Breaking News
Loading...
June 26, 2014

19 comments:

Anonymous said...

Memang benar dan semestinya benar belaka....melayu memang suka hiburan..mana mana tempat yg menganjur hiburan ..bangsa paling ramai melayu...dan lagi..yg merempit-melayu...penagih dadah - melayu...yg banyak mampus atas jalanraya- melayu...kenapa eh????

wan jamak said...

nak buat macamana.. orang melayu memang bodoh.. mungkin ada 2-3 kerat je yg cerdik.

bukan setakat hiburan.. kalau pasal beli makanan pun bukan reti nak tengok melayu buat ke, cina buat ke.. berpeluh2 la 2-3 kerat org melayu yg cerdik ni berblog berforum cuba bagitau mana yg ok mana yg tak, tapi banyak org melayu tetap hentam, bodoh macam tu jugak.

jgn kata makcik2 kakak2 kat bawah, org melayu paling atas pun ada jugak bodohnya.. bodoh dengan cara atasnya pulak.. tak payah tengok isu yg besar dan jauh.. tengok nama panda pun cukup lah.. dah tentulah nama asal panda tu nama cina, sebab panda cina. bila dah hadiah ke sini, bukan main nak announce nama baru sesuai dengan norma malaysia. alih2 nama cina jugak.. kena translate untuk tau maksud dlm bahasa malaysia.. apa ke bodoh nye tu? kenapa tak terus bagi nama malaysia? baik tak payah bagi nama baru. nak marahkan penasihat yg bagi nama, yg hang pi terima tu pasai apa? bodoh tak habih2..

apa nak buat.. nasib badan...

Anonymous said...

betul tu wan jamak...pelik sungguh aku...ade ke...panda tu nama cinanya sudah ada....bila pm istihar nama baru di malaysia...ku sangka nama berbau malaysia...alih..alih...nama malaysia pun nama cina...kenapa jadi gitu....tak faham...tak faham....kan elok 1 bagi nama awang....1 lagi bagi nama piah...kan itu nama malaysia....pelik bin ajaib dng ketua kerajaan kita sekarang...

Anonymous said...

Hasil dari budaya ini jugalah perangai Melayu terbawa-bawa ke dalam piliharaya.Asal calun berlagak macam celebrity berpusu-pusu lah mak cik adik kakak bergambar dgn calun berkenaan ,tak kira lah calun berkenaan dari parti yg beragendakan menghapuskan keistimewaan Melayu atau parti yg memperjuangkan liberalisma sesat.Ianya juga di terjemahkan atas kertas undi,itulah sebabnya undi Melayu utk Dyana dan Wan Azizah meningkat.

Melayu akan musnah,mereka memusnahkan diri sendiri,bukan salah sesiapa ,kecuali media yg membentuk pemikiran merka begitu.Sekarang pendakwah pun sudah di progremkan dgn rancangan ala hiburan picisan,mana lagi nak datang iman dan keinsafan yg menusuk kalbu,kerana pendakwah sendiri gulungan yg mengejar nama bermula dari rancangan yg kununya' pencetus umah' bukan memantapkan iman.

Anonymous said...

Panda tu sekor bagi nama Anwar, sekor lagi chinadoll .

Anonymous said...

Amat tepat dan setuju. Bodohkan? Hairan sehingga ibu bapa pun sanggup mendorong anak-anak kecil kearah kehidupan seni dan glamour, yang kita semua tahu amat melalaikan dan tidak sehaluan dengan nilai islamik.

Anonymous said...

Malangnya anak-anak muda kita makin TERSIHIR budaya si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, yg. sebenaqnya adalah 'BARBARIC' (tak bertamadun), akibat undang-undang dan falsafah demokrasi-hak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN, ciptaan Barat-ZIONIS (yg. asasnya memuja nafsu BUAS MUTLAK individual semata), yg. menghalalkan keganasan melampau, penggunaan dadah/alkohol sesuka hati, bertelanjang/berkelakuan lucah depan awam, pelacuran/pornografi/seks bebas termasuk seks HOMO-SODOM, MEROGOL BINATANG, menggugurkan anak (abortion) dsbnya!

Dan lihatlah atas dasar demokrasi-hak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN Barat-ZIONIS ni; sampai sebahagian ugama SYAITAN ni, yg. menghalalkan menghisap darah sesama manusia adalah seolah 'normal' (sebahagian dari CANNIBALISMA – esok makan orang sepenuhnya akan dihalalkan juga) – lihat di akhbar (ANTI-ISLAM) di -http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2647172/Real-life-Vampires-Meet-couple-drink-blood.html , Real-life vampires: Meet the couple who drink each other's blood - and say we should ALL be much more open-minded about their ghoulish lifestyle, By Naomi Greenaway, 3 June 2014:

• Pyretta Blaze and Andy Filth from South Wales are married with a child and drink blood in the privacy of their own bedroom
• They liken their habit to sex and say it creates a spiritual connection
• They're part of a 15,000 strong vampire 'religion' in the UK….

Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN utk. MEMUASKAN nafsu seks-BUAS si LIBERAL SYAITAN (termasuk ZOO khas utk. rogol segala mcm. haiwan - apKEJADAHnya ni) adalah sah dlm. undg-undg Jerman (yg. juga pusat ZIONIS dan segala macam jenis SODOM- bahkan 'sculpture' KEMALUAN lelaki/perempuan kat tpt. awam boleh dibenaqkan) - lihat akhbar (anti-Islam) di - http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html - mana pula hak asasi 'KESAMAAN' pencinta haiwan mahupun hak haiwan tersebut untuk TIDAK disiksa dgn. amat keji?!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Hasil didikan bee end 50 tahun berlalu.

Kita lihat nanti sambutan raya yg akan datang.

Bayangkan pula 50 tahun lagi di bawah bee end..

Surrhead said...

pastikan umno kekal berkuasa dan umno akan pastikan yg rakyatnya sentiasa leka dan bodoh...

usin said...

eleh... surhead. cam bagus je ko. balik2 umno juga jadi punching bag ko. cer bagi pr yg memerintah, apa akan jadi pada melayu? hebat gila melayu di penang, di kelantan, di selangor sekarang. yang jantan hebat berkupiah yang betina berpurdah? lebih kurang je bro. tak solat, tak bayar zakat, zina dan rogol berlambak kt 3 negeri yg aku sebut tu. sama je bro. yang tak berubah ialah cara ko berfikir je. balik2 ko salahkan umno. umno kena ajar anak2 melayu solat dan segala bagai didikan agama? mak bapak "tukang buat" aje ke? sekolah agama dan sukatan agama Islam dalam kurikulum dan peperiksaan digubal oleh kerajaan dari parti apa bro? kelemahan umno ialah tak dapat mengubah minda leka, bodoh dan saja nak cari salah orang lain macam ko je bro. serius!!!

Anonymous said...

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Usin. Sekolah agama dan sukatan agama Islam dah lama jadi terbaik sebelum bee end ambil alihpun.

Bee end ambil alih nak tumpang nama ja. Selit sikit kurikulum dan peperiksaan.

Yg keluar sekolah tu tetap ramai yg keluar jadi penentang bee end.

Anonymous said...

Bayangkan 50 thn lagi jelantan di bawah Pas...
sekarang pun dah rogol 30 lawan 1..
50 thn lagi mahu 300 lawan 1...
Rabak laa...

Anonymous said...

Jgn perasan la...
orang lain semua berotak..
tak mcn ko..

Surrhead said...

ek eleh usin....apa yg ko merapu ni?? artikel ni pasai benda hiburan yg lekakan rakyat dan buat rakyat bazir duit, dan berpandukan komposisi rakyat, secara logik yg paling ramai adalah warga melayu yg akan menonton atau ambil bahagian.

soalannya, siapa yg luluskan acara2 sebegini?? kementerian mana? dan di bawah naungan siapa?? kalau tak salahkan umno, nak salahkan siapa lagi?? bai, umno sebenarnya tgh hancurkan negara secara halus....tanggungjawab PR rumit, tuk mengembalikan negara balik ke tahap yg stabil bila dah takeover nanti....

Anonymous said...

12.52. Kat Kelantan pun ada penyokong bee end. Silap2 yg rogol tu penyokong yg tak mahu hudud la.

Anonymous said...

hahahaha.. kelakar aku bce komen si usin ni.. nk buat cmne.. mmg dh terdidik begitu..

Anonymous said...

OI anon-anon si ANJING KURAP KAPIRDAJAL PENDATANG DAPBANGKAIBABI/PKRSODOM, PI MAMPOS lu kat KANDANG DAPBANGKAIBABI/PKRSODOM yg. BODOH mcm. KERBAU!

Anonymous said...

Orang lain suka tengok melayu lalai..senang dipijak dan ditarik hidung macam kerbau..agaknya kalau tak da hiburan mati gamaknya..hadiah tilawah al quran ciput sangat tapi kalau AF tak setengah juta kau jangan cakap..adil ke?