Breaking News
Loading...
September 19, 2014

Info Post

Perwakilan pas yang bersidang pada muktamar pas perlu fokus untuk balun mangkok dua ekor nie...

Mereka inilah punca gologan ulama dalam di perlekehkan oleh ahli-ahli pas sendiri dan rakan-rakan pas dalam pakatan...

Khalid samad terutamanya pernah memperlekehkan nasihat dari dr haron din mengenai isu kalimah Allah...

Dr zul pulak pernah mempersendakan nasihat golongan ulama...


9 comments:

Anonymous said...

DAH DIA ORANG MAJORITI, PRESIDEN YANG SEPATUTNYA BERUNDUR.

Anonymous said...

habis nik aziz pun kena berhenti jugaklah, betulah PARASIT dan nampak sekular 2 orang ni, pasal anuar sanggup hancurkan parti sendiri selamat parti orang,,,,,betul takda iman

Anonymous said...

Nik Aziz dan Haji Hadi dah tua. Kasi laa budak2 muda seperti Khalid Samad ni pimpin PAS pulak.

PAS for All..

Anonymous said...

lantak koranglah. orang besar dalam majlis syura ulamakpun asyik nak balun orang islam lain yang bukan pas, apa ada hal kalau ulamak paspun kena balun oleh orang sendiri.

Anonymous said...

majoriti kt siber jer...kt muktamar...pakat ke boo jer..tp tgk bila dibaca doa...senyap mengamin doa mudah dilaknat golongan2 yg nak buang Islam dan jadikan Pas cam biro agama PKR

CEO Siber said...

Adam Adli Dipenjara - Bukti UMNO BENCI anak muda!!

Tak perlu berdolak-dalik...

Politik tetap politik. Kuasa bukan segala2nya.... Tetapi kenapa pemimpin UMNO perlu takut dengan bayang2???

Adakah bila generasi tua UMNO mati, akan diganti dengan generasi datuk nenek UMNO???




Kekejaman pemimpin UMNO yang dilakukan kepada anak muda bukti jelas mereka membenci dan menghina anak muda dan takut dengan bayang2 sendiri!!!



Yang pasti, apabila pemimpin UMNO membuat sebarang hasutan dan kesalahan, mereka akan terlepas dan kalau didenda pun tidaklah setimpal...


Sumber berita

>>>> Klik Di Sini

Anonymous said...

Yg tangkap adam adli tu pun lebih muda dari adam adli. Adam ni bodoh .. ada ke orang muda dokong peliwat

Anonymous said...

Woi ceo lubang kunyit!! Guna ckit otak ko tu jgn guna juboq bila fikir!! Bdk mcm adam babi ni patut dr kecik mak dia flush dlm lubang jamban!!!hidup xtau bsyukur, perangai mengalah babi hutan menyondol xtentu hala!!
Perjuangan taik babi apa mcm tu?? Bila otak da kene virus anwraljubs ini la hasilnya!!

Anonymous said...

ӏ loѵe it whɦenever people come together and share views.
Great site, continue the good work!

Also visit my web page ... nitrous oxide