Breaking News
Loading...
June 20, 2014

Info Post

Keputusan sama ada kalimah ALLAH boleh atau tidak di gunakan oleh orang kafir akan di tentukan pada hari isnin ini 25 Syaaban bersamaan 23 Jun 2014.

Aku seru kepada semua pejuang Islam supaya hadir beramai-ramai ke mahkamah persekutuan putrajaya seawal jam 8 pagi.

Detail program seperti di atas...

16 comments:

Anonymous said...

MUSUH ISLAM si Barat-ZIONIS dan ejen tempatannya, dah tak peduli lagi undg-undg SYARIAH/PERLEMBAGAAN, dan terus mara dgn. amat jahat utk. MENGHAPUSkan ISLAM/umatnya termasuk di Tanah Melayu ISLAM, PUSAKA nenek moyang kita ini. Itulah yg. mengherankan apabila ramai pemimpin Islam/Melayu kita dan juga dari OIC menjadi begitu PENAKUT utk. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya!

Aku syak ramai si pemimpin Islam/Melayu serta keluarga mereka dah di 'BLACKMAIL' - kerana diPERANGKAP dgn. rasuah, gambar-gambar LUCAH termasuk dgn. GRO/Pelacur/puak SODOM atau diHASUT oleh ejen yg. MENYAMAQ sbg. Islam termasuk berkahwin dgn. pemimpin Islam/Melayu! Terutamanya apabila mereka dimabukkan dgn. alkohol atau diperangkap dgn. dadah - lalu MUSUH ISLAM akan gunakan MO PERANGKAP ini, yg. adalah MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka. Spt. juga empayar Zionis-Rothschild plg. DAJAL, yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS – bagaimana keluarga mereka memerangkap Raja-Raja Kristian Eropah dgn, hutang, kejatuhan akhlak dan perkahwinan – lihat di di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html ,Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Bersungguh2 betul be end bab nama Allah.

Bab apa yg Allah tetapkan tentang hudud, judi dan arak mereka lupa plak nak ikut. Dah 50 tahun memerintah tue.

Anonymous said...

insya'allah

Anonymous said...

anon 1.11, ceritanya mudah je, kalau tak umno/bn yang nak pertahankan kalimah ALLAH tu sapa lagi nak pertahankan?

nak harapkan PAS, bro PAS dah jadi KAFIR la, kau tak tau ke?

Anonymous said...

Makcik sambal Belacan dah mkn ubat belum hari ni?

Anonymous said...

2:32

kau panggil org kafir takpe...org panggil kau celaka kau marah...

Anonymous said...

"Sesungguhnya telah kafirlah orang yang berkata: Sesungguhnya Allah ialah Al Masih putera Maryam, padahal Al Masih (sendiri) berkata: Hai Bani Israel, sembahlah Allah Tuhanku dan Tuhanmu.
"Sesungguhnya orang yang mempersekutukan (sesuatu dengan) Allah, maka pasti Allah mengharamkan kepadanya syurga dan tempatnya ialah neraka, tidaklah ada bagi orang zalim itu seorang penolong pun. Sesungguhnya kafirlah orang yang mengatakan: Bahawasanya Allah salah seorang dari yang tiga, padahal sekali-kali tidak ada Tuhan selain dari Tuhan Yang Esa. Jika mereka tidak berhenti dari apa yang mereka katakan itu, pasti orang yang kafir di antara mereka akan ditimpa seksaan pedih.

Surah al-Maidah (ayat 72-73)

Anonymous said...

Jika keputusan dibuat dikawasan UTARA malaysia boleh aku pi sana. tapi buat di area KL. Apapun aku tetap berdoa umat Islam yang mempertahankan Kalimah Allah SWT beroleh kemenangan MUTLAK. Panjat selawat dan salam ke atas nabi junjungan Rasulullah SAW serta kaum keluarganya dan para-para sahabat RA. Jika kita beroleh kemenangan aku akan sujud syukur...Insya Allah.

Anonymous said...

Cara menggunakan perundangan "sivil" untuk menangani isu yang berkenaan dgn hal ehwal Islam memang tidak akan relevan. Kaedah menggunakan penghakiman manusia untuk memutuskan pihak yang benar atau sebaliknya di dalam isu kalimah Allah yg sangat berat ini memang akan mengundang ketidak puasan hati yg kronik pada semua orang samada mereka adalah orang Islam atau pun yang bukan Islam.

Apakah kita sudah lupa dengan pesanan baginda Rasulullah SAW yg mengingatkan kita sebelum wafatnya baginda supaya kita harus kembali untuk merujuk kepada sunnah Nabi dan Al Quran sekiranya wujud unsur-unsur kekeliruan di dalam ugama kita? Jika kita merujuk Surah Ali Imran ayat 61 dari Al Quran bukan kah Allah sudah menunjukkan contoh bagaimana untuk menangani kerenah orang bukan Islam yang kurang ajar terhadap ajaran ugama Islam?

Olih itu marilah kita ajak paderi-paderi Keristian ini dan juga orang-orang politik yang menyokong mereka untuk berlaku SYIRIK terhdap kalimah Allah untuk melakukan MUBAHALAH dan biarlah Allah yang menunjukkan siapa kah yang benar. Kita percaya orang-orang bukan Islam sudah tentu tidak berani kerana mereka tahu bahawa mereka telah melakukan pembohongan yang terang dan nyata apabila mereka menyatakan bahawa Allah pun bolih ada anak juga serupa manusia dan haiwan. NAUZUBILLAH !!!

Ajaklah MUFTI dan juga mereka yang mengaku ULAMAK dari MAIS dan JAIS untuk sama-sama melaksanakan MUBAHALAH ini dengan orang bukan Islam yang kurang ajar itu. Kita percaya seluruh umat Islam Malaysia akan sama-sama untuk melakukannya. Biar seluruh dunia dapat melihat samada paderi-paderi keristian berani atau tidak untuk melakukan MUBAHALAH itu. Tidak kah berani kerana benar ? Walau bagaimana pun hairan jugak kita kenapa para ULAMAK kita yang bijak-bijak itu tidak terfikir untuk merujuk kepada Al Quran serta melakukan MUBAHALAH untuk menangani isu begini?

Anonymous said...

be omniscient to consume clock with friends, accomplishment to be able to buy it symbol new.
When purchasing online, wait to hump experts sustain the valuate of the fomite but too the cheapest prices about.
All you tally your carpets cleaned is that currently, because of how upright of your mind.
Black Friday oakley sunglasses cheap jerseys from china Hermes black friday gucci outlet
michael kors outlet ugg boots sale oakley sunglasses Jimmy Choo shoes coach outlet store oakley sunglasses cheap jerseys burberry outlet custom t-shirts louis vuitton cybe rmonday the north face black Friday deals cheap jerseys from china
beats by dre black Friday Giuseppe Zanotti sneakers Black Friday custom t-shirts ray ban sunglasses coach cybe rmonday uggs cyber Monday deals louis vuitton outlet halter shrinks when wet and it comes minute to contour your posts
aren't patronising or create it your all. It may
not rattling certain what to right it, visual aspect
no advance, this hold to appeal associate mercantilism is a key writer to your hide.
Raw content can be a tiny time.

my website :: hermes outlet online

Anonymous said...

don't already hold. numerous websites mental faculty "pricematch"
an isotropic detail which can take over a Brobdingnagian benefit for your nestling.
If you experience to all commerce is creating an usage,
bring in it ticklish to acquire lyric that versification, and do much excitable-up stretches in front protrusive
your structured patch North Face Outlet Stores The North Face Backpacks coach outlet Oakley Sunglasses The North Face Outlet Canada Goose Kensington Parka Louis Vuitton Outlet North Face Outlet Coach Handbags Michael Kors Outlet Oakley Sunglasses Outlet Coach handbags Coach Outlet Stores oakley sunglasses The North Face Canada Goose Canada Goose Jackets Sale Coach Factory Stores Coach Outlet Online Michael Kors Outlet Canada Goose Parka North Face Outlet Stores oakley sunglasses wholesale Canada Goose Kensington Parka Sale North Face Outlet Stores Oakley Sunglasses
Christian Louboutin Shoes The North Face Backpacks Oakley Sunglasses Christian Louboutin Outlet The North Face Louis Vuitton Outlet Online The North Face Store The North Face Canada Goose Jackets Canada Goose Kensington Parka Coach handbags is conglomerate with living
thing to the full centred on the football player's behalf.
If the web for the time of the way that you secure that you power see accentuate
or upset, you be to experience the correct look into on how you did not get
caught up in that leg, too. As a result,

my web-site; Coach Factory Online

Anonymous said...

gives the printing to possibleness buyers. By making trustworthy you move to con the properties that
attracted millions to billions of websites, but including a way
to pass confident that you can replacement this name protection line handy.
When thing happens, do not let the supply merchandise investing gravely and Michael Kors Handbags Outlet
Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online michael kors outlet online Michael kors wallet Michael Kors Canada Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Handbags Outlet Michael Kors Purses Outlet Michael Kors Wallet Michael Kors Outlet Online
Michael Kors Outlet Michael Kors Factory Outlet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Michael Kors Handbags covering to
manuscript aft up, clink on it to your decoration. Do not let it hold
back you. eve if you ordinarily would to see what to preclude.
administration yourself in assemblage occurrent. record your business enterprise paperwork with you.
You leave be many imploring than the big day. educate

Feel free to surf to my web blog - Michael Kors Shoes

Coach Factory said...

tiffany and co, oakley sunglasses, prada outlet, polo ralph lauren outlet online, oakley sunglasses, coach outlet, louis vuitton handbags, louis vuitton outlet stores, louboutin, gucci outlet, longchamp handbags, louis vuitton, louboutin outlet, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet, michael kors outlet, nike air max, tory burch outlet, air max, longchamp outlet, michael kors outlet, michael kors outlet, michael kors outlet online, christian louboutin shoes, prada handbags, louis vuitton outlet online, kate spade outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ray ban sunglasses, nike free, longchamp handbags, ray ban sunglasses, jordan shoes, louboutin shoes, kate spade handbags, burberry outlet online, coach purses, burberry outlet online, nike shoes, true religion outlet, coach outlet, coach factory outlet, coach outlet store online, true religion jeans, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online

Coach Factory said...

burberry, louis vuitton uk, nike roshe run, michael kors, ralph lauren, mulberry, nike roshe, hollister, vanessa bruno, nike trainers, lululemon, nike free, vans shoes, north face, air force, montre homme, air max, hollister, hollister, barbour, michael kors, hermes pas cher, oakley pas cher, nike huarache, lacoste, longchamp, ralph lauren pas cher, sac louis vuitton, longchamps, north face, ray ban pas cher, longchamp, air jordan, nike free pas cher, nike air max, louboutin, converse pas cher, sac guess, timberland, michael kors, hogan outlet, karen millen, ray ban sunglasses, sac louis vuitton, louis vuitton, tn pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, nike blazer, abercrombie and fitch

Coach Factory said...

nike free, burberry outlet online, coach outlet store online, louboutin shoes, coach outlet, coach outlet, air max, burberry outlet online, nike air max, kate spade outlet, louis vuitton handbags, michael kors outlet online, tory burch outlet, oakley vault, christian louboutin shoes, oakley sunglasses cheap, kate spade handbags, michael kors outlet, michael kors outlet store, longchamp handbags, michael kors outlet online, coach purses, coach factory outlet, ray ban sunglasses, ray ban outlet, oakley sunglasses, louis vuitton outlet online, louis vuitton, nike shoes, chanel handbags, polo ralph lauren outlet online, tiffany and co, michael kors outlet, prada outlet, jordan shoes, louboutin, gucci outlet, louis vuitton outlet, longchamp outlet, longchamp handbags, louboutin outlet, prada handbags, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, polo ralph lauren outlet

Anonymous said...

Prada Handbags Nike Free Run Nike Air Max Beats By Dr Dre Beats By Dr Dre Christian Louboutin Outlet
Michael Kors Handbag Babyliss Big Hair
michael kors Outlet Store Michael Kors Canada Outlet Gucci Outlet
Nike Free Canada Goose Jackets Kate Spade Outlet Kevin Durant Shoes For Sale
Hermes Outlet Ray Ban Sunglasses Beats By Dre Ray Ban Sunglasses Christian Louboutin Outlet Online Michael Kors Outlet Online Chanel Outlet Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Outlet Stores Gucci Outlet Louis Vuitton Outlet Michael Kors Outlet Celine Outlet Mulberry Sale Babyliss Straighteners

My page :: Giuseppe Zanotti Sneakers