Breaking News
Loading...
April 7, 2014

Info Post

Secara tak langsung anwar memperlekehkan usaha negara-negara luar yang membantu usaha mencari dan menyelamat pesawat MH370.

Nampaknya anwar lebih mengetahui apa yang sebenarnya berlaku pada pesawat malang itu, berpuluh-puluh kapal terbang, berbelas-belas kapal laut dan berbiji-biji setelit, semuanya tak dapat menandingi kepakaran dan kehebatan anwar.

Bila aku tanya pada orang, macam mana anwar boleh tahu lokasi pesawat MH370, ada yang jawab, "pilot tu kan sedara mara dia so mesti tak banyak sikit pilot tu bagi tahu apa plan dia".

Jadi aku cadangkan pihak PDRM supaya siasat anwar ibrahim.

38 comments:

Anonymous said...

X dak sapa lg yg peduli peliwat ni...

Anonymous said...

Baca syarat dia....setuju utk di bahaskan dlm dewan parlimen.... Taknak cakap luar dewan...konon akta SOSMA bagai2...agak hairan sejak bila pulak anwar ni akur ngan undang negara....?

Nampak sgt kencing hancing!!

Anonymous said...

Mintak bahas dlm parlimen. Kalau menipu dan fitnah dlm parlimen bukan boleh kena saman pun.

Anonymous said...

GO TO HELL ANUGAY.

Anonymous said...

Bro...jgn cuba tuduh orang peliwat. Jika setakat info berdasarkan akhbar milik umno...bodoh piak la hang. Kita tak suka sebab berlainan parti dan ideologi tak ada masalah..demokrasi tapi sibuk tuduk orang tu peliwat la, penzina la, penderhaka la...awat hang ada bukti kukuh ke? Setakat mahkamah yg jatuh hukuman berdasarkan fakta yg tak berasas dan tergesa-gesa, lu fikir la sendiri. Kita tunaikan rukun islam tapi tak hayati apa yg Rasulullah pesan.

Anonymous said...

Ada gak barua yg backing si gay tu erkk

Anonymous said...

Anwar ni dari dulu lagi segala2nya dia tahu, mmg percuma dapat kencing la sapa2 yg percayakan dia ni.

Anonymous said...

Kalu tak boleh tuduh gay sebab takde bukti kukuh dan nyata sebab takde video tu pelakon video dengan cinadoll tu siapa? Itu bukan dia dan tak berasas ker?



Anonymous said...

Barua tu dapat 10 percent habuan dari Jubox setiap kali dia kipas pungkuk..biasalah puak2 ni suka main kipas.

Anonymous said...

Anon 10.07PM. Kalau kau meliwat kau nak mengaku tak? Tentulah tidak kan. Tapi meliwat bukan benda yang dibuat sorang dan boleh sorok2. orang yang diliwat itu akan membuka pekong sipeliwat. Kalau kau masih tak percaya lagi cuba buat DNA. Ada berani ke? Sbb apa kau masih percaya cakap peliwat itu yang cuba memalsukan dan menyorokan bukti. Entah2 kau pun peliwat.

hafizar mohd said said...

anon 10.07 telah diliwat pemikirannya oleh kaki liwat negara..

Anonymous said...

Anon April 7, 2014 at 10:07 PM

4cm sperm Anwar dok dalam juboq saiful... macam mana boleh terjadi ????

Anonymous said...

Kenyataan yg Anwar seorg peliwat mmg semua penyokong PR terima dan raikan, malah mrk hendak jadikan dia ketua negara.

Yg pengikut2 liwat ni tak terima hanyalah istilah yg digunakan, "LIWAT" - tak sedap bunyinya, tak ada kelas langsung ...

Lainlah kalau guna perkataan2 inggeris atau inggeris yg telah dimelayukan spt "Homoseks", "Homoseksual", "LGBT", dan sbgnya, barulah dorang boleh terima. Baru ada kelas ...

Pasti dorang bangga punyai ketua sorang homoseksual, kaki homoseks. Pasti dorang kata 'itu hak individu' dan tak boleh dipertikaikan ..... SSS ...

Anonymous said...

ANU WAR dah tak sabar nak buka PEKUNG yang di simpan nya..maklumat dari YAHUDI kepada ANU WAR perlu bersyarat baru nampak ANU WAR macam HERO...kenapa NUAR tak sabar-sabar nak beritahu di mana MH 370..kan menampakkan betapa pengkhianatnya KO tu NUAR oiiii..ini menampakkan seolah-olah kejadian MH 370 ini ada kaitan dengan diri ko ANU WAR oiiii...ingat janji ALLAH ANU WAR OIII.."Jika aku mahu meninggikan darjat seseorang sekelip mata ianya berlaku tetapi jika aku merendahkan darjat seseorang sehina-hinanya sekelip mata ianya juga akan berlaku"
Kita ni HAMBA ALLAH NUAR...HAMBA..HAMBA kepada Tuhan yang menjadikan kita..Nafas kita ni pun ALLAH bagi pinjam je...usah rasa HEBAT sangat le ANU WAR.

Anonymous said...

Jatuhkan umno!!! Jatuhkankan umno!!! Jatuhkan umno!!! Umno baru pengkhianat bangsa melayu!!!( Kes umno diharamkan awal 90 an ) dan untuk generasi muda sekarang adakah anda tahu bahawa semua presiden umno sebelum kematiannya mereka telah keluar dari umno..onn jaafar,hussein onn,tunku abd rahman,tun razak meninggal dunia akibat sakit,mahathir kejap keluar,kejap masuk balik dia pun pening..diharapkan generasi sekarang hayati lah ape yg tunku abd rahman katakan sebelum beliau meninggal dunia..mase itu dia dah keluar umno..kerana umno yg baru menyimpang dari tujuan asal penubuhan umno yg mula2 ditubuhkan..( Ini adalah fakta bukan auta ) saya sebagai ahli umno sekarang pn sudah muak dgn umno skrg ni..diharapkan agar pru akan datang umno tumbang dari tampuk kerajaan pusat...biar jadi pengajaran..dan dapat bermuhasabah..

Anonymous said...

sila maklum yer
RBA dah masuk pukul 1:24AM td

Anonymous said...

Peliwat yang tak bermoral langsung ni hanya akan menjahanamkan Malaysia sahaja. Cukuplah dah muak dengan perangai orang tua yang tak sedar diri ni. Rasa macam dia bagus sangat, boleh ditipu seluruh rakyat Malaysia. Dia sanggup gadai apa saja utk kepentingan sendiri.

Anonymous said...

Bile nak tangkap anwar?dah tak sabar ni..
Nak jugak tau cerita sebenar bile dah tangkap anwar..
Lepas tu bole tangkap najib pulak,lagi kami tak sabar nak tau cerite sebenar dari najib..

Anonymous said...

Bile nak tangkap anwar?dah tak sabar ni..
Nak jugak tau cerita sebenar bile dah tangkap anwar..
Lepas tu bole tangkap najib pulak,lagi kami tak sabar nak tau cerite sebenar dari najib..

rosli said...

nak ckp apa lagi memang dia kaki liwat ...peliwat ni cakap satu tak boleh dengar semua ni penipu saje

Anonymous said...

FRUST TAK DAPAT PROJEK LA TU....MACAM KEBANYAKAN BEKAS2 AHLI UMNO....

AKU TIADA BERKEPENTINGAN DALAM UMNO.....HIDUP SECARA ALA KADAR....ALHAMDULILLAH CUKUP.
AKU MELIHAT MASA HADAPAN ANAK CUCU AKU. AKU TAK MAU MASA DEPAN MEREKA HANCUR KERANA KEPUTUSAN AKU.

HIDUP HENDAKLAH SENTIASA BERSYUKUR....BARULAH BERKAT.....

Anonymous said...

SEMUANYA ATAS ARAHAN DIA....
DIA PUNYA LINK DENGAN PENGANAS DUNIA ( US n ISRAEL ).....
SEBAB TU DIA BOLEH TAU MANA DAH PERGI MH 370....

Anonymous said...

APA LAGI....
KASI REPORT LA AMERIKA...
KASI FBI CIA NCIS TURUN....
TANGKAP ANWAR....

Anonymous said...

Nak report amerika buat apa, jantan kimak tu barua amerika, takkan amerika nak tangkap barua dia.

Surrhead said...

hidup anwar!!! 53% masih support anwar!!! reformasi, reformasi...nampaknya game plan umno hanya dpt menangkis anwar dari bertanding di kajang....dan hidup anwar seperti biasa jer, dan penyokong tetap menyokongnya....game plan haprak...

Anonymous said...

Kikiki menang 53% undi fofular tp cuma dpt 89 kerusi di parlimen. Pakatan rakyat pakai pengundi hantu la tu.

Surrhead said...

gi google "gerrymandering", kalau tak paham gak, gi masuk sekolah balik, belajar sampai pass BI....warga umno senang diperbodohkan sebab otak lembap, senang kena chong....umno love you...

Anonymous said...

Ini dah mcm cite nujum pak belalang.sorokkan lembu dan kambing pehtu tunjuk kat mana tmpt tu.

Anonymous said...

lu la masuk skolah bahasa inggeris. sebab tak pas inggeris...tun m buat perumpamaan dlm bahasa inggeris pun tak faham....tak faham tu tak mengapa lagi....tapi pi putaq2....nak bagi orang marah.
tu la mengata dulang paku serpih...mengata orang awak yang lebih.

Surrhead said...

What the fuck are you babbling about, you god damned mother fucking idiot....Please, do learn to write & speak well....you are a fucking disgrace to our nation...you damned son of a wanker...

Anonymous said...

Simpan la sikit bodoh tu..itu fakta yang harus diterima oleh semua ahli umno..tang mane yg x betul nye fakta kt atas tu..cube berhujah dgn fakta!!tunjukkan ape yg x betul fakta kt atas tu!!

Anonymous said...

Kerana TAKSUB sangat dengan politik, Surrhead bercakap macam orang dah hilang akaiii... Hahaha

bebas tapi sopan said...

wahh,kalau bab maki hamun org kamu la angkat...hairan saya kamu org...

Anonymous said...

Senang je,anwar xpernah angkat sumpah laknat,angkatlah sumpah main dh selalu,tp saiful ambil initiative sendiri bersumpah dpn kaabah sebab Itu je jln yg beliau ada sbb anwar dgn puak2 lawyer semua dh sepakat,Cuba Anda bayangkan

Anonymous said...

sudah terang lagi bersuluh... Berpuluh saksi, berbagai pengakuan, pelbagai testimoni... Yang jahat dan mungkar tetap jahat dan mungkar. Orang bertakwa lain sifatnya.

Anonymous said...

yg mngaku xkne pnjara yg xmngaku kne penjara bodo pnye MACAI

Anonymous said...

kes altantuya diam jea kea najib pak saudara kau pembunuh

Ida Wahidah said...

takkan la 63kali tangguh masih tergesa2.