08 April 2014

Tahniah Kepada Pengundi Islam Parlimen Batu...


Tahniah di ucapkan kepada pengundi Islam di parlimen batu, ahli parlimen yang korang pilih tu memang superb...

Salahkan umat Islam adalah satu trand baru pakatan untuk menghalalkan kenaikan harga air di pulau pinang, lepas ni kalau ada apa-apa masaalah lagi, mereka akan salahkan umat Islam sebagai puncanya...

Aku ingat yahudi amerika zionis laknatullah je yang buat perangai sikit-sikit salahkan umat Islam, rupanya kat malaysia yang negara Islam ni pun ada jugak... sumber.

13 comments:

Anonymous said...

Undilah Tian Chua !. Hidup Tian Chua!
Tian Cua adalah penyelamat umat.Sokong Tian Chua. Panjang umur Tian Chua!
Melayu Batu hebat.

Anonymous said...

pukimak punya cina.

Anonymous said...

Habis benak melayu batu. Kalau aku, sanggup pangkah tiang lampu daripada tian chua, tiang lampu tak buat kerja pun sekurang2nya tak hina Islam.

Anonymous said...

tunggu je komen lebai PAS menyokong hinaan tian chua.

Anonymous said...

Lebai batu sentul buat replika besar cincin rosmah. Tayang di depan masjid bb sentul. Lebai pas bukan takut dosa fitnah rosmah sebab itu jangan layan semua lebai pas kalau cakap isle isle, pukimak az id..

Surrhead said...

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tian-chua-nafi-keluar-kenyataan-perkauman-bazir-air-hari-jumaat
"Tian Chua yang juga Ahli Parlimen Batu itu berkata, Anti DAP Club sengaja mengeluarkan khabar angin seperti itu bagi mencetuskan permusuhan agama dan kaum di negara ini."

kan warga umno senang diperbodohkan, sebab itu ramai yg ambik kesempatan...cuba pamerkan kebijaksanaan, supaya org tak chong korang lagi

Anonymous said...

Barua tian chua dah mai dah.

Anonymous said...

apa plak melayu islam batu.. melayu islam pkr dan pas mcm mana?

Anonymous said...

muak loya dah dengar cerita ni..tak kan ada kesudahan..akan ada lagi lepas ni..kalau letak sekor babi dengan nama babitian pun akan dapat undi org melayu yang boleh lagi berfikir waras..undi cina tak payah cakaplah..jadi tak boleh buat apa2 lagi..selagi orang melayu pecah dua tiga akan selamanya laknat2 cina yang bongkak sombong kurang ajar ini akan buat apa yang mereka suka..

Anonymous said...

Melayu bodo jaaa yg undi anak babi ni...

Kg sagil.

usin said...

telan je apapun kata2 sial chua. nak buat camane, kerana sakit jiwa dan benci sgt pada umno, melayu parlimen batu terpaksa hitamkan hati sokong manusia yg sentiasa mengkritik agama dan amalan agama org islam.

Anonymous said...

Udah2 la nk menipu..aritu tnjuk gambar kate kete nizar terbalik..padahal bkn kete nizar..tp kete org laen..simpan sikit bodoh tu..jgn tnjk sgt..

Anonymous said...

Kalau betul,sila saman tian chua..ade berani ke?