Breaking News
Loading...
November 18, 2014

Info Post
Sejak mahkamah membenarkan lelaki memakai pakaian wanita, maka tak terkejut, kalau kita tengok gambar di bawah nie, adik kepada menteri besar selangor turut mengikut keputusan mahkamah...

Cuma satu je yang aku nak tanya, kalau lelaki pakai pakaian wanita, bagaimana pulak kalau mereka nak masuk tandas? adakah mereka yang berpakaian wanita ini boleh masuk tandas wanita atau mereka kena juga masuk tandas lelaki...

Mungkin perkara tandas nie tak terfikir dek tuan hakim yang bijak sana tu...

Amacam? ayu tak azwan ali adik kepada mb selangor berhijab...


5 comments:

Anonymous said...

GERAM betul aku kaum PONDAN ni, tak habis-habis galak sakan nak memesong akidah dan akhlak anak -anak muda Islam/Melayu supaya budaya PONDAN-HOMO dianggap NORMAL! Dan lihat mukanya- mcm. muka si BOTOX aja (BOTOX tu sebenaqnya pun banyak yg. disyaki gunakan fetus bayi dari pengguguran bayi atau fetus yg. dibunuh - maka SAINTIS Islam/Melayu kita perlu buat siasatan)!

Dah terangan mamat PONDAN ni pakai tudung-ala-WANITA Islam - itulah kes Syariah NS yg. diPIJAK-PIJAK hari tu oleh si KAPIR dan si Islam/Mealyu-LIBERAL, mesti dicabar habis-habisan supaya puak PONDAN-makin-BUAS yg. makin besaq kepala depa, yg. terangan menentang hukum ALLAH SWT dan cuba pula MENGHASUT umat Islam lain serta mENGHINA Islam/umatnya!

Inilah yg. si puak PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM serta Tuan Barat-Zionisnya mahu! Patutnya, mana-mana umat Islam yg. ada buat dosa termasuk aku sendiri, mesti sentiasa diNASIHATkan atau kalau perlu. diHUKUM dgn. TEGAS agar insaf utk. BERTAUBAT kpd. ALLAH SWT; bukan terus dibiaqkan ANGKUH dan SENGAJA buat dosa lagi!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

wow dah masuk islam dah adik MB ni

Anonymous said...

Mesti KJ suka ni.

Anonymous said...

dah langgar hak asasi manusia sebagai lelaki dan wanita...
kene bina satu lagi tandas untuk maknyah/ pondon

Anonymous said...

Bila tengok perkataan 'ayu' kat tajuk entry ni, aku terus berminat nak tengok sampai lupa adik2 MB selangor ni pelik2..
Bila dah tengok baru menyesal..