Breaking News
Loading...
June 30, 2014

Info Post

Rajiv Rishyakaran ialah Adun DAP Bukit Gasing, Petaling Jaya Selatan dan juga bekas Pembantu Peribadi Hannah Yeoh.

Rajiv telah mengeluarkan sebuah kenyataan akhbar berbaur provokatif hari ini.

Dia menuntut agar Menteri Besar Selangor segera mengambil tindakan meminda undang-undang negeri untuk “mengembiri” (dalam bahasa Inggeris “neuter”, sila rujuk laporan FMT ) bidang kuasa MAIS.

Sumber klik sini.



15 comments:

Anonymous said...

Perangai hodoh bee endlah yg mengajar rakyat bergaduh sesama kaum.

Lagi gaduh lagi lama bleh berkuasa..

Anonymous said...

Di akhir zaman manusia sudah tidak boleh menilai yg benar atau tidak, yg benar dikatakan fitnah yg fitnah dikatakan benar.

Anonymous said...

Kalau dah selama lebih 50 tahun dibawah satu pemerintahan dengan segala macam bala yang ada. Hak pribumi pun makin menghilang. Tak de nampak kebaikan kecuali lakonan dan harapan yg semakin malap.

Susah nak cari kebenaran pada pemerintah macam tu lagi? Cuba yg lain plak.

Anonymous said...

Woiii...anon2:16pm...
yg selalu kerusi terbang tu...bergadoh sesama rakyat tu umno ke yg ajar...
komen tu biar le cerdek sket...

Anonymous said...

Lagi malang klw baru dua penggal perintah..
tanah rezab melayu dah habis tergadai..

Anonymous said...

Lagi malang bila Nizar lilin jadi barua DAP di Perak..habis tanah nak di gadai nya..!!!

Surrhead said...

umno selangor dah tak boleh diharap tuk mengembalikan selangor. Jadik, skrg tugas itu diserahkan kepada mais/jais untuk kucar-kacirkan pentadbiran selangor...mais/jais biasanya diterajui oleh pak turut, yg biasanya pendidikan tak tinggi...mais/jais tak nampak yg kekalutan dia org ini akan dicerminkan di Sabah/Sarawak...dimana umno akan terkena kelak....org sabah/sarawak boleh tahan lagi penindasan kehidupan dari pbb (proxy umno), tapi bile sentuh bab agama, melenting jugak dia org.....skrg ni pun dah dgr cite yg SS nak keluar dari Malaysia, agak2 pasal siapa ya sampai boleh ke cerita ni?? anyway, good move...umno....

Surrhead said...

Det...tanak ketengah ke cite Professor Datuk Dr Mohammad Redzuan Othman, penindasan daripada umno ke atas seorg yg beragama Islam....hanya kerana penemuan beliau tidak memihak kepada umno...

Anonymous said...

Tanya nuar aljuburi apa dia buat kalu macainya tak sokong dia ........... Bahalol punya penyokong pkr sama macam dapigs laknat.......

Anonymous said...

Oi anon 2.16pm, lu JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPKUDIS-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

Oi Samsenghead, dahlah KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! Baik lu BERAMBOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Dan Samsenghead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS(tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?!

Anonymous said...

Sekoq lagi si PENGGANAS KELING DAPKUDIS mahu mencetuskan PERANG AGAMA! MO ini juga biasa dilakukan oleh PENGGANAS HINDU kat India bila mahukan alasan MEMBUNUH/MEROMPAK/MEROGOL BUMIPUTERA Islam India dlm. pelbagai GENOSID!

Maka, puak PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL Paria boleh pi BERAMBOS, nak MENGGERTAK ISLAM/umatnya kat NEGARA Islam kita ni! Bayangkanlah umat Islam menyerbu majlis Deepavali di Malaysia mahupun di India - tentu puak Hindu MENGAMOK ! Tapi kat Tanah Melayu ni, saja puak PENGGANAS/PENJENAYAH HINDU boleh BERMAHARAJALELA sampai menyerang majlis Hari Raya UMNO dan membina KUIL HARAM sesuka hati!

Dahlah tu, BUMIPUTERA Islam India akan terus tersiksa dan dibunuh dlm. GENOSID berterusan (utk. mengurangkan umat Islam India dan merampas TANAH PUSAKA mereka) oleh PENGGANAS HINDU akibat PM baru dari parti extremeis Hindu BJP, yg. pernah terlibat dlm pembunuhan beramai umat Islam (GENOSID) di Gujarat, India dan mungkin juga yg. terbaru, di Uttar Pradesh - tapi tak pula dikecam si KAPIR BUAS UN-ki-moon/Barat-ZIONIS tu (lihat di - http://www.muslimnews.co.uk/newspaper/world-news/hindu-nationalist-bjp-premiership-modi-made-history-india-muslim-mp-ruling-party/ , Hindu Nationalist BJP under premiership of Modi, made history of India – no Muslim MP in the ruling party, by Sajeda Momin in Kolkata, India, 30th May 2014)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples)

Anonymous said...

3:51. Memang amano yg ajar. Nanti clearlah pengganas amano dalam pkr tu..

Anonymous said...

Oi anon 2.30pm, lu JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPKUDIS-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

surrhead si bodoh. jais tu kan bwh sgor pandai2 la hangpa suma control. aku tgk kjaan sgor ni mmg bodoh skali dgn pengikut2 dia mcm surhead ni. apa tidaknya. yg buat hal jabatan bwh kjaan dia. tp boleh jgk ditaichi dan diselit pada umno. silap mata apa ni? satu lg syabas tu pun jd kambing itam jgk. anyway Sabah/Sarawak nak keluar Malaysia? hehe kalau brani buat referendum la. takat 2-3 ekor berok yg beriya2 nak kluarkan Sabah Sarawak baik rentikan la. kalau aku PM cakap ok boleh keluar dgn syarat semua kemudahan kerajaan persekutuan bg kena nilai semula dan dibayar Sabah Sarawak. pasal prof redzuan yu aku rasa elok ko baca penjelasan UM la. dah jadi bahan lawak aku tgk bahlol2 pakatan + saifudin tongong dlm personal tindakan UM. habis kontrak dikatakan kena pecat. apa bebal py pemahaman human resource mgmt. pun aku x paham la hangpa ni. baik ko perjuangkan pekerja2 pkns yg ramai2 kena DITAMATKAN KONTRAK oleh kjaan negeri sgor kau yg sgt adil lg berwibawa tu.

jentayu