Breaking News
Loading...
September 30, 2014

14 comments:

Anonymous said...

Si MUKA-MCM-KANGKANG-BABI-PUAK SODOM ni,yg. aku syak si ejen Barat-ZIONIS/DAPBANGKAI, nak bersyarah kat NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni, tentang Hukum Islam - mana JAIN dan Polis Syariah! TANGKAP dan bicarakan bawah undg-undg/hukum SYARIAH/ISLAM yg. asyik diHINA/diGERTAK si KANGKANG BABI ni!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Macam seeetaannnn...Tapi pihak PAS tolong jawab tang pemberian balak dan rasuah di Kelantan tu

Anonymous said...

he is not a muslim...he is an atheist..have anyone seeing him praying, fasting...none..so what is there for him..mati nanti bakar saja bangkai dia..

Anonymous said...

campak saja bangkai dia ke sungai kelang, biar ikan menambah populasi di sungai tersebut..manusia spt ini mana tahu ugama..a fugitive yang di ampun..akibatnya akhirnya merosakkan Negara..he is a shiiitt..

Anonymous said...

ramai lagi manusia macam ni akan timbul, sekarang beruk Alvin dah muncul...macam mana boleh terlepas..di mana silap system pentadbiran Negara..kalau ini cara pentadbiran Negara, Alvin akan balik dan buat hal macam atheist ini..minta ampun.tapi jalankan activity merosakkan masyarakat...think..

Anonymous said...

Tak boleh lah main tangkap saja nanti cakap UMNO kuku besi,negara tak ada kebebasan bersuara, Kerajaan menyalah guna AKTA HASUTAN blablabla.Kalau UMNO tangkap PAS dan PR tolong lepas balik. Politik ma!!!

Anonymous said...

aku setuju. bukan setuju dengan pendapat bahawa hukum hudud ialah hukum yang tak masuk akal, tetapi setuju bahawa sham rais berpendapat begitu. akalnya adalah sama seperti akal binatang. bagi sham rais, tiada beza antara binatang dengan manusia sebab kedua2nya bernyawa, perlu makan minum, lakukan seks, buat apa yang dirasakan nak buat dan tak perlu ada undang2. kenapa binatang tak perlu ada peraturan dan undang2 sedangkan manusia perlu ada? jadi manusia taraf binatang seperti sham rais, semuanya boleh.

Anonymous said...

cuma tumggu apa komen pas terutamanya nik aziz,hadi awang serta mat sabu,

Anonymous said...

Hisam tu wali tak payah ibadat nik aziz sayang dia.

Anonymous said...

Ini "Orang ke ape ni?"
Nampak macam sekerat "orang" sekerat "Ha***" aje ni.

Anonymous said...

ELOKLAH TU....DALAM PR MACAM2 ADA. SETAN ADA...HANTU ADA...MAK LAMPIR ADA...DAJAL ADA...HANTU TONGGENG PUN ADA.

Anonymous said...


manusia babi ni bercakap pakai akal yg tak berakal pon. pokoknya si sham ni adalah manusia jahaliah jgn lah perkitai hudud. kegagalan hudud difahami dan dilaksanakan kerana ramai babi2 seperti sham yg berkeliaran dimuka bumi ini, mereka berlagak seperti orang pandai dan hendak bercakap seperti budak2 yg baru pandai bercakap sahaja.

Anonymous said...


manusia babi ni bercakap pakai akal yg tak berakal pon. pokoknya si sham ni adalah manusia jahaliah jgn lah perkitai hudud. kegagalan hudud difahami dan dilaksanakan kerana ramai babi2 seperti sham yg berkeliaran dimuka bumi ini, mereka berlagak seperti orang pandai dan hendak bercakap seperti budak2 yg baru pandai bercakap sahaja.

diny said...

Zaman zaman kat IPT dulu , malaun ni kita kita yang seangkatan dengan dia panggil HR.... ada kaum bilang HR tu Hishamudin Rais , tapi kebanyakan students anggap dia Hantu Raya .