Breaking News
Loading...
May 9, 2014

7 comments:

man said...

Assalam Blogger.
Jgn salahkan PR sahaja cuba kita fikirkan kenapa Kaum yg kau hina atau kutuk merupakan Kaum yg kaya raya sekarang? Adakah PR yg membuat Kaum ini kaya?.

PR atau BN sama sahaja bila berkuasa Kaum ini yg dijaga sampai Kaum sendiri MEREMPAT.

Persoalanya mengapa Kaum ini tidak menyokong BN isu ini timbul?.

Anonymous said...

Waktu hasil negara melimpah ruah dulu. Pemimpin barisan share sama pemimpin cina cukup2.

Skarang share jatuh. x bleh nak cover anak2 cina dan anak2 melayu. Inilah hasil skarang. Gaduh antara kaum2.

Pemimpin barisan tunggu dan lihat. Ada dengar suara?

Anonymous said...

Hello Bro...kaum Cina Pendatang tu.. dtg ke tanah melayu cari makan tapi melayu mcm kita senang alibaba lesen, kedai, tapak perniagaan dan Projek2 Kerajaan. Bukannya kerajaan yg bagi muka kat mereka. Kaum tu rajin cari kesenangan dan berani cuba menukar nasib di tempat org. Jika harap bangsa sendiri tak tolong bangsa sendiri sapa lagi. Kaum depa suka tolong bangsa sendiri walaupun berlainan fahaman atau ajaran. Janji depa berbangsa CHINA dari Tanah Besar CHINA. Sekarang tgk spt KJ ada dia pertahankan bangsa dia sendiri.? Tubuh saja Dewan Perniagaan Melayu ISLAM Malaysia (DPMIM). Kita belajar dan berdiri dikaki sendiri. Kaum Cina Pendatang bersabar bertahun-tahun dan menanti masa yang sesuai utk mendapat KEJAYAAN BESAR di luar Negara China... Kenapa MElayu sendiri tak boleh buat? Tak mampukah? Bukan kerajaan tak bantu tapi MELAYU suka meng-ALIBABA kan pemberian kerajaan. Kalau tak percaya, pergi tanya betoi2 kat kontrakor Melayu.. Dapat habuan ATAS ANGIN.... FAKTA bukan AUTA...

Anonymous said...

Soal siapa yg buat dia kaya bukan isu...soal dia tak sokong parti trtentu pun bukan isu disini.... Polis tu pulak bukan beruniform kan Parti tertentu... sebaliknya uniform yg di ikriraf bukan sj di Malaysia malah di seluruh dunia....
... isunya belajar lah hormat kpd anggota keselamatan yg bertanggungjawab ... bahasa pasar "jangan kurang ajar"... alhamdulillah polis tu masih mampu tenang.

Anonymous said...

Soal siapa yg buat dia kaya bukan isu...soal dia tak sokong parti trtentu pun bukan isu disini.... Polis tu pulak bukan beruniform kan Parti tertentu... sebaliknya uniform yg di ikriraf bukan sj di Malaysia malah di seluruh dunia....
... isunya belajar lah hormat kpd anggota keselamatan yg bertanggungjawab ... bahasa pasar "jangan kurang ajar"... alhamdulillah polis tu masih mampu tenang.

Anonymous said...

Aku heran betullah - apahal polis Islam/Melayu kita boleh biaqkan diHINA oleh puak KAPIRDAJAL GANGSTER/PENGGANASBABI mcm. ni?!

Kalau kat Barat, bangsa PENDATANG jgn. harap nak tunjuk BIADAP kat polis mcm. ni - dgn. umat Islam/Melayu saja, si PENDATANG KAPIRDAJAL tunjuk berani; dasar si PENAKUT! Dan kat Barat tu - jilat KASUT Barat-ZIONIS pun sanggup; tengoklah filem Hollywood; si PENDATANG (baru) selalu dpt peranan PELACUR atau si BODOHKURAP; tapi mereka bukan main bangga-mcm-si-BANGANG!

Tapi PDRM bukan main cepat nak GERTAK YB USTAZ Abdullah Zaik/ISMA yg. mempertahankan ISLAM dgn. hukum Hududnya, serta sejarah dan hak BUMIPUTERA Islam/Melayu!!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Maafkan saya, kaum cina amat mudah memberi rasuah dan ugutan. Kejadian berkenaan juga berlaku di Indonesia.