ISNIN INI ADALAH HARI PENTING BAGI UMAT ISLAM, SILA AMBIL CUTI...


Keputusan sama ada kalimah ALLAH boleh atau tidak di gunakan oleh orang kafir akan di tentukan pada hari isnin ini 25 Syaaban bersamaan 23 Jun 2014.

Aku seru kepada semua pejuang Islam supaya hadir beramai-ramai ke mahkamah persekutuan putrajaya seawal jam 8 pagi.

Detail program seperti di atas...

Comments

Anonymous said…
MUSUH ISLAM si Barat-ZIONIS dan ejen tempatannya, dah tak peduli lagi undg-undg SYARIAH/PERLEMBAGAAN, dan terus mara dgn. amat jahat utk. MENGHAPUSkan ISLAM/umatnya termasuk di Tanah Melayu ISLAM, PUSAKA nenek moyang kita ini. Itulah yg. mengherankan apabila ramai pemimpin Islam/Melayu kita dan juga dari OIC menjadi begitu PENAKUT utk. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya!

Aku syak ramai si pemimpin Islam/Melayu serta keluarga mereka dah di 'BLACKMAIL' - kerana diPERANGKAP dgn. rasuah, gambar-gambar LUCAH termasuk dgn. GRO/Pelacur/puak SODOM atau diHASUT oleh ejen yg. MENYAMAQ sbg. Islam termasuk berkahwin dgn. pemimpin Islam/Melayu! Terutamanya apabila mereka dimabukkan dgn. alkohol atau diperangkap dgn. dadah - lalu MUSUH ISLAM akan gunakan MO PERANGKAP ini, yg. adalah MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka. Spt. juga empayar Zionis-Rothschild plg. DAJAL, yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS – bagaimana keluarga mereka memerangkap Raja-Raja Kristian Eropah dgn, hutang, kejatuhan akhlak dan perkahwinan – lihat di di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html ,Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
Bersungguh2 betul be end bab nama Allah.

Bab apa yg Allah tetapkan tentang hudud, judi dan arak mereka lupa plak nak ikut. Dah 50 tahun memerintah tue.
Anonymous said…
insya'allah
Anonymous said…
anon 1.11, ceritanya mudah je, kalau tak umno/bn yang nak pertahankan kalimah ALLAH tu sapa lagi nak pertahankan?

nak harapkan PAS, bro PAS dah jadi KAFIR la, kau tak tau ke?
Anonymous said…
Makcik sambal Belacan dah mkn ubat belum hari ni?
Anonymous said…
2:32

kau panggil org kafir takpe...org panggil kau celaka kau marah...
Anonymous said…
"Sesungguhnya telah kafirlah orang yang berkata: Sesungguhnya Allah ialah Al Masih putera Maryam, padahal Al Masih (sendiri) berkata: Hai Bani Israel, sembahlah Allah Tuhanku dan Tuhanmu.
"Sesungguhnya orang yang mempersekutukan (sesuatu dengan) Allah, maka pasti Allah mengharamkan kepadanya syurga dan tempatnya ialah neraka, tidaklah ada bagi orang zalim itu seorang penolong pun. Sesungguhnya kafirlah orang yang mengatakan: Bahawasanya Allah salah seorang dari yang tiga, padahal sekali-kali tidak ada Tuhan selain dari Tuhan Yang Esa. Jika mereka tidak berhenti dari apa yang mereka katakan itu, pasti orang yang kafir di antara mereka akan ditimpa seksaan pedih.

Surah al-Maidah (ayat 72-73)
Anonymous said…
Jika keputusan dibuat dikawasan UTARA malaysia boleh aku pi sana. tapi buat di area KL. Apapun aku tetap berdoa umat Islam yang mempertahankan Kalimah Allah SWT beroleh kemenangan MUTLAK. Panjat selawat dan salam ke atas nabi junjungan Rasulullah SAW serta kaum keluarganya dan para-para sahabat RA. Jika kita beroleh kemenangan aku akan sujud syukur...Insya Allah.
Anonymous said…
Cara menggunakan perundangan "sivil" untuk menangani isu yang berkenaan dgn hal ehwal Islam memang tidak akan relevan. Kaedah menggunakan penghakiman manusia untuk memutuskan pihak yang benar atau sebaliknya di dalam isu kalimah Allah yg sangat berat ini memang akan mengundang ketidak puasan hati yg kronik pada semua orang samada mereka adalah orang Islam atau pun yang bukan Islam.

Apakah kita sudah lupa dengan pesanan baginda Rasulullah SAW yg mengingatkan kita sebelum wafatnya baginda supaya kita harus kembali untuk merujuk kepada sunnah Nabi dan Al Quran sekiranya wujud unsur-unsur kekeliruan di dalam ugama kita? Jika kita merujuk Surah Ali Imran ayat 61 dari Al Quran bukan kah Allah sudah menunjukkan contoh bagaimana untuk menangani kerenah orang bukan Islam yang kurang ajar terhadap ajaran ugama Islam?

Olih itu marilah kita ajak paderi-paderi Keristian ini dan juga orang-orang politik yang menyokong mereka untuk berlaku SYIRIK terhdap kalimah Allah untuk melakukan MUBAHALAH dan biarlah Allah yang menunjukkan siapa kah yang benar. Kita percaya orang-orang bukan Islam sudah tentu tidak berani kerana mereka tahu bahawa mereka telah melakukan pembohongan yang terang dan nyata apabila mereka menyatakan bahawa Allah pun bolih ada anak juga serupa manusia dan haiwan. NAUZUBILLAH !!!

Ajaklah MUFTI dan juga mereka yang mengaku ULAMAK dari MAIS dan JAIS untuk sama-sama melaksanakan MUBAHALAH ini dengan orang bukan Islam yang kurang ajar itu. Kita percaya seluruh umat Islam Malaysia akan sama-sama untuk melakukannya. Biar seluruh dunia dapat melihat samada paderi-paderi keristian berani atau tidak untuk melakukan MUBAHALAH itu. Tidak kah berani kerana benar ? Walau bagaimana pun hairan jugak kita kenapa para ULAMAK kita yang bijak-bijak itu tidak terfikir untuk merujuk kepada Al Quran serta melakukan MUBAHALAH untuk menangani isu begini?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID