Parlimen Malaysia Kini Sudah Jadi Sarkas...


Pembangkang kini mula buat tuntutan merepek, semalam depa mintak kerajaan sediakan satu pusat jagaan kanak-kanak di lobi parlimen, hahahaha...

Buat anak pandai, tapi bila nak jaga, tak reti pulak, kalau susah nak jaga anak, kenapa bertanding masa pru lepas? ohh lupa, puak-puak nie bertanding pasal nak kejar elaun wakil rakyat, dok rumah sesaja bukan dapat duit...

Kalau anak sekor pun tak boleh nak jaga, macam mana nak jaga puluhan ribu pengundi...???

Siapa nak keluar duit untuk buat baby day care tu? sudah tentu pakai duit rakyat, tak membazir ke nak buat baby day care hanya untuk beberapa minggu sahaja sidang parlimen? siapa nak tanggung semua kos tu?

Dalam setahun parlimen hanya bersidang 3-4 kali, so hari-hari yang selebihnya tu macam mana?

Apa pun aku nak cadangkan pada pembangkang, supaya minta sekali kerajaan buat rumah jagaan orang-orang tua di lobi parlimen, pasal jenis spisis mata sepet nie jugalah yang banyak campak mak-bapak dia orang kat rumah orang-orang tua.

Low class punya pembangkang...

Comments

Unknown said…
tu baru BAPAK dia! Blom lagi nanti ANAK-ANAK yang dia dokong tu, mungkin tuntutan BANGSA CELAKA ni lagi teruk
itupun MELAYU TAK SEDAR SEDAR JUGAK LAGI!
Surrhead said…
apa la dia org ni....baik kita sewa 2 ekor panda dari china dan jaga ....baru 25 juta shj....ni nak jaga anak org, mengarut la....kan?? kalau otak dah lembap, lembap la tu sampai bila2
Anonymous said…
Cuba perhatikan. Bangsa apa yang bawak anak mereka le parlimen? Memang bangsa ni tak reti jaga anak. Suka serahkan tanggungjawab pada orang lain.

Cerita pasal panda. Kira ok la kerajaan dah ambil panda tu kemudia sediakan segala keperluan binatang tu di sini.

Kalau nak banding dengan bangsa di atas. Lagi teruk. Pandai buat anak tapi bila nak jaga orang lain pulak yang kena sediakan tempat jagaan.
Surrhead said…
itu dia...gomen bengong....disahkan oleh supporter bengong....

aku nak buang anak aku, pas tu bela panda...confirm dpt support gomen berjuta2...

melayu umno kuat dengki dan rasis...aku give up la...dah tak boleh tolong den...
Anonymous said…
Oi SIALBANGKAIBABIhead,lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku juga semalam! BANGKAI lu!
Oi SIALBANGKAIBABIhead, lu yg. BODOH mcm KERBAU! Dah lah tu,lu mahu ancam NYAWA aku dan bapak aku di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html & di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html! Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS(tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si PELAHAPKANGKANGBABI?!
Anonymous said…
Puak KAPIRBUASDAPBANGKAIBABI ni tentu akan melahirkan keturunan jenis BABIBUAS juga!

Makcik Sambal Belacan.
Johan said…
Hei RBA sial ....Alah apa kurangnya PKR dan DAP....
Johan said…
Eleh RBA....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID