Breaking News
Loading...
September 18, 2014

Info Post
Makin kuat pas bantah pelantikan wan azizah sebagai mb selangor, makin teruk pemimpin dan ulama pas di telanjangkan oleh penyokong-penyokong anwar ibrahim...

Terkini seorang penyokong anwar mendedahkan peglibatan menantu haron din terlibat dalam sebuah projek di kampung kerinchi...


8 comments:

Anonymous said...

Pukimak2 pkr ni hanya tahu menfitnah je. Aku tak sabar bila balasan dan kehancuran mereka sampai.

Anonymous said...

Kah kah sebenarnya anwar dah nk mampos...selagi ada pdluang nak fitnah untuk dapatkan sedikit keuntungan macai bang non akan buat fitnah....

Anonymous said...

Kikiki.... dulu puak2 aljubb fitnah umno....

Puak2 pas bersorak ria....

Sekarang rasakan....huhu

Self-Hypnosis said...

Tunggu apa yang Harun Din cakap.Sebelum dah hot isu yang cakap harun Din mimpi jumpa dengan iblis.

Anonymous said...

DLM dunia macam macam org blh binding. Tiara cacat cela Kalo Harun din sembangvdgn Salam pun...bro duduk dlmn landing kambing ker atau dok mana...Anwar bincang kencing me rata pun Salam yg hairan.....enna tambiiii....padayappa..

Anonymous said...

pukimak PAS la dok gila projek kerajaan persekutuan....

Anonymous said...

Nurul ijah dh disahkan mahkamah sebagai penipu...klu org lain..mau di suruhnya resign krn integriti..tp bila kene sendiri...diam senyap2. No class punye mp.

Saksi bohong x blh pakai.

Anonymous said...

kenapa pkr marah ngan pas? kenapa pas marah ngan umno ? kenapa umno marah ngan pr ? masing-masing ada kepentingan masing2 ada keperluan dan masing2 ada aginda sendiri... tepuk dada tanya nafsu ......dan tanya dalam diri sendiri siapa yang membangunkan negara ini ? siapa yang ramai mati masa dharurat untuk merdeka dulu ? dan siapa kita warisan bangsa dan negara ? ADAKAH KITA GEMBIRA NEGARA KITA DIJAJAH SEMULA? kamu berpolotik memanjang negara luar cari kesempatan!