Breaking News
Loading...
September 11, 2014

14 comments:

Anonymous said...

Seorang uztad yang berpengaruh tapi tidak sengaja memapar kebodohan diri pada umum akibat sikap taksub pada diri sendiri. Uztad yang bernafsu tidak baik pada orang lain dan akan berasa macamana bila orang lain pulak cuba menjatuhkan hidup kamu.Baru adil.

Anonymous said...


ini budak banyak berani dia ingat orang tak boleh tangkap dia.dia cemburu dengan sultan dan raja melayu punya title tapi kenapa dia pakai title wan.

Anonymous said...

2030 15 tahun lagi. Munkin klon sultan dah besar. Rasa pernah tengok macam cerita ar badol. Wan ji banyak rasia kena korek lagi.

Anonymous said...

Macam bodoh saja, pelik ada juga orang dok dengar lagi. Bengap betui.

Anonymous said...

ini budak ada orang kasi dia makan ma..semua ostad budak memang itu macam sekalang..memang talak boleh pakai maa..dia bikin pecah belah semua orang islam maa..pptuiihh

Anonymous said...



babi punya ustad

Anonymous said...

Teruk camner Sultan, Sultan Tetap Sultan.

Sultan, Maharaja, Raja. Rajah, King atau apa2 semakna dgnnya, adanya sultan kt Malaysia ni, Malaysian tak kira Melayu, Cina, India atau apa2 kaum biasanya dengar titah sultan.

Org Melayu ni mmg istimewa, masuk Islam ramai2 apabila Sultan juga peluk Islam. Setahu den lah...

Ada diantara Sultan ni mempunyai darah Ahlul Bait.. Da mu hina sultan ni apa citer ni? Secara tak langsung hina .....

ye mmg ada salah di sana sini...Kena ingat Sultan tetap Sultan..

Tgk negera Islam, yg dulu ada sultan bila jatuh ganti presiden.. skit punya huru hara.. Cek n baca la...

Sedey tgk org so called Ust blh mengeluarkan kata begitu terhadap Sultan. Sultan ni Muslim, ada Iman dlm hati mereka, mulia.. Lebih mulia dr org yg dipuja2 tapi dlm hati takde iman.

Pd masa yg sama den pun xgalakkn tn2 mengeluarkan kata buruk atau kesat terhadap Ust ni.. Nt Allah tanya nt, masak nk jawap..

Sowie..

Anonymous said...

Ustaz ni gila babi...ostad kepala hotok...baso bengong..kecik kecik tak nak mapuh....besar susah kan orang..

Anonymous said...

Ni bukan ustaz. Ni setan. Entah2 syiah.

Johan said...

Sala satu game dia adalah ditangkap polis kerana faktor sultan. Game II ini sedang berjalan. Anak bini pandai-pandailah sendiri.

Anonymous said...


budak ni dilahirkan kena demam kuning 40 hari yg jejaskan otak. spesis serupa ini ada ramai dan bergelandangan dimana2, budak ni bercakap tidak guna kepala otak dia pakai kepala lutut.

usah peduli teori sewel, jika dilayan menjadi-jadi angin budak demam kuning ni, masa kecil makan ubat bila dah panjang begini ubat dia tak makan ikut sukatan, jadilah melalut saban hari.

Anonymous said...


budak ni dilahirkan kena demam kuning 40 hari yg jejaskan otak. spesis serupa ini ada ramai dan bergelandangan dimana2, budak ni bercakap tidak guna kepala otak dia pakai kepala lutut.

usah peduli teori sewel, jika dilayan menjadi-jadi angin budak demam kuning ni, masa kecil makan ubat bila dah panjang begini ubat dia tak makan ikut sukatan, jadilah melalut saban hari.

Anonymous said...

Jahatnya - perangai mcm. ANJING KURAP! Ketawalah lu dlm. PENJARA berdekah-dekah oi si mamat-SEWEL!

Tapi tengoklah siAG-LIBERAL-PENGKHIANAT-yg. patut diPECAT-lama dulu lagi , lain mcm. pula dah - lihat di http://www.mykmu.net/2014/09/09/pendakwaan-akta-hasutan-peguam-negara-buat-flip-flop/ , Pendakwaan Akta Hasutan, Peguam Negara Buat “Flip-Flop”?, Posted by lawyer cabuk , 9 Sept 2014!

Dan kenapa si guan eng-SIAL tak pula diTANGKAP kerana menubuhkan Pertubuhan Haram yg. disyaki GENG KONGSI GELAP? Dan apa jadi 10, 000 ahli PPS yg. kononnya mahu disiasat polis - dah SENYAP berita!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

menteri yg buang kuasa sultan pun patut ditangkap..nate betul menteri tu...