Breaking News
Loading...
September 17, 2014

Info Post
Inilah akibatnya bila kerajaan terlalu mengikut telunjuk mainoriti, mainoriti minta ISA di hapuskan, kerajaan ikut, mainoriti mintak akta hasutan di hapuskan, kerajaan ikut, last-last, mainoriti pijak kepala majoriti dan cuba pertikai dan rampas hak peribumi...

Nilaikan sendiri...


9 comments:

puncakbistari said...

Mereka hanya hormat orang mati sahaja

Anonymous said...

Ini adalah anak anak hasil didikan yg penuh prasangka Dan cauvanis oleh pemimpin yg tamak kuasa ...yg tidak langsung menghargai pengorbanan Dan toleransi masy pribumi .Demi sama menikmati kemakmuran...Perlu ingat! keamanan yg menikmati boleh hancur bila bila masa saja ...

Anonymous said...

Cina cina babi pengganas komunis DAP ini memang nak negara huru hara supaya lancau lancau mereka diluar sana masuk campur dan dapatlah mereka menggondol dan meliwat negara kita.

Cina DAP biaDAPigs pukimak ni semua perlu dihukum bunuh kerana mengkhianati negara sendiri. Celaka punya CINA DAP.

Anonymous said...

nak tanya kat sekolah vernakular ada nyanyi lagu negaraku tak ?

Anonymous said...

itu lah yang NAJIB suka dan bercadang memansuhkan Akta Hasutan..Sebab NAJIB pun mungkin satu spesis dengan mereka yang akan jadi pengkhianat negara. Kalau berlaku rusuhan dan kacau bilau NAJIB bersama bininya yang akan lari dulu keluar negara.

Anonymous said...

Tanyalah pemimpin negara sekarang dan dulu2... Buat keje ape? Makan gaji bute? Jangan nak salahkan orang lain....

Anonymous said...

Salahkan PM liberal yang kemaruk sangat undi cina. Kalau tanya dia, akan kata-Ada Aku Kisah?

Anonymous said...

Cuba kalau kat Barat buat mcm. ni - dah kena TENDANG dgn puak NASIONALIS depa! Kat Malaysia/NEGARA ISLAM saja si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL CINA RASIS PENAKUT KANGKANG BABI ni tunjuk SAMSENG depa! Tapi yg. herannya si AG-LIBERAL, masih mcm. biasa - kembali senyap!

Baik MAMPOS si PENDATANG SAMSENG RASIS DAPBANGKAI ni dari Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si PENGGANAS KAPIR LAKNAT British/ ZIONIS dan mana-mana puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Dan si AG-LIBERAL-PENGKHIANAT-yg. patut diPECAT-lama dulu lagi -
kenapa si guan eng-SIAL DAPBANGKAI tak pula diTANGKAP kerana menubuhkan Pertubuhan Haram yg. disyaki GENG KONGSI GELAP? Dan apa jadi 10, 000 ahli PPS yg. kononnya mahu disiasat polis - dah SENYAP berita!

Dan sekrg. si KANGKANG BABI guan eng ni tukar taktik pula – gantikan PPS dgn. JKKK yg. berlagak mcm. polis juga! Manalah KDN ni?! Lihat di - http://theflyingkick.blogspot.com/2014/09/lim-guan-eng-ubah-taktik-pps-dah-pakai.html , LIM GUAN ENG UBAH TAKTIK, PPS DAH PAKAI 'SERAGAM' JKKK PULAK!!!, Posted by CUCU TOK WAN, September 14, 2014!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Kalau aku kat situ, aku dah teriak kat puak ni "BANGKAI BABI"!

Makcik Sambal Belacan.