Breaking News
Loading...
May 29, 2014

Info Post

Chegu bard, kepala perusuh di gantung keahliannya oleh lembaga disiplin pkr kerana mengkritik proses pemilihan parti, sebenarnya, ini bukan kali pertama barua nie kritik pkr, dia pernah mengkritik anwar menipu sewaktu pemilihan lepas klik sini.

Menurut sumber rapat dari pkr, kesalahan chegubard kali ini sudah tidak boleh di maafkan lagi, keceluparan dia mengkritik anwar dulu dan kini jawatankuasa pemilihan pkr, sudah tidak boleh di ampun...

Sepatutnya chegubard sudah di ambil tindakan dilucutkan keahliannya dalam pkr, tapi di sebabkan takut akan jadi kekecohan, maka dia di gantung keahlian dulu dan secara pelan-pelan dilucutkan keahliannya dan ngo yang di pimpin solidariti anak muda malaysia (samm) tidak lagi di anggap sebagai sayap ngo pkr...

Disini aku nak ingatkan umno, kalau benar cerita barua tu dibuang dari pkr, aku harap jangan ada pulak pemimpin umno gatal-gatal nak pungut barua nie masuk umno...

Ingat sikit apa yang telah dia buat terhadap umno, setiap patah perkataan yang keluar dari mulut barua nie semasa ceramah adalah fitnah, dia fitnah najib, dia fitnah rosmah, dia fitnah tun mahathir, semua benda dia fitnah...

Takan kaki fitnah macam barua nie umno nak pungut...???

12 comments:

Anonymous said...

masuk UMNO boleh la dpt senator atau jadi duta....

usin said...

cukuplah 'bangkai' yg banyak dalam umno. janganlah tambah lagi 'bangkai' baru. jangan gatal nak dokong biawak hidup.

Anonymous said...

kalu dia ni masuk UMNO lagi samseng la Pemuda UMNO...

Pak Kadiaq said...

Digantung keahlian? Semua tu wayang jer.. jangan percaya!

Anonymous said...

MusiBard anjing pkr diterajang tuannya!!!padan muka!! UMNO jgn cari nahas membela anjing2 liar kelak nanti tangan ko digigitnya!!!

Surrhead said...

umno lagi suka kaki fitnah la. contoh saifool, datuk trio dan semua macai umno. umno bertahan selama ni dgn memfitnah dan menindas org.

BTW, ni hal dalaman PKR, korang tak perlu beria-ia dgn cite ni...

Anonymous said...

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Sandiwara PGayR je ni, bleh dgr tp takleh pecaya sgt..
ooohhh surrhead (sebut kepala bana)...
otak ko fitnah..
kapal sinki yg dah karam tu pun cakap "Annwar mesti bertobat" dalam Parlimen plak tu, diulang dlm Parlimen bkn kat kedai kopi..!!
Mat Sabun si kaki jilat tu yg bagi nama al-juburi ni kat si Raja Liwat..kahkah
al-jubs pun tak brani nak saman diorang ni...
contoh ko tu tak valid..!! dah ada bukti2, jelas dan nyata..!!
korang jek klau ckp yg kluar smua fitnah, tadak bukti satu habuk pun..!! piraaahhh

Anonymous said...

Surhead....kau ni bangang ke bingai?

Tq.

Anonymous said...

bebal la tu. tq

Surrhead said...

8:19 PM - ko nak goreng macam mana pun, aku masih tak boleh terima yg saifool tak berak, tak mandi 2-3 hari lepas kena liwat. itupun 1st timer kena liwat tu. saifool ada jumpa boss umno cilakak, jibon, tuk hal pengajian tinggi katanya. ya la tu, kan?? ada unsur "fabricated evidence" - maksudnya bukti dicipta tuk sabitkan anwar. Ini hal politik, itu yg anwar terkena. So, hak masing2 nak capai keputusan selepas meneliti kes secara logik.

dan seorg lagi tu, asyik tenkiu, tenkiu...mcm kt 7-11 pulak, lepas beli barang, cashier ckp tenkiu, tenkiu....

Anonymous said...

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!