Breaking News
Loading...
August 14, 2014

21 comments:

Unknown said...

La dia tu keling pariah yang sungguh biadap.

Campak saja dalam tasik shah alam biar dia mandi hingga puas.

Anonymous said...

oh, pariah.

A Amin said...

Adakalanya orang yang diharapkan untuk mendukung undang undang seperti pengamal undang undang tetapi mereka la pengkhianat undang undang.

Anonymous said...

anak haram paria ni selalu buat perangai macam babi hantar balik india bagi dia p bersih pulak kat sana... aku nak tengok kut silap2 pungkok dia pun kena bersih sekali...apa hang ingat ni india ka? disini ada sultan jangan jadi haram jadah sangat

Anonymous said...

pukimak punya keling paria

Anonymous said...

Ini semua ajaran Si Ketum. Kaki Busuk. Dia ni DNA Mamak campur Cina.

Mana dia peduli Sultan atau Raja.

Anonymous said...

Itu betina pariah hidup lagi, apasai pemilihan pkr tak ada bunyi?

Anonymous said...

We are talking about Selabgor, Malaysia, not about Tamil Nadu, India

Anonymous said...

Just fuck her out of Selangor.

Bunyi Langau said...

Salam Saudara , saya orang baru . Tolong share link blog saya http://bunyilaangau.blogspot.com/ .
Terima kasih !

Anonymous said...

Ada Melayu yang sokong tindakannya, lagi kurang ajar jadinya, ambil kafir jadi pemimpin kena pula peguam, dia ingat boleh berlaku adil la kah...kah .... lingkup...............

Anonymous said...

Keling Pariah ni kalau di India dah kena rogol beramai2 dalam bas awam!!!

Tapi ada ka orang nak rogol Aci keling Pariak musibat ni????

Anonymous said...

tak serik ke dulu org berdemo depan rumah?! dulu masa kena dulu siap berkurung tak keluar rumah, siap merayu bagai sb takut... now nak kena lagi ke? mmg patut ajar yg jenis mcm ni...

tobeng said...

Nokharom punya pariah.Sebab itu bukan semua masalah boleh selesai dengan rundingan.Teringat kisah zaman nabi dulu,macamana nabi mengajar kafir harbi..

kartanikasuria said...

Konsep dan praktik kepemimpinan dalam Islam sangat penting untuk menjaga umat agar tetap satu suara, satu langkah dan satu visi untuk mewujudkan tata kehidupan yang lebih membahagiakan di dunia dan akhirat. Di samping kepemimpinan juga sangat penting untuk menjaga keutuhan serta harmoni kehidupan seluruh umat manusia.

Dalam konteks kehidupan bernegara misalnya, konsep kepemimpinan yang terejawantahkan dalam sebuah bentuk pemerintahan yang modern dan demokratis, diharapkan mampu membawa rakyatnya menuju masyarakat sejahtera yang aman, berkeadilan dan tentu saja berke-Tuhanan.

Atau dengan kata lain, konsep dan praktik kepemimpinan dalam konteks kenegaraan pada gilirannya diharapkan mampu mewujudkan apa yang disebut sebagai welfare state atau al-madinah al-fadhilah sebagaimana pernah diintrodusir oleh al-Farabi.

Oleh karenanya, untuk merealisasikan hal tersebut penting untuk menjadi dan/atau memilih pemimpin-pemimpin yang kredibel dan berkualitas, yang mampu mengantarkan masyarakat yang dipimpinnya sampai pada tujuan yang berkebahagiaan dan berkemakmuran.

Menurut Al-Farabi, pemimpin yang dapat mewujudkan hal itu adalah pemimpin yang memiliki karakter seperti halnya Nabi dan para filsuf. Karakter itu antara lain: adil, shiddiq, amanah, fathanah, tabligh, mampu berjihad dan berijtihad, peduli terhadap rakyat kecil dan lain-lain.

http://bit.ly/1AaHaHv

Anonymous said...

Ni sekor pariah betina yang tidak sedar asal usul dan sengaja nak biadap sedangkan Selangor berfungsi berRaja. Kalau sudah tidak ada isu nak cakap si pariah ini just shut-up.

Anonymous said...

Go to Hell ....Neraka Jahanam Ambegia keling paria.

Anonymous said...

KALAU NEGERI SELANGOR TUANKU TAK BOLEH CAMPURTANGAN, NEGERI MANA PULAK YANG TUANKU BOLEH?

MUNGKIN TUANKU KENA KELUARKAN SATU CELAAN KEPADA PARIAH INI.

Anonymous said...

Pundek ni dah lama tak kena toron kot.Sapa2 yang ada kote panjang lebih 9 inchi di jemput menoron pundek ni

Anonymous said...

Pariah dr Tamil Nadu yg seperi perumpaaan " Keling dpt bunga taik ayam"

Anonymous said...

ambiga, babi celaka...