Breaking News
Loading...
September 17, 2014

Info Post
Marah sangat Wan Azizah dijadikan calon untuk MB kerana kroni katanya, abis yang di bawah ni apa? 
Kroni atasan PAS peringkat tertinggi? 
Kemudian suruh para ahli sekalian WALA dan taat jangan berbelah bagi? 


Presiden PAS Abdul Hadi Awang, Setiausaha Agong Mustafa Ali, Ketua Penerangan Tuan Ibrahim Tuan Man, Setiausaha Politik Abd Hadi Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar, Raja Petra Kamaruddin, di Manchester, UK.


Carta Organisasi Kumpulan Peransang Selangor Berhad. Abang kepada Raja Petra Kamaruddin, Tuan Haji Raja Idris Raja Kamarudin adalah Pengerusi lembaga Pengarah Kump. Perangsang Selngor Berhad. Zaharuddin Mohammad (menantu Hj Abdul Hadi adalah Ketua Jabatan Agama syarikat berkenaan.


Zaharuddin Muhammad (menantu Hj Abd Hadi)

Tak hairan mengapa bertungkus-lumus pertahan TSKI sebagai MB. Geng pro-Ulamak pula yang bertungkus-lumus menyokong dan mengusung di atas istilah WALA dapat apa? Jauh sekali yang menentang!

Kebenaran tetap kebenaran, marilah kita terus berdoa: 

اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه 
Allahumma arinal haqqa, haqqan, warzuqnattiba’ah, wa arinal bathila bathilan, warzuqnajtinabah 

Ya Allah, tunjukkanlah yang haq itu sebagai haq, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yang batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya). Sumber: Laman Reformasi

27 comments:

Anonymous said...

Suka aku tengok bila pakatan retak

cozzibay dickson said...

admin siarkan lah pulak pegangan saham dan harta maksul keluarga anwar ibrahim dan azmin ali. Mita azmin ali ceritakan rahsia dia jadi kaya raya sekelip mata utk berkongsi pengalaman.

Self-Hypnosis said...

Isu MB Selangor dah hot balik.

Anonymous said...

Allah dah menjawab kpd doa supaya 'hancurkan UMNO,hancurkan BN'

Anonymous said...

Aku tumpang gembira melihat anak melayu memegang jawatsn tinggi Dan berjaya. Biarkan Malaysia lahirkan ramai lagi anak melyu yg menjadi jutawan. X salah asalkan rezeki yg halal. Hidup tok guru Hadi. Melayu jangan dengki sesama melayu. Hidup melayu

abd razak kassim said...

yang anwar kaya berbillion tak sebut pulak..duit2 semasa menteri kewangan

Anonymous said...

Mengapa tak buat lauran pada SPRM,kalau ianya menyalahi undang-undang.Kalau tidak tak usahlah busuk hati sangat,sesama merak pun dengki.Patutlah mereka sanggup berkawan dgn syaitan al Jubori dan DAP kerana dengki pada Umno.Melayu Islam ke tu?.

ingn kpastian said...

betul pkr dan dap ahlinya ada yg saman org pas..salah sorang nye presiden pas sendiri(dr novandry kalu xsilap...)

Perhatikanlah said...

Biar hancur lumat PAS dan Pakatan Haram. Begitu banyak dosa2 mereka pada Islam, pd Melayu, pd rakyat. Ramai yg jd sewel cerai berai kerana doktrin PAS berpuluh tahun dlu.

Skrg terimalah bayaran semula. Doa2 buruk keji fitnah dan penghinaan yg tk pernah kering kpd UMNO oleh pemimpian dan ejen2 PAS diseluruh negara.

Khutbah dan ceramah di jadikan alat proksi PAS utk jahanamkan kesatuan UMMAH. dr isu Hudud sehinggalah isu Rasuah.. slogan penipu munafik yg dipakai PAS utk tanam benci kesumat pd UMNO.

dn skrg permulaan kpd kehancuran PAS. Pakatan Haram adalah simbol manusia2 yg benci keamanan, yg menafikan nikmat dan menolak Ketuhanan Allah.

Semoga Allah SWT hancurkan Pakatan Haram ini dgn kehinaan!

Amiin!

Anonymous said...

LIHAT LAH RAKYAT SELANGOR BAGAIMANA PUAK PR MENGAMBIL PELUANG UNTUK MENGKAYA DIRI MEREKA. SEBELUM INI PUAK INI LAH YANG MENUDUH DAN MEMBUAT FITNAH KERAKUSAN ORANG UMNO MEROMPAK HARTA SELANGOR. PI-MAI-PI-MAI PARTI SARBAN PUN PEROMPAK JUGAK SEKONGKOL DENGAN PUAK PELIWAT. INGAT CERITA AZMIN MELACUR PKNS?

Anonymous said...

Dia bagi sesama sendiri hak rakyat selangor, dahsyat betul..dlu mengata UMNO mcm2, doakan kehancuran. Akhirnya terbukti PR tidak ikhlas, tidak jujur dan tidak amanah. Sya percaya PKR dan DAP dlm masa terdekat akan ada pula ceritanya. Tan beng hock saya percaya ade ahli2 DAP yg terlibat penyelewengan

Anonymous said...

Dia bagi sesama sendiri hak rakyat selangor, dahsyat betul..dlu mengata UMNO mcm2, doakan kehancuran. Akhirnya terbukti PR tidak ikhlas, tidak jujur dan tidak amanah. Sya percaya PKR dan DAP dlm masa terdekat akan ada pula ceritanya. Tan beng hock saya percaya ade ahli2 DAP yg terlibat penyelewengan

Anonymous said...

Dah jadi salah kat Malaysia... kalau melayu kaya...
Melayu & hasad dengki tak dapat di pisahkan..

Anonymous said...

"Pecah perut" pula bagaimana?

Anonymous said...


mukhtamar pas sedang berlangsung dengan mempamirkan keresahan dan kebencian perwakilan akar umbi pas kepada pucuk pimpinannya.

tokoh pemimpin cuma tepis dan elak semua dakwaan perwakilan berhubung kedudukan pas yg semakin punahranah kerana berkampong dengan munafik dan kafirun pkr dan dap tidak mahu diakui.

tiada tokoh jantan yg berani kerana masing2 mahu jaga kedudukan dan jawatan malah kepentingan diri langsung meminggirkan prinsip perjuangan demi islam bangsa dan negara.

tiada tokoh yg berani berkata benar tentang kelemahan melayu islam dibawah parti pas sendiri, disebabkan tokoh berkenaan juga lemah lembab dan pemalas berfikir tentang isu-isu yang berkaitan melayu islam dan negara.

semenjak pas bergabung dengan pkr dan dap tiada kelebihan yg pas perolihi malah selalu kena kencing dan bahalol pas sedia terima dengan bodoh, itulah balasan dosa yg diterima dimuka bumi lagi selagi pas jadikan UMNO musuh dunia akhirat.

tiada ketegesan dalam membuat keputusan kedudukan pas dalam pakatan haram, sekalipon yg bercakap itu presiden, ibarat ular lidah bercabang, terutama yg melibatkan kepentingan melayu islam disebabkan pas dedalu yg bertenggek dipokok tanpa pokok pas akan mampos kering.

aku berani kerat kote sekali jika pas tak buat u tern, kaji semula kerjasama dengan pr yg jelas cuma pas penumpang texi.

Anonymous said...


mukhtamar pas sedang berlangsung dengan mempamirkan keresahan dan kebencian perwakilan akar umbi pas kepada pucuk pimpinannya.

tokoh pemimpin cuma tepis dan elak semua dakwaan perwakilan berhubung kedudukan pas yg semakin punahranah kerana berkampong dengan munafik dan kafirun pkr dan dap tidak mahu diakui.

tiada tokoh jantan yg berani kerana masing2 mahu jaga kedudukan dan jawatan malah kepentingan diri langsung meminggirkan prinsip perjuangan demi islam bangsa dan negara.

tiada tokoh yg berani berkata benar tentang kelemahan melayu islam dibawah parti pas sendiri, disebabkan tokoh berkenaan juga lemah lembab dan pemalas berfikir tentang isu-isu yang berkaitan melayu islam dan negara.

semenjak pas bergabung dengan pkr dan dap tiada kelebihan yg pas perolihi malah selalu kena kencing dan bahalol pas sedia terima dengan bodoh, itulah balasan dosa yg diterima dimuka bumi lagi selagi pas jadikan UMNO musuh dunia akhirat.

tiada ketegesan dalam membuat keputusan kedudukan pas dalam pakatan haram, sekalipon yg bercakap itu presiden, ibarat ular lidah bercabang, terutama yg melibatkan kepentingan melayu islam disebabkan pas dedalu yg bertenggek dipokok tanpa pokok pas akan mampos kering.

aku berani kerat kote sekali jika pas tak buat u tern, kaji semula kerjasama dengan pr yg jelas cuma pas penumpang texi.

Anonymous said...

Amat setuju dengan komen awak tapi para akhir tu...adusss!

Anonymous said...

Sepatutnya ngko doakan kemakmuran bangsa melayu. Adakah ngko akan selamat dunia akhirat sekiranya pemerintah nanti adalah bangsa lain yang sudah tahu sikap mereka sejak zaman komunis lagi?

hangkedee said...

KO Bn..Komen Umno...Adakah itu DOA keluar dari Parti yg mengakui ISLAM. Sila rujuk kitab balik... Bukan kitab syiah ya...Tolon Ye

Anonymous said...

Good job....

Anonymous said...

Ini cara yahudi yg digunakan oleh pkr...

Yang penting bukan benar atau tidak, bagi mereka persepsi yg penting.

Bila berita ni dah tersebar, persepsi org kepada Hadi akan berubah...

nur fatimah azzahrah said...

buatlah report ke sprm kalo betul

Fikir Tajam said...

Mantiq mudah bisa membuktikan anwar memang peLIWAT.
Cuma profesor matematik sebok bicara soal pangkat, wang, aset dan mabuk sanjungan...

Fikir Tajam said...

Medocres talk about money n material.
Oustanding people talk about ideas.

Fikir Tajam said...

*mediocres

Anonymous said...

Dia kata kerat kote, tapi bukan kote dia, kote lembu tu, Sop Tropedo Special kat Mesjid Setapak hehehe...

Anonymous said...

Dia kata kerat kote, tapi bukan kote dia, kote lembu tu, Sop Tropedo Special kat Mesjid Setapak hehehe...