Breaking News
Loading...
May 29, 2014

Info Post
Tak cukup dengan menghina pemimpin umno/bn, barua-barua belaan anwar menghina Almarhum Tuanku yang mangkat semalam...

Inilah hasil tarbiyah pakatan, orang yang dah meninggal dunia pun mereka sanggup hina...

Harap rakyat negeri perak yang cinta dan kasihkan Almarhum sila buat laporan polis terhadap barua pemilik akaun facebook ini...




13 comments:

Anonymous said...

Berhala BESAR mereka pula akan mampus kojol dalam penjara. Itupun tak sedar diri dengan kerja meliwat dia tu... REFORBASI...!!!

Anonymous said...

BODOH nya asrul ni. Bila mangkat seorang sultan, akan ada penggantinya... malah sama hebat dan lebih energetic.
ASRUL lagi bodoh nak MAMPOSS!

Anonymous said...

This guy has been ass rolled by Anuwar.

Anonymous said...

Inilah anak murid Anwar

Surrhead said...

ek eleh det, apa nak diherankan.....det pun benarkan org kutuk karpal singh di ruangan komentor bila kemalangan hari itu.

zul kulum pun ada kutuk karpal singh. Makcik SB ada kutuk karpal singh. tak der pulak det keluarkan statement "Inilah hasil tarbiyah umno cilakak, orang yang dah meninggal dunia pun mereka sanggup hina..."

Anonymous said...

Surrhead, karpal tu sulatan negeri mana ?

Anonymous said...

Surrhead ni bodoh ke apa nk compare Almarhum Sultan Perak dengan Karpal???

Surrhead said...

hallooo....bila dah depan Maha Esa, lu raja ka, lu lawyer ka semuanya sama saja.....

Dan, siapa bagi you hak tuk kutuk org bukan Islam bila meninggal dunia?? ini nilai murni Islam ke?

BTW, kebanyakkan org respek sultan ni pun kerana pangkat dia, bukan orangnya selepas kejadian coup de tat perak 2009.

sebab itu ada komen yg tak manis dari segelintir warga malaysia.

Anonymous said...

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Aku syak si KEJADAH ni PENYAMAQ Islam atau PENAGIH DADAH/PORNO/SODOM!

Maklumlah makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-ZIONIS dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA - asyik nak menutup mulut umat Islam/Melayu lawan MUSUH ISLAM!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula1

Kenapalah KDN/PDRM tak tangkap bawah undg-undg TERORISMA, si GANGSTER-GANGSTER KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. asyik nak menggertak/menghina ISLAM/umatnya, termasuk Kesultanan Melayu, serta asyik gertak mahu membunuh umat ISLAM?!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Apapun keadaannya kita rakyat malaysia ada nilai murni,.....kalau dah tak suka sangat dgan negara ini dan pemerintahnya,, ayuh tunjukkan kkehebatan anda .....tukar warga ....negara...baru kamu ni ada batu pelir....

Anonymous said...

Kala ini Asrul dilihat seperti orang gila dengan mukanya yang sedih dan menangis teresak-esak atas keceluparannya.... Tangisannya seolah-olah seorang bayi yang tidak tahu apa-apa. Asrul jangan bimbang kerana berada di Negara Melayu tetapi janganlah buat perkara itu di Singapura ye....

Anonymous said...

Salam Surrhead, apa crita.. Lama xjumpa??
Mmg d akhirat nnti kita akn dibgkitkan xkira pangkat dan darjat, tapi segala jasa dan pengorbanan kita ni akan d nilai nnti.. Kalau nk dibandingkan jasa Almarhum dgn Pak agkat hang tu (karpal sigh) pada ISLAM, bezanya mcm langit dgn bumi. Hahaha! Sultan-Orang islam dan pernah menjadi ketua agama Islam dinegeri Perak. Karpal sigh-Orang kapiaq(kafir) pernah menentang hukum Allah dan brhasrat utk menjatuhkan martabat Islam. Kita mmg tidak boleh menghina org kafir yg telah mati dan kita jugk tidak boleh mempertahankan org kafir trsebut yg terang2 telah menentang Islam semasa hayatnya.. Alahai surrhead, xkn hanya sbb coup de tat perak 2009 tu hang nak cop semua sultan kt Malaysia ni ZALIM plak kot.. Xadil la mcm 2! Suka-suka hang ja nk kata orang lani dh tak respect kt sultan lg. Kami orang2 Kedah tak dak masalah pun dgn Sultan Kedah ni.. Sebab baginda lah rakyat negeri kedah masih terbela akidah Islamnya dan bebas drp kelab mlm. Ceh, kalau rakyat Malaysia ada yg komen kurang manis terhadap Sultan, org tu adalah bukan dari bngsa melayu dan pencacai2 PR yg dh termakan hasutan DAP dgn Al-Juburi. Tapi yg aku hairan, xkan orang Cerdik mcm hang pun dh tergolong dlm org yg TAK CERDIK tu ek??










*BUDAK KEDAH*