Breaking News
Loading...
August 20, 2014

Info Post

Kenapa mesti wan azizah, perempuan yang lahir di hospital kandang kerbau, singapura.

Dia tak pernah bersekolah di selangor...

Dia tak pernah berkerja di selangor...

Malah dia tak tahu pun nak nyanyi lagu rasmi negeri selangor...

Jadi apa rasionalnya untuk pkr lantik dia jadi mb selangor...

Sudah kurangkah cerdik pandai anak jati kelahiran selangor untuk menggalas jawatan itu...?

Cerr jawab siket....

9 comments:

Anonymous said...

Wan Aziziah cerdk ke??

Parti sendiri pun tak terurus

sekadar boneka

Wan Azizah pilih suami dia jadi KETUM dan sekarang suami dia pilih dia jadi MB Selangor

Hancusssss

Anonymous said...

Pasal wan azizah bini anwar bro. Kalau dia tu bini hadi atau nik aziz, anwar tak lantik dia jadi mb.

Shonzu said...



Nah, klik disini dan lihatlah perancangan DAJJAL LAKNATULLAH untuk rakyat Malaysia demi sekelumit kuasa yang tidak kekal abadi.

Jahanamlah sesiapa yang sanggup bersekongkol dengan DAJJAL LAKNATULLAH tu.


Anonymous said...

lagi pun dia bukan Melayu jati..
dia keturunan Tiong Hua kan?

Anonymous said...

lantik kroni sendiri.kalau orang lain buat marah! apakata lanti aja anak lelaki dia tak payah pakai undi lagi mungkin itu kehendak dia

Anonymous said...

Biarkan, biarkan.
Samada pengundi S'gor terus dibodohkan, atau Pakatan haram ni dibungkus buang oleh pengundi S'gor.

Anonymous said...

Kalau lelaki pak turut pada bini dia , kalau perempuan mak turut pada laki nya , lakinya cakap jadi presiden PKR ya ,mak turut balas boleh lah ,lakinya suruh bertanding kat kajang ,boleh lah jugak , sekarang ni lakinya suruh rebut jawatan MB SELANGOR , mak turut jawab malulah tapi boleh juga , Orang mcm ni nak dijadikan MB SELANGOR ,sama sama kita fikirkan

Anonymous said...

Melayu undi dng bijak....tolak pkr islam selamat

Anonymous said...

Wan jijah sepat kering dikehendaki oleh anu-ar jadi MB sebab nak panjangkan hayat politik beliau , orang lain tak boleh pecaya nanti keluar penjara habis lincin .Melayu buta hati saja pilih parti macam ini.Cina tak payah kira la mereka memang suka melayu boleh jual maruah bangsa dan terima rasuah.