Breaking News
Loading...
August 18, 2014

Info Post
Hari tu aku dah tulis, kelak pas akan buat u-turn, kalau tak kes saman hadi awang jadi umpan, mesti pemimpin pas akan di sogok dengan benda lain, yang penting PAS dah buat u-turn dan mesyuarat jawatankuasa pas pusat yang bersidang semalam sebulat suara inginkan wan azizah jadi mb selangor, nama kedua di sebut adalah azmin ali (itu hanya dummy sahaja) sekaligus, mesyuarat jawatankuasa kerja pas pusat mempersetankan keputusan yang dibuat oleh majlis syura ulama pas. artikel aku dulu klik sini

Punya la xcited nak wan azizah jadi mb selangor, sampaikan tarikh dan tahun hijrah pun parti Islam boleh buat silap, aku rasa la kenyataan media tu cina DAP yang buat kot...




5 comments:

Anonymous said...

memang dah dijangka,kaum pas ni belum buka mulut pun dah tau apa yg dicakap.janganlah mengharap perkara luar biasa berlaku.



Anonymous said...

Amat jelas pas kaki auta..

Anonymous said...

Zaman sekarang....
tok janggut lagi kuat menipu...

Anonymous said...

Bini aku kata, sesama kengkawan dia yg ngaji pondok, pesan jgn kawin dgn mat mat yg lagak alim alim ni, nanti kena madu. Betul ke ?

Anonymous said...

Cuba tgk.. bini hang menikah dgn sapa la ni ?

Bini azmin ali menikah dgn org x alim dan x berlagak alim pun.. tp dia kena jual jugak

Tp tgk bini mat sabu.. bini stopa ali.. bini anuar ibrahim.. bini2 tu selamat. Laki depa pulak gila seks..