Breaking News
Loading...
April 8, 2014

Info Post

Dalam dewan parlimen dia boleh malukan kerajaan, bayangkan kalau dia pergi ke luar negara, aku rasa lagi teruk dia hentam kerajaan...

Tak habis-habis dok kata depa menang pasal undi popular, ahh malas aku nak cerita bab undi popular pasal semua sudah sedia maklum...

Apa pun korang nilaikan lah, inilah manusia yang bakal jadi menteri besar selangor...

3 comments:

Cahaya Al Majid said...

Cakap kat Azmin, kalau dan menang undi popular kenapa masih lagi jadi pembangkang dan bukan pemerintah?

Anonymous said...

Bodoh.. kalau nak popular sangat.. pergi la jadi artis... Perangai pembangkang tak abis-abis nak berpolitik sahaja. Belajar la nak menghoramat Dewan dan Deligasi.. ini tidak, perangai tidak ubah macam samseng.
Amat memalukan

Surrhead said...

Cahaya...sila google "gerrymandering"....dan kalau paham BI, boleh paham maksudnya....tapi aku kurang yakin, sebaba sistem persekolahan kita direka tuk melembapkan rakyat...sebab kalau rakayat pandai, rakyat akan lebih menyoal dan umno akan terjerat....kalau nak lebih kaji, buat bandingan diantara bilangan pengundi di sabah/sarawak dan semenanjung dan bilangan kerusi parlimen yg ditanding....tapi tuk huraikan ni kena pakai akal, kalau lembap, mmg payah nak paham....