Breaking News
Loading...
October 20, 2014

Info Post

Hahaha tergelak aku bila ada orang sergah aku dalam fb dengan mengatakan aku melayu kolot kerana tak berani pegang anjing, jawapan aku mudah, kolot pun kolot la, tak mestinya untuk jadi melayu moden kita kena pegang anjing...

Rupanya ramai orang melayu yang secara senyap-senyap bela anjing di rumah, aku tak pasti macam mana mereka sorokan anjing tu dari pengetahuan jiran dan sedara-mara, kita kena terima hakikat bahawa pada orang melayu yang dikatakan moden ini, anjing sudah dijadikan haiwan belaan mereka di rumah, sama macam kucing, hamster, iguana dan lain-lain...

Setahu aku la, dalam Islam, tak pulak di nyatakan anjing boleh di bela sebagai "pet" dalam Islam hanya membenarkan dua perkara untuk anjing, 1. untuk menjaga ladang dan kebun, 2. sebagai haiwan yang dibawa ketika memburu, dalam Islam tak sebut anjing boleh di bela sebagai "pet"

Melayu menjadi kolot kerana tak berani pegang anjing, ada yang beranggapan, "samak" adalah satu perbuatan simbolik sahaja, kata mereka, sekarang zaman moden, banyak lagi pencuci yang boleh di gunakan selain tanah, kata mereka, "dettol" pun boleh....

Nauzubilah...

Kalau melayu nak jadi moden kena pegang anjing, agaknya lepas nie, kalau melayu nak jadi hebat kena bela babi pulak kot...

Bacalah screen shoot di bawah nie dan nilaikan...





7 comments:

Anonymous said...

Berkat tahalusf siyasi dgn pas....

Sbb tu dap dan lks senyummmm jaa....

Anonymous said...

Malaikat rahmat tak rapat anjing ni, so apa yg rapat ?
Tunggu bala' je la !
Sebelum ni pesta arak, ni dah anjing la pulak.
Sebelum ni dah bg dah, ditarik nikmat air sekejap, la ni banjir banjir kilat pulak, lps ni ntah bala' apa lg yg bakal diturunkan ?
Bg yg tak terlibat tu bnykkan la doa dan amalkan amalan amalan yg boleh menjauhkan bala' bencana.

Anonymous said...

Nak HINA ISLAM/umatnya - si mamat BANGSAT ni yg. disyaki mamat-SODOM! Baik KDN periksa IC dia – betulkah ISLAM?!

Dari puak Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau disyaki PENYAMAQ-PENYAMAQ ISLAM ni nak buat kempen pegan/belai anjing oleh umat Islam (kat Barat pun tak dak perangai mcm. ni oleh umat Islam), baiklah puak HIPOKRIT ni buat kempen MENENTANG cara hidup si KAPIRDAJAL BINATANG BUAS yang MEROGOL ANJING dan pelbagai binatang, termasuk dlm. ZOO khas, di JERMAN/EU/US - di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html , Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013; dan di - http://www.examiner.com/article/states-where-bestiality-sex-with-animals-is-legal , States where bestiality (sex with animals) is legal, August 8, 2011!

Dan aku tengok foto kempen tu, bukan main galak si KAPIRDAJAL dok tunjuk yg. "pakai tudung" pegang anjing!

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS BANGKAIBABI DAPBANGKAI yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, serta pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya, pakai tudung dsbnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Mereka juga menggunakan si ejen Bukan Islam dari Indonesia/Thai/Filipina yg. muka mcm. Melayu utk. jadi PENYAMAQ!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Si KAPIRDAJAL yg. PEROGOL-PEROGOL ANJING/dan binatang lain di Barat yg. sungguh MODEN tu, mungkin diPUJA pula si Islam/Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam ni - dasar si HIPOKRIT BANGANG! Inilaj jenis otak LONGKANG!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Si KAPIRDAJAL yg. PEROGOL-PEROGOL ANJING/dan binatang lain di Barat yg. sungguh ‘MODEN‘ tu, mungkin diPUJA pula si Islam/Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam ni - dasar si HIPOKRIT BANGANG! Inilaj jenis otak LONGKANG!

Makcik Sambal Belacan.

Aku Melayu Rasis said...

sungguh aku malu dengan melayu begini!
Dimana wira wira islam? Ustaz ustaz islam dan para ilmuan islam? apa korang dah buta atau bisu????

Anonymous said...

Islam dihina sedemikian rupa, mana dia ahlul PAS sudah pergi? Kerana takut dengan tokong DAP, semuanya kecut telor tak berani untuk bertindak kerana tahaluf siyasi untuk kepentingan politik lebih utama kepada PAS berbanding untuk pertahankan akidah umat dari diselewengkan.

Kita orang Islam tak pernah nak suruh zalimi anjing, maka tak payahlan nak buat kempen bodoh sedemikian rupa.

Apahal tak buat kempen jangan berzina, jangan hisap rokok, jangan minum arak.

Atau pun buat program jangan tinggal solat, jangan tinggal puasa, jangan tinggal ibadah.

Boleh buat juga program jangan dedahkan aurat, jangan bersosial hingga melampaui batas.

Ada penganjur nak buat benda macam ini?

Umat Islam sampai dah kena main sampai macam ni sekali pun masih tak sedar-sedar, malahan ulama PAS pun dah jadi boneka, semuanya kerana pentingkan politik lebih dari agama.

Sedarlah.