najis mughalazah yg walau pun idk fahami oleh anon 10.49 tapi sanggup di makan oleh Timbalan Presiden mereka sendiri bersa LGE.Inilah jenis penyokong Pas sekarang.Penyokong PKR tak usah ceritalah,Anwar main depan belakan,W A pun kena depan belakang,sebab tu ada ulaRmak Pas kata boleh liwat Isteri.

Anonymous said...

Anon 10:49

Tidak menutup aurat adalah haram, tidak pernah halal, mana kau belajar ni bro. Yang mintak halal semua benda haram kat Malaysia ni adalah DAP, comango dan sebagainya, diorang ni semua peyokong PR. Kau janganlah membusukkan diri tanpa mengetahui kenapa dan mengapa. Kebodohan dan kejahilan korang memahami Islam itu sendiri yang akan menghancurkan Islam. Golongan Islam yang kuat adalah golongan yang dapat hidup mengharungi kesetanan yang berada disekeliling mereka.

Kenapa orang orang PAS sebok bercampur gaul bukan muhrim menjulang peliwat tegar ? Ke manakah rasional pemikiran kamu semua ?

Sepanjang aku berniaga dengan kerajaan,aku mendapati yang paling banyak meminta rasuah, berasuah dan berkomplot komplot menyapu semua projek kecil-kecilan untuk bumiputera semuanya disebat oleh bebudak kelantan PAS. Diorang ni lebih Islam dari Islam, tapi sebenarnya munafik dan meghancurkan ugama dan bangsa mereka sendiri.

Apabila komplot mereka disekat, tidak mendapat habuan dan sebagainya, habis difitnahnya kerajaan. Korang tengok sendiri, kebanyakan pengarah-pengarah jabatan kerajaan penuh budak Kelantan, balik je Kelantan sokong PAS bagai, tapi bab dadah dan rasuah karaoke, korang memeang hebat, yang lagi hebat, sempat lagi bercerita pasal ugama sewaktu bergelumang dengan dosa. Golongan munafik di Malaysia semakin jelas.

Kembali korang semua dan kita semua bersatu dan berjuang dengan adil dalam menegakkan ekonomi bangsa dan ugama. Apabila kita bersatu dan kuat, bolehlah kitan bincangkan cara terbaik memartabatkan ISlam dengan cara yang sebenar di bumi Malaysia ini.

Anonymous said...

Muhalazah?

Anonymous said...

Wahai Anoni March 22, 2014 at 10:49 AM.. Mana lebih hina.. menyondol China Doll, Melanggan Pelacur, Melantak lubang kunyit tak kira jantan atau betina, membekal betina sundal, menjilat bulu Mah, mengentel dalam train??? awak nampak tak munafiknya pemimpin kamu itu?? jangan tutup kemungkaran kamu di sebalik kopiah dan serban...

Anonymous said...

Muhahahahaha... Mughalazah tau la jugak... Orang pas je tau kot...

Anonymous said...

10:49 AM
dia ni tau najis je..kau makan najis ke...apakah kerana tak terjawap soalan pasal najis terus orang tu tak islam..orang mcm kau ni lah penyebab kepada islam dipandang hina..kerana meletakkan jenis2 najis, hukuman2 di depan islam.seolah olah islam itu agama yang menghukum..Islam itu indah..banyak keindahan dalam islam..banyak lagi keutamaan dalam islam..tapi orang macam kau letak najis, letak hukuman itu seolah-olah itu adalah keutamaan dalam islam. kalau tak reti nak cakap lebih baik diam.

Anonymous said...

Dalam syarat untuk jadi org islam tak ada pun mesti mengetahui najis... tapi berakal tu wajib... anon 10:49 macam tak berakal je... islam ke?

Anonymous said...

Bezanyer jelas nyata...anak2 dan orang dewasa yang pergi masjid untuk majlis selawat nabi semalam semua cerah bersih..terpancar diwajah.

Yang hadir ceramah peliwat ...emmmm nilai sendirilah.

Anonymous said...

Kajang Move semalam pasal apa aaaa ... ??
tak ada pun cerita pasal nak majukan kajang ke .. apa ke .. dari mula sampai abis semuanya pasal kerajaan kejam .. konspirasi .. keadilan untuk anwar ..
ni kempen nak majukan warga kajang ke .. atau nak bebaskan Anwar ..??

Anonymous said...

Kalau di tanya spontan sebutan najis2 dalam bahasa arab aku tak ingat. Itu masa belajar di ting 3, perkara asas fardhu ain. Tapi kalau tanya Najis Berat, najis sederhana dan najis ringan (sebutan BM), aku boleh jawab. Doa dalam bahasa arab aku tak pandai, tapi aku guna bahasa melayu. Sebab tu jangan kita nak pertikai ibadah seseorang, nanti tergolong dalam golongan khawarij.

Anonymous said...

Anon 10.49 tu RED BEAN ARMY la tu. Cina apa dia tahu pasal Islam. Dia baca harakan kemudian dia spin dalam komen blog orang.

Anonymous said...

Menyokong jantan yang suka tutoh dubur untuk jadi pemimpin apa plak hukum nya wahai puak puak pas yang bijaksana

Anonymous said...

Menyokong jantan yang suka tutoh dubur untuk jadi pemimpin apa plak hukum nya wahai puak puak pas yang bijaksana

Anonymous said...

Ingatkan tadi gambar perhimpunan baju putih dengan nur wudhuk di wajah peserta event PAS rupa2nya even UMNO????? Gambar perhimpunan yg baju hitam muka kusam tu pula rupa2nya anjuran PAS bersama PR??? Masya-Allah begitu cepat Allah menaikkan dan menjatuhkan darjat sesuatu kaum. Sudah2lah kerjasama dgn PKR & DAP, muka pun dah nampak mcm diaorg xceria langsung muka...stess memanjang.kusam je.

Anonymous said...

tak penah dengaq "najis muhalazah?" sudah tukar ka? atau najis fesyen baru ciptaan macai? kah kah kah.

Anonymous said...

kepada macai atau baruax umno diatas..

Presiden umno tidak dapat menjawab apa itu Najis Mughalazah?. Itu maksud anon 10.49. Tetapi macai umno yg kangkong persoalkan ejaan salah. ini lah mentaliti umno. akibat makan kankong layu dan ayam rm1. ayam yg mati belum sempat disembelih.

Anon 10:49 mungkin typing error. tapi yg penting Presiden umno kangkong tidak sangat tau hal agama islam. Hanya terpaksa berlakon mcm bagus. lebih alim dari ulama.

Meliwat adalah fitnah yg dilemparkan sahaja.anjurkan bacaan Yassin antara Presiden umno dan DSAI.

umno hanya islam pak turut. atau Islam ikutan atau islam berlakun.

habis majlis ini, aurat pun didedah,

Anonymous said...

tidak mahu sokong jantan yg difitnah liwat sokong la pembunuh ALTHANTUYA.

Anonymous said...

program salawat semalam tu tak berkenaan dengan politik.semua umat islam dijemput hadir, tak kata pun orang umno pas pkr dijemput hadir kan.jangan campur aduk politik dengan program keagamaan.rosak total jadinya

Anonymous said...

Ada ke patut nak jadikan soal hukum hakam juga pengetahuan Agama Islam dijadikan perbandingan juga bahan jenaka. Yang pasti yang aku tahu di akhirat kelak manusia pendahulu dihumban ke dalam Neraka Jahanam adalah golongan yang kononnya ulamak tetapi tidak melaksanakan segala aturan hidup Islam seiring dengan ilmu agama yang diperolehi. Maka itu tidak semestinya pengetahuan agama orang PAS boleh menjamin keselamatan mereka di akhirat kelak. Apatah lagi Pas dok seronok bersekongkol dengan golongan sesat LGBT, Seks sonsang hinggalah tipu daya yang maha dahsyat. Ingatlah wahai saudaraku yg berpegang dengan ideologi pas sesat. Sememangnya kalian tersangat hampir dengan kehancuran yg dibawa oleh iblis dan syaitan yang sangat terkutuk.

Anonymous said...

undi simpati vs undi kredibiliti
calon memang komited dgn kerja.. sorang komited dengan kerja .. sorang lagi komited dengan laki kaki liwat
tepuk dada tanya minda

Anonymous said...

OI anon 10.49am, lu ni ANJING DAPBANGKAIBABIkah? Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Anonymous said...

anus 10.49 di atas bukan Islam...sebab penggunaan kata dan ayat tentang pernyataan Islam tidak mencermikan diri seorang muslim...anus di atas adalah rba.

Anonymous said...

strategi yang digunakan pembangkang ialah mengujudkan kekeliruan dan fitnah...jika dalam keadaan tenang jarum-jarum jahat mereka tidak berkesan.

Anonymous said...

Salah satu kebolehan dajjal ialah mampu meyakinkan orang lain bahawa neraka itulah syurga.

Anonymous said...

anon 7:28..
Allah klw nak beri hidayah hanya sekelip mata boleh berubah..kamu kafir ke?? tak yakin Allah..

Anonymous said...

typing error msg diatas utk anon 7:48

Anonymous said...

anon 7:48..
menghina orang kangkong tu sifat2 terpuji islam kah??..ko pakai hukum islam pas ke??

Anonymous said...

anon 7:48..
presiden pas ko tinggi sangatlah ilmu agama nya sampaikan dari presiden hingga timbln presiden semua kena saman sebab menipu..maka jadilah
ULAMAK PENIPU presiden pujaan macai2 spesis dajjal mcm ko..

Anonymous said...

anon 7:48..
nak anjur bacaan yasin presiden umno dgn Dsai???
presiden umno berani bersumpah..
Dsai ada brani ke nak bersumpah??
benda kecik mcm tu pun dah kecut tolo Dsai..tak perlu la nak baca yasin..
takot2 nanti kena panah petir Dsai ko tu...

Anonymous said...

anon 7:48..
islam tu memang pak turut kepada nabi muhammad saw...
kecuali islam Pas pak turut kpd khalifah LGEng..nabi baru Pas..

Anonymous said...

Najis ke nik aziz??....pas laknatullah.

Anonymous said...

Nabi Muhammad ni sama macam mat-mat kat kampung je. Itu lah ayat nik aziz yang buatkan aku bersumpah akan lawan PAS habis-habisan.

Surrhead said...
This comment has been removed by the author.
Surrhead said...

"Religion is the opium of the people" - Karl Marx

"Kita gunakan kad agama pulak" - umno