Breaking News
Loading...
May 27, 2014

Info Post
Apa dah jadi nie? presiden parti Islam yang nak melaksanakan hukum Allah iaitu hudud pergi bantu berkempen calon dap yang terang-terang tolak hudud...

Mana letaknya maruah Islam, bila mana hadi sanggup bantu calon dap yang tolak hukum Allah, sudah terang-terang dia tolak hukum Allah, calon tu gagal sama sekali menutup aurat...

Sudahlah budak tu banyak kali kantoi menipu, takan calon yang tolak hudud, tak tutup aurat dan kerap menipu, hadi awang nak tolong kempen bagi menang kot...

Apa dah jadi dengan pas sekarang nie...


20 comments:

Anonymous said...

Kesian penyokong bee n. Terkedu. Aritu percaya fitnah TGNH kutuk Dyana. Skarang TGNH sokong terang.

Pelik? Hairan? Tak faham? Menipu? Suma pegilah mengaji agama dengan orang betul. Baru fahami kata2 TGNH.

Jangan percaya konon TGNH kafirkan orang. Pemimpin Islam sebenar mempunyai gaya kepimpinan yang tidak difahami oleh mereka yang menentang Islam. Sebab itu penentang Islam akan kalah akhirnya.

Anonymous said...

Haji Hadi ni kalau berhutang dgn Along dah lama padam ni. Tapi olih kerana lawan politik dgn UMNO bolih lah hidup lama lagi..sebab UMNO dah tua 68 tahun...takde gigi..tinggal gusi aje..sebab tu bila menggigit orang rasa geli aja....PAS, DAP, PKR..kutuk lah, keji lah, maki lah...UMNO tak akan melawan....orang tua dah nak Mampus..apa nak heran

Anonymous said...

Dyana ni tak boleh menang, PAS perlu buat apa yang mereka cakapkan. Tak boleh tipu. Diorang nak pi bantu dyana yg terang menolak hudud tu apa fasal? Jangan jadi dungu wahai PAS. UMNO kau kafirkan, DAP kau agungkan. Masha Allah. Apa nak jadi...

Anonymous said...

Hj Hadi sah tak hutang Along sebab ada unsur riba. Uamano memang tak lawan, tapi pemimpin dan penyokong bee end akan lawan samapai ke titisan terakhir kata ketua pemimpin.

Dyana menang tak menang urusan Allah. Anon 240 dah terlekat dalam otaknya Pas kata amanu kafir sedangkan tapi menterinya tak henti2 lawat pemimpin Pas.

Masha Allah. Manusia hanya boleh berdakwah. Bukti ayat Allah menunjukkan betapa hidayah itu hak Allah sahaja....

Anonymous said...

hancor Islam kalau talam dua muka,bila nak hudud carilah UMNO yang boleh menyokong,bila hendak kerusi carilah DAP dan seangkatannya!Sebab itulah tak dapat perintah negara ini,nawaitu pun dah tak betul

Anonymous said...

Calon nombor 4 ke ayah cik?

Anonymous said...

Tak malunya kata nak hudud cari amano. Amano yg terhegeh2 konon nak sokong. Pas dah tahu karektor pemimpin bee end.

Opsss silap, bee end memang muka tebal 2".

Talam dua muka itu sifat pembodek2 ketua bee end nak cari pangkat. Dengan rakyat...no problem bee end akan bela nasib Melayu katanya.

Anonymous said...

kesian sungguh para penyokong PAS yang selama ini begitu taksub n menurut apa jua kata2 para pemimpin mereka wlupun bercanggah dengan idologi mereka...
hadi awang ni... taubat lah...
dyana sofea tu dh terang2an tak menyokong hudud, buat apa pi bantu dia...
cuba perhatikan orang kelantan sekarang ni... ya sekarang ni...
orang kelantan dah bijak menilai benda yang betul n benda bodoh bangang.... sebab apa... sebab di bawah kepimpinan yang baru ni lah.. klu lah masih yang dulu juga... mau kelantan tetap bangang...
udah2 lah tu....

Anonymous said...

Ya cuba perhatikan Kelantan.Terus maju dibawah barisan pimpinan Islam baru. Hasil dari kejayaan pimpinan Islam terdahulu.

Kejayaan pimpinan Pas Kelantan dibawah Pas yang presidennya TGNH. Tak leh lari dari TGNH nieeee..

Ada golongan bee end dah lihat kehebatan Pas memerintah walau dalam seribu tekanan serta rakyatnya yang cerdik serta cekal.

Anak orang biasa bawa RM1-RM2 ke sekolah boleh hidup. Anak orang kaya mewah tak boleh hidup dengan RM sikit tu walaupun bapanya sebenarnya hutang keliling pinggang.

hanizam said...

anon 3.33PM,

kalau dapat no 4, tak keluar bilik 3-4 hari...basah rambut selalu...

lari balancing minah ni...mabuk Catuaba...hu..hu..hu

Anonymous said...

Memang macam tu lah Pemimpin Pemimpin Parti Ajaran Sesat ni, Kejap kata itu, kejap kata ini.. maruah tolak tepi.. muka tebal 1000 mukasurat.. Penyokong nya pulak.. Cakap pemimpin mereka semuanya benar.. betul Umpama Nabi.. Itu lah jadinya bila terpengaruh pada sesetengah pemimpin atau parti 'x BETUL'.. Maruah 'melayu dan Islam' tolak tepi.. Dan Itu lah dinamakan 'sebangsat-bangsatnya manusia'.. Tapi yg menariknya mereka tetap SAMA.. 'buta mata.. buta hati'.. agaknya otak letak kat mana??? .. mesti kat kepala KOTE tu..

Anonymous said...

Sudahlah. Menipu ni dah jadi makanan puak PAS hari-hari sebab puak PAS ni bodoh. Hadi sama Kit Siang memang tau. Geng PAS ni suruh makan taik pun depa makan.

Anonymous said...

Hadi lebih rela kawan dengan kafir dari umno sebab kemaruk nak memerintah..terus kan lah sampai kiamat..niat busuk kau tu tak kan berjaya..hancur pas hancur dilacurkan kafir2 dap..

Anonymous said...

Rumusan nya senang sangat. Yu DAP buat lah you punya kerja. You nak bantah ke apa ke pasal hudud, you buatlah. Kita tau lah macam mana nak backup. I punya kerja I nak canang untuk laksanakan hudud je. Setiap kali PRU I akan timbulkan isu ini. Itu je. Maka itu lah kesepakatan diantara DAP, PKR dan PAS. Ada macai paham tak.

Anonymous said...

Apa yang hebatnya kelantan tu? Pasal ada pasaraya tesco? Kalau kelantan hebat ekonomi berkembang maju dan peluang pekerjaan banyak tak de la bersepah orang kelantan di selangor, johor dan kl.

Anonymous said...

Kan makin ramai si PENYAMAQ-PENYAMAQ dlm. PAS yg. kuat MENIPU tu - sampai psl. nak laksanakan Hukum Hudud ALLAH SWT pun boleh kelentong mcm. bahan LAWAK si KAPIRDAJAL!

Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya (ini MO biasa si Barat-ZIONIS/Israel, dan ejen tempatan mereka dr. si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM serta PENYAMAQ Islam)!

Kanser/penyakit jantung dsbnya telah dibuktikan sebagai MO utama Mossad/ZIONIS-Barat, untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang, terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864 ; di http://www.globalresearch.ca/israels-secret-nuclear-biological-and-chemical-weapons-nbc/5352454, Israel’s Secret Nuclear Biological and Chemical Weapons (NBC), By Manlio Dinucci, Global Research, October 01, 2013. Dan yg. terbaru, telah dibuktikan pemimpin tercinta PLO, Pres. Yasser Arafat, diracun Mossad/ Israel – di http://www.globalresearch.ca/the-assassination-of-yasser-arafat-was-ordered-by-the-israeli-cabinet-we-will-choose-the-right-way-and-the-right-time-to-kill-arafat/5357121, The Assassination of Yasser Arafat was Ordered by The Israeli Cabinet: “We will Choose the Right Way and the Right Time to Kill Arafat.”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, November 07, 2013.

Dan Mossad juga disyaki meracun Allahyarham-Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein (bapa YAB PM kita) dan YAB TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, yg. merupakan BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta kita ini, yg. berpenat-lelah melancarkan DEB, FELDA, RISDA, MARA, PETRONAS dsbnya, demi berjuang utk agama, bangsa dan negara, terutamanya utk. BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. miskin dan tertindas.

Tanah Melayu kita ini juga akan tumbang pd. Yahudi Zionis ini mcm. Palestin yg. amat malang - si Yahudi ini bukan hanya jauh di Israel. Ini ialah kerana si Yahudi Zionis adalah DALANG belakang PAP-DAPBANGKAI (ramai dr. CinaRASIS ini telah menjadi Kristian Zionis - fahaman Kristian yg. bersatu dgn. fahaman Zionisma) untk merampas Temasik (S'pura) dan menyebabkan 13 Mei - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

PAS tak pernah ada pendirian.....cakap tak serupa bikin....nak laksana hudud?....perkara kecil yg dalam kawalan mereka sendiri pun dan pihak pas akan ketepi orang lain pun mereka tak ada pendirian....suatu ketika PAS tak benar orang perempuan masuk bertanding piliharaya.....akhirnya mereka letak wanita mereka bertanding piliharaya....kelantan dalam pemerintahan mereka....suatu ketika mereka melarang wanita mewakili kelantan dlm musabaqah alquran....akhirnya mereka benarkan.....macam tu nak laksana hudud....nak sebut senang nak laksanakan tu tak semudah petik lidah atas bawah.....apa yg mereka tahu menyalahkan umno sampai sanggup sembahyang hajat minta umno musnah....mereka minta umno yg didokong org melayu Islam musnah.....DAP yg dah tentu dipimpin siapa dan apa cita2 mereka dengan madah INIKALILAH PAS sokong sedaya upaya....memang pihak ini hamPAS....tak boleh dipercayai....tak boleh pakai...

Anonymous said...

MARI SAMA SAMA LAUNGKKAN
"HIDUP DYANA, HIDUP MELAYU" RAMAI2...
KITA TENGOK APA CINA KATA....
APAKAH DIA NAK TGK KESATUAN MELAYU BERCAMBAH DLM DAP KELAK?..
MAI PAKAT RAMAI2....
PROVOK HIDUP MELAYU UTK DYANA...

Anonymous said...

Hai Hadi....
sebelah dyana je dah hilang sarban ke.?
Tinggal kopiyah je gitu...
tak lama lagi pki topi le pulak ye...

Anonymous said...

Betul2... Kt penang dgn kedah ni pun dh brsepah dh ni. Ada jugak org klate mai sini tp xmengaku yg dia mai dari klate. Hahaha! Awat, tkut kena kutuk NEGERI PALING MAJU KEBELAKANG KER EKK?? HEHEHE..