Breaking News
Loading...
April 21, 2014

8 comments:

Anonymous said...

sokong.

Anonymous said...

Aku pun sokong 1000%

shamshir said...

Thanks for posting at your blog...appreciate your agreement !
:P

Anonymous said...

MAS ni kena ketulahan. Tak putus2 ditimpa musibah. Ni mesti ada tak kena dari top no.1 gomen hingga ke bwh..

Anonymous said...

Jgn2 hanti karpa singh
Ada tukar la
Karpal singh bertukar kapal terbang
Hehe
Mau balik india lor

Anonymous said...

Aiikkkk apsal tak ada cleansing lagi? Ini semua baruah tony yang penyangak.

Anonymous said...

Barua tony dan barua PR nak hancor jan mas..

Surrhead said...

apa reasoning nak bagi bila sack mamat2 tu?
MAS dah la tgh rugi, nak ke dia org tanggung tindakan mahkahmah dan pembayaran pampasan?
Lain kali sblm ckp, pikiaq dulu bai...
kalau nak sack, sack la management MAS....sebabnya lalai tanggungjawab.

BTW, DET hari itu posting yg Nestle nak pindah la, nasib pekerja tak terbela la, tapi yg ni tak nampak ke?? kan munafik tu??