Breaking News
Loading...
April 16, 2014

Info Post

The Bible Society of Malaysia (BSM) announced today its decision to relocate its headquarters from Selangor to Kuala Lumpur, citing its disappointment with the state government's decision not to interfere in the seizure of its bibles.

Terutama sekali kita sebagai umat Islam harus mengucapkan syukur kepada Allah kerana pertubuhan yang mengancam akidah umat Islam telah keluar dari bumi selangor...

Alasan mereka keluar dari selangor ialah, kononnya tidak puas hati dengan tindakan JAIS merampas kitab injil berbahasa melayu yang kononnya untuk di gunakan di sabah dan sarawak, kalau kitab injil tu untuk di
gunakan di sabah dan sarawak buat apa simpan di negeri selangor ye tak...?

Dengan berambusnya mereka dari bumi selangor tak bermakna tugas kita sebagai umat Islam untuk memantau pergerakan mereka sudah berakhir, kita sebagai umat Islam harus pula mambantu jabatan agama Islam Wilayah JAWI, maklumlah pergerakan mereka ini cukup licik di tambah pulak mereka nie mendapat sokongan dari mubaligh-mubaligh luar dan parti politik terutama dap, pkr dan pas...

Sumber klik sini

7 comments:

Surrhead said...

Det...ini teruk, DET....nampak sgt insecure, senang tergugat....adakah boleh tanya soalan kenapa injil bm boleh ada kat selangor?? terang2 dah boleh agak untuk warga Sabah/Sarawak ler...

Pastu, bsm rasa kerajaan bn telah memunaikan tanggungjawab, dan kerajaan negeri selangor telah mengabaikannya. Sebab itu dia org pindah gi KL. Mentang2 komentor kat sini kurang mahir BI, jgn la chong dia org...Anyway, carry on pantau, tapi jgn sesekali kacau membabi buta...

Anonymous said...

Aku rasa betul soalan tu, kalau injil tu untuk sabah dan sarawak kenapa simpan di selangor, ngapa tak simpan di sana?

Anonymous said...

ya lah paria ni guru besar buat ibadah qurban di padang sekolah pun dia pertikai ini pulak rampas kitab bible, tentu la dia naik angin. kemudian pertubuhan dia keluar dari selangor, lagi la dia mengamuk.

Surrhead said...

anon 1.06pm...maksudnya ramai warga SS yg menetap atau bekerja di semenanjung...kan dia org dah biasa gunakan bm bila kat SS? jadik ,kat sini pun dia org diberikan kemudahan itu supaya tak rasa janggal....ini bukan rocket science la....pakai akal sikit, dah boleh tau jawapannya......jgn jadik mcm karo 1.23pm, mentang2 dia Islam, dia ingat dia berhak mijak agama lain....memalukan jer...malu aku nak anggap org mcm ni sebagai sedara Islam...lagipun, dia bukan Islam, dia melayu karo, tu yg pemikiran tak betul...masuk air...

Anonymous said...

Oi SIALhead, berani lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABISIAL mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Harapnya JAWI ada TARING! Patutnya si pertubuhan Kristian Zionis DAJAL ni, disyaki ejen ZIONIS Illuminati CIA-Mossad-NATO-MI6 ni diHALAU terus dr. Tanah Melayu!

Puak Illuminati ditubuhkan dan dikuasai puak ZIONIS yg. ingin menubuhkan Satu K'jaan Dunia (New World Order/One World Government) - bertuhankan Syaitan, di mana kebebasan individu adalah mutlak utk. berperangai mcm. binatang buas termasuk utk. MELIWAT, merogol anak kecil (Pedofilia); merogol binatang; bebas seks luar-nikah, pornografi dan kegiatan homoseksual; menggugurkan anak; menghisap dadah, minum arak, main judi; merompak /membunuh sesuka hati termasuk melalui perang-perang/penjajahan buas terutamanya ke atas Dunia Islam yg. kaya minyak-gas dsbnya!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Dan PAP-DAPBANGKAIBABI/PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean/Geng Kongsi Gelap sebenaqnya adalah ejen-ejen Mossad-IsraHELL/ZIONIS-CIA-MI6-NATO (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009)! EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, juga ejen mereka!

Makcik Sambal Belacan.