Breaking News
Loading...
July 22, 2014

Info Post

Baru khalid samad ada akal, ajk surau dan masjid di lebih 40 tempat menggelarkan dia khalid gereja...

Itulah dulu zul nordin orang pertahankan kalimah Allah orang shah alam tak mau bagi undi, orang shah alam yang kononnya bijak pandai nak juga si mangkok tu, sekarang dah menyesal...

Padan muke....

47 comments:

minaq jinggo said...

adeh terasa hati pulak ke ? toleh kebelakang dan lihat lah apa yang ko dah perjuangkan selama ini Khalid... rakyat melihat dan ingat

Anonymous said...

Hahaha
Ingatkan dia x tau
Dia tau rupanya

Kesian nko khalid G
G ?
Ganas ?
Gagal ?
Garang ?
Guni sekerap ?
Garu2 saja ?
Gooolll world cup ?
Atau pun
Gereja ?

usin said...

sedih ke bangga. bio betul khalid ni...

Anonymous said...

Janganlah dipedulikan sangat gelaran yang diberikan oleh musuh kita. Dah memang kerja dorang beri gelaran pada sesiapa yang mereka tak suka. Nabi Muhammad SAW pun diberi gelaran berbagai oleh musuh2 baginda. YB buat aje kerja tu betul2. Amanah perlu dijalankan. Sultan tak suka tak apa. Baginda pun tak faham apa yang YB cadangkan. Mungkin baginda dapat keterangan yang salam dari punahsihat baginda.Memang susah nak menentang puak2 munafik ni. Dalam Islam, semua agama berhak diamalkan oleh sesiapa pun.

Anonymous said...

Taubatlah khalid. Orang seperti kamulah yg menyebabkan PAS yg saya kasih jadi sesat. Orang spt kamu tidak hormati majlis syura pas. Ulamak pas kata kalimah ALLAH tak boleh guna oleh org keristian kamu kata boleh.Apa jenis manusia kamu ni ulamak sendiri pun kamu tak hurmat.

Anonymous said...

Khalid Samad? siapa tu.... sekali imbas mcm Salman Rushdie... 2 kali imbas mcm potret setan bertanduk yang di lukis org. 3 kali imbas... dia rupa nyaaa.... cakap berdegar-degar... tp no action... kalau org lain buat semua salah... tp kalau arak di jual berluasa di Selangor... payah nak banteras sebb ada kaum lain... ptuiihhhhhh... perjuangan Islam apa niiii

Anonymous said...

patut khalid ni antara mangsa dalam pesawat yang terhempas hari tu ...
dari hidup jadi sampah baiklah khalid mati tidak bernisan !

boleh kita sedekah nisan bentuk gereja !

Anonymous said...

Tobatlah khalid. Petunjuk Allah...belum mati dah dapat gelaran busuk...harimau mati tinggalkan belang nanti hang mati orang tulis kat batu nisan ...khalid gereja...hina nya. Taubat lah...

Anonymous said...

Nasib baik khalid Gereja....kalau khalid Pu#%mak???

LAKNATULLAH!!!!!!

Anonymous said...

Hebat sangat ke kalau dia dah menziarahi 40 masjid/surau? Saya pun boleh buat. 100 masjid/surau pun boleh. PErgi berlagak bagus lepas tu tweet mengharapkan rakyat boleh menyangka yang engkau tu bagus.

Woi, KG( khalid GEREJA), pada penghujungnya, orang akan tetap mengingati pengkhianatan engkau!

Pemimpin yang benar2 berkaliber tak perlu buat tweet macam tu orang dah tahu tentang keupayaan beliau. Hanya ahli politik LONGKANG macam khalid GEREJA ni saja yang perlu buat tweet2 bodoh!

Go to hell, KG!




Anonymous said...

Apa yang ko merepek ni setannnnnn!!??

Anonymous said...

40 surau & mesjid kau lawati orang tak akan gelarkan kau khalid surau atau mesjid,
agaknya gereja lebih banyak atau kerap kau lawati sebab tu dapat gelaran tu.

Anonymous said...

"Golongan yang hati ditutup Allah", riak, sombong tak nabis lagi,engkau ingat engkau ni siapa sampai buat tuduhan macam tu, alim sangat ka engkau ni, cermin dulu diri sendiri sebelum mengelar orang macam tu.

Anonymous said...

Hebat Khalid Gereja ni, nampak tak betapa santo level Pope Rome dia ni. Dia boleh tahu hati-hati sape yg ditutup dek Allah. Dia direct access dgn tuhan kot dia ni, hebat kan? Ke dia mcm ayah pin gak kata malaikat datang bagitahu? PUKIMAK PUNYA KHALID!

Anonymous said...

Siapa yang geng dengan sikhalid lebih baik pencen dari duduk negeri selangor ,lebih baik pi Penang puak-puak di sana memang suka dengan gaya perjuangan sikhalid ni dan si khalid boleh maju di sana . Untuk makluman Penang di pimpin oleh puak kristian oportunis adik beradik komunis.

Anonymous said...

Mudahnya tuduh orang lain hati Allah tutup.. die ni dah confirm masuk syurga ke? syurga yg confirm masuk tu mesti syurga pas.

Anonymous said...

Yg bodohnya ialah oramg2 Shah Alam yg telah mengundi mangkuk ayun ini.
Orang2 Shah Alam yg telah mengundi Khalid Gereja ini adalah bersubahat dgn dia utk menggadaikan Kalimah Allah kpd orang Kristian. Oleh itu bolehlah mereka sama2 tanggung dosa Khalid Gereja. Khalid Gereja dpt untung politik, padahal orang2 Shah Alam yg kononnya berpelajaran tinggi dan alim sangat dpt dosa shj.
Anwar Ibrahim yg sedap2 menyontot jantan dan betina, orang Shah Alam yg bersubahat mengundi PR kena tanggung dosa. Kan lebih baik turut menyontot sekali?

Anonymous said...

Tunggu je la apa bala yang turun di shah alam akibat kebodohan pengundi shah alam memilih KG yang syiah dan pro gereja tu.

Grand Marquis said...

Dalam posting terbaru Khalid Samad, beliau seolah-olah mendakwa dirinya pembawa politik Rahmatul Alalamin. Ada hati sungguh dia ni.

Berikut adalah ulasan saya di blog saya:

http://grandmarquis.wordpress.com/2014/07/22/apabila-ada-manusia-mendakwa-politiknya-ialah-politik-rahmatul-lil-aalamin/

tobeng said...

Penganut2 pas memang biasa melabel orang,menghukum orang kafir,munafik,tertutup pintu hati,ahli neraka dsb.Sekali-sekala bila penganut dia dapat gelaran gaduh apa.Dah memang itu ajaran pas.

Anonymous said...

Nyah ko dari bumi selangor Khalid Gereja.

Anonymous said...

dah ku ziarah 40 masjid & surau!!!! tak perlu riak la nak bagitau org yg ko p ziarah.... kalau buat ikhlas kerana ALLAH, tak payah bising2, bila dgr org kata ko tu khalid gereja, patut ko muhasabah diri, mohon ampun pd ALLAH atas kelemahan ko sendiri... org tabligh pn dakwah/ziarah masjid & surau siap kena hina / maki / halau tak pun mengadu pada manusia, tapi mereka mengadu pada ALLH!!!

Anonymous said...

Kan ke elok klu org panggil Mat masjid ke, Mat surau ke, ni gereja la pulak.

Anonymous said...

X habis2 lg ke?boleh sape2 kt sini tolong explain x pasal kalimah allah ni..kenapa sabah sarawak ds najib bg guna penganut kristian disana guna kalimah allah tp kt semenanjung x boleh guna..agak konpius sikit la...kalau dlm islam kata x boleh maknanya x boleh la..tp kenapa sabah sarawak boleh semenanjung x boleh..mintak pencerahan sikit...

Anonymous said...

Tgk ayat last Anon 10.32

Anonymous said...

Bro.. x elok ckp mcm tu..
Mulia mereka yg terbunuh dlm MH17
Khalid hanya layak mampus dlm kandang khinzir !

Anonymous said...

Apa pulak bro..
Ada perkataan "mak"

Yg sesuai..

PUKIANJING !!!

Anonymous said...

Tepat dan padat !!
Pukianjinglah semua manusia yg undi khalid pukikhinzir ni...

Anonymous said...

Adoyai x paham2 die ni..rajin2 la membace ye?

Anonymous said...

Terlepas keretapi ni..

Anonymous said...

Yang kata Khalid Gereja tu puak UMNO. Orang surau dan mesjid tak kata begitu. UMNO ni pasal nak spin bagi kat dia . Seluruh Shah Alam dah tahu hanya UMNO perasan yang mereka tu betul.

Anonymous said...

mmg SESUAI gelaran tersebut..

Hang merupakan satu2nya ORANG LUAR yg memperjuangkan BIBLE & HAK2 GEREJA mengalahkan KAFIR tu sendiri..

Diorang baru berdehem hang dah sembah KASUT kafir..
Apa ka bodo mcm ni NAK MENGAKU ISLAM?

Kalau LU tolong ISlam & Melayu..Tak ada siapa yg gelar kamu mcm tu..



Anonymous said...

Setuju beb... Dia ni macam topang, topang bawa rebah.

Anonymous said...

Beri makan khizir...

Anonymous said...

Dia ni reject JDT.

Anonymous said...

Abu Jahal yang dudok kat Mekah pun tak Islam, ooi... !!

Anonymous said...

Jom layan kuliah agama di www.kuliahtube.com

Ceramah bab kalimah Allah pon ada di www.kuliahtube.com

Anonymous said...

Apa aje la labu

Anonymous said...

Bukan masalah terlepas keretapi ke ape...cume nk pnjelasan yg kukuh knpa sabah sarawak boleh tp semenanjung x boleh...dan lepas tu mengatakan pas jual agama la apa la...sedangkn ds najib sendiri yg mengatakan penganut kristian d sabah sarawak boleh guna kalimah allah...itu yg konpius tu..kalau betul islam melarang patutnye semua x boleh la..itu yg mahu penjelasan tu...

Anonymous said...

Nape ko sedih pula bila orang panggil ko Khalid Gereja. Ko tak sedar kah Gereja kah atau Masjid kah, sama sahaja kerana kedua-dua tempat itu adalah rumah Allah, tempat orang menyembah Allah. Ko nak tahu lebih lagi ko tanya lah pada Tok Guru Nik Aziz yang pernah kata tuhan orang islam dan orang kristian adalah sama iaitu Allah.

Anonymous said...

Alhamdulillah wpun aku dok shah alam tp ngundi Khalid ni xkan sesekali. dah byk pendirian dia jauh bertentangan dgn islam smp kawan2 dlm PAS pun x senang dgn dia.

jentayu

Anonymous said...

Aku betul syak si mamat-GEREJA ni puak SODOM - PENYAMAQ ISLAM! Lepas tu nak heboh ziarah banyak surau/Masjid kononnya sedangkan asyik MENGHINA/MENGGERTAK ISLAM/umatnya termasuk DYMM Kesultanan Islam/Melayu dan pakar agama TERTINGGIN dlm. MAIN kita - lagipun org. ISLAM ALIM TULEN takkan sebut berapa banyak Surau/Masjid dia ziarah - esok bising pasal dia pi Umrah pula mungkin! BANGANG macam KERBAU si mamat-GEREJA ni!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Oi anon 9.43am, lu ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! Berani lu MENGHINA KALIMAH ALLAH suci kami ya?!

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS Red BeanBANGKAI yg. ditaja puak SYAITAN Barat-ZIONIS dan DAPBANGKAI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA - asyik nak menutup mulut umat Islam/Melayu!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

Anonymous said...

Mamat 959

Ko tak payah nak maki orang lah. Ko fikir sendiri lah orang islam berpecah bukan kerana jahat orang lain tapi kerana mereka sendiri yang tak mahu bersatu. Dan orang islam tak akan bersatu sampai kiamat pun. Ko tak percaya ko boleh tengok sendiri lah. Ada syiah dan ada sunni, hanya kerana itu orang islam tidak akan boleh bersatu sampai bila-bila, aku bukan takbur tapi itu lah hakikatnya. Kalau ko tak percaya ko tanyalah tuhan ko.

Tak payah lah ko nak buat dosa duk maki cina DAP atau cina mana sekali pun.

Cino Kelate

Anonymous said...

"Maka sesiapa hendak,maka berimanlah; dan sesiapa yang hendak, maka kufurlah. Sesungguhnya kami (Allah) telah menyediakan untuk orang-orang yang zalim (kufur) api bernyala-nyala".

Anonymous said...

Hallo bro.semua org Islam Malaysia kutuk kau.APA susah hati.mkn bukan dia org kasi kan.duit kau banyak.Ada baik kau sedekah ni bulan puasa.aku pun nak.bro boleh bagi tahu Rakyat dtg Pejabat ambik duit.dpt pahala.

Anonymous said...

woi cina Kelantan. ko rasa ko pandai sgt ke? nasib baik ko duduk negeri yg majority melayu. ko boleh meniaga, ada harta, kerja dan hidup dengan aman. tp melayu yg duduk majority bangsa ko terseksa mcm kat penang tu habis semua Tanah melayu kena rembat atas alasan pembangunan. tak heranla knp kitorang maki korang. dah perangai nak dekat sama mcm yahudi. jgn buat2 bodo la.

jentayu