Breaking News
Loading...
July 3, 2014

Info Post

Sebenarnya dari awal lagi aku tak berapa berkenan sangat dengan MKPN (Majlis Konsultansi Perpaduan Nasional) ini, kewujudan nya hanya menjadi platform pembangkang dan ahli-ahli dalam MKPN boleh aku anggap sebagai Cap Ayam, bayangkan wardiana pun boleh di lantik menjadi salah seorang ahlinya, apa kelayakan minah tu?

Bila bekas ketua hakim negara sudah bersuara yang mengatakan MKPN ini cukup merbahaya kepada Islam, Melayu dan Bumiputera, maka sebaiknyalah, DS Najib mengambil langkah untuk membubarkan MKPN...

Kepada sesiapa yang belum baca kenyataan bekas ketua hakim negara mengenai BAHAYANYA MKPN ini korang boleh klik sini

11 comments:

Anonymous said...

Setuju bubarkan saja. Menghabiskan duit rakyat bayar gaji dan elaun mereka sampai belasan ribu sorang.

Anonymous said...

Teruk betul bee end skarang. Buat ape saje semua pembangkang ambil alih. Kat universiti pun ramai dah jadi pembangkang. Tinggal beberapa kerat je yg jaga periuk nasi masih bersama bee end.

Sedarlah ahli2 bee end... ramai cerdik2 dah join pembangkang untuk mencerdikkan rakyat lainnya.

Anonymous said...

anon. 10.50
Betulkah ramai yang cerdik2 dlm pr rasa cuba senari tengok nak tau juga.TOLONG.

Unknown said...

Setuju dibubarkan. Jangan biarkan nasi jadi bubur. Kalau dah jadi bubur tak ada maknanya lagi.

Anonymous said...

Tidak setuju bubar. Tapi misti ada perjanjian hitam putih dengan Ahli MKPN ( mana-2 yg tak berani jangan tandatangan & boleh keluar dari menjadi ahli MKPN ) . Sekira berlaku juga huru hara dalam negara ini selepas itu, Rakyat dan kerajaan berhak menangkap semua mereka dahulu untuk dibicarakan kerana gagal menjaga perpaduan negara.

Anonymous said...

Keadaan akan berubah jika NAJIB bukan lagi PM.

Anonymous said...

Dulu aku angkat Umno tapi sekarang mungkin tidak lagi. Bukan tak suka kepada Umno tapi tak suka kepada pemimpin Umno. Kalau presiden lain orang mungkin orang melayu boleh terima balik Umno.

Dulu ramai minta Muhyidin lawan Najib, tapi Muhyidin tak cukup berani. Tapi perkembangan terkini, kalau Muhyidin ganti Najib, itu adalah lebih baik kepada melayu, islam dan raja melayu. Tun Mahathir pun dah berbulu dengan Najib.

Anonymous said...

Umano zaman sekarang tak sama dengan zaman Tunku dulu.

Tunku meninggal tak tinggal harta bertimbun.

Pemimpin sekarang tak meninggal lagi harta dah bertimbun.

Macam dah mustahil nak ubah. Tukar ke Pakatan.

Anonymous said...

Anon 11.04

Anon 10.50 tu gempak jer lebey... aku tengok yang join PR ni semua otaknyer cam h@r@mj@d@h jer... bukan nak pikir pasal agama bangsa dan tanah air... yang dia nampak kuasa jer... tk kira la kalau agama bangsa dan tanah air lenyap pun... asalkan cinabeng bagi sikit2 kuasa...ok la tu...tp penyakit yang sama dh hinggap kat pemimpin tertinggi UMNO skrg dh pulok...mmg Melayu dan Islam akan hancus di bumi Malaya jika keadaan ini berterusan...

Anonymous said...

Oi anon-anon si PEMBENCI ISLAM/umatnya/UMNO, lu punya ekoq-ekoq aaahh, JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI-aaahh?!

Pi BERAMBOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANG si KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

Apa guna 'PERPADUAN' (PALSU) bila umat Islam/Melayu kita makin terpaksa jadi PENGEMIS/PELARIAN di NEGARA ISLAM kita sendiri?!

Si LIBERAL Islam/Melayu sibuk nak jadikan Malaysia ni negara maju - tapi Islam/umatnya terus diHINA/diGERTAK/diJAJAH di Tanah Melayu ni dan global - sampaikan TANAH PUSAKA termasuk Tanah Rezab Melayu terus TERGADAI termasuk kat si PENDATANG KAPIRDAJAL warga asing ! Patutlah si pengikut SYAITAN, si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatannya MELALAK dan KETAWA habis-habisan!

Si LIBERAL Islam/Melayu yg. BODOH SEJARAHlah yg. menyebabkan habis tanah PUSAKA ISLAM kita yg. asalnya kepunyaan Kesultanan ISLAM/Melayu serta rakyat BUMIPUTERAnya, makin TERGADAI - yg. PUNCAnya, adalah kerana PENGGANAS PENJAJAH Barat/KRISTIAN-ZIONIS paksa Kesultanan Melayu berikan kerakyatan serta hak milik tanah PUSAKA pd. berjuta Pendatang Cina dan India - utk. MENJATUHkan Alam Melayu ISLAM kita ini!

Lihat SEJARAH permulaan Kesultanan Melayu dan Tanah Melayu ISLAM kita ini yg. diROMPAK dan diJAJAH dgn. amat BUAS – lihat di http://akarimomar.wordpress.com/2014/01/16/demi-keamanan-dunia-melayu-mesti-dikekalkan/ :

Demi Keamanan – Dunia Melayu Mesti Dikekalkan

16 January, 2014

....sejarah membuktikan bahawa dunia alam Melayu ditadbir dengan nilai-nilai murni Islam dan kekal aman hinggalah datangnya penceroboh yang menjatuhkan kerajaan Islam Melaka pada tahun 1511. Malah setelah kerajaan Islam di nusantara yang pertama jatuh ke tangan PENGANAS Kristian Katolik, Raja Portugis ketika itu telah mengutuskan laporan kepada Pope Leo X bahawa tentera Salib telah mengalahkan tentera Islam.

Alhamdulillah, simbol kekejaman PENGANAS Kristian Katolik ini masih tertegak untuk memberi pengajaran kepada umat kemudian tentang jahatnya penjajah ini merantaikan datuk nenek kita untuk dipaksa memecah masjid dan kubur sultan untuk asas binaan ini.

Betapa jahatnya PENGANAS-PENGANAS Kristian Katolik ini tercatat juga bagaimana tawanan perang yang mereka rantaikan dipaksa untuk memecah masjid-masjid dan kubur-kubur sultan-sultan Islam Melaka untuk diambilkan batu-batanya bagi membina simbol kekejaman Kristian yang boleh kita saksikan lagi hingga ke hari ini, kota a’Famosa. Jika tidak kerana usaha-usaha jahat para penganas Kristian Eropah yang datang menjajah dengan motif untuk mengaut sekala kekayaan dari bumi Melayu sambil mencari kemegahan untuk membalas dendam atas kekalahan mereka dalam siri peperangan salib serta bersungguh untuk menyebarkan agama mereka seperti mana yang disebut oleh para sejarahwan dengan istilah “Gold, Glory and Gospel” pasti dunia alam Melayu aman dengan ketinggian budaya ketimurannya.

Jika tiada kerja-kerja jahat penganas Kristian Eropah yang mengimport pelbagai kaum mendatang dari luar alam Melayu sudah pastinya alam Melayu akan kekal aman dengan kegemilangan dan kehebatan tamadun Melayu yang menjadi pusat dagangan terbesar dahulu berurusan baik dengan para pedagang antarabangsa dalam suasana aman dan murni......

Makcik Sambal Belacan.