Anwar Dedahkan Sebab Pesawat MH17 Ditembak Jatuh

Anwar ibrahim mendedahkan dalam twitternya antara sebab pesawat MAS MH17 tembak jatuh adalah kerana sokongan kuat kerajaan dan rakyat malaysia terhadap perjuangan rakyat palestin yang kini teruk di serang oleh israel.

Bila di buat semakan, benar seperti yang di jangkakan, anwar telah memadamkan twitter itu. Mungkin alasan 'akaun twitter saya di hack' sudah tidak boleh pakai lagi.

Comments

berasiam said…
kenalah delete cepat2, sebelum bos pro-Israel sound.
Anonymous said…
Sebab itulah AnuWar Ibrahim tak jadi PM Malaysia.
Anonymous said…
Klw tak nak kena tembak...kena sokong keselamatan israel..hidop nuar...moron..
Anonymous said…
pakar dari segala pakar....profesor serba tau....tanya apa saje....pasti tau....
Anonymous said…
Jahatnya si mamat-anwarSODOM ni! BUMIPUTERA ISLAM Palestin sedang diBUNUH dgn. amat BUAS oleh si ZIONIS-Israel dlm. Genosid, tapi si mamat-SODOM ni boleh nak mempermainkan pula isu ni?! Awatlah jahat sangat hati dia ni?!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
Anwar oooo Anwar.... ko ni tali barut Zionist.

Semoga Allah membalasnya...amin
Anonymous said…
....Mereka nak tembakkapal terbang Vlademir Putin...kenapa pro russi nak bunuh Putin pula...? Kena ingat agenda Yahudi dan Zionis...pada bulan lalu Putin ada mengarahkan supaya Georhe Soros di tangkap dan dynasti Ruthchild dihapuskan...sebelum Putin berkuasa Russia berhutang 16 billion dengan IMF...setelah Putin berkuasa hutang IMF itu sudah dilangsaikan sepenuhnya...Putin tahu IMF dan soros adalah dalang disebalik peristiwa itu...sekarang usaha menangkap George Soros dan menghapuskan Ruthchild masih berjalan...soros rakan yahudi anwar Ibrahim diancam oleh Putin...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID