Breaking News
Loading...
January 7, 2015

Info Post

Menceroboh tanah milik kerajaan adalah satu kesalahan, tapi disebabkan kebebalan kerajaan negeri perak ketika itu di tadbir oleh pakatan rakyat, maka dibiarkan sahaja mereka megerjakan tanaman di tanah itu...

Nama pun penceroboh, bila kerajaan negeri kini menuntut semula tanah yang mereka ceroboh untuk di bangunkan projek untuk rakyat, penceroboh ini mula memekak, mereka mengatakan kerajaan negeri perak bertindak zalim terhadap mereka, apa kezaliman yang telah di buat oleh kerajaan negeri perak? adakah menuntut semula tanah yang di ceroboh oleh penceroboh perbuatan zalim...???

Mereka menceroboh tanah milik kerajaan negeri perak, jadi kenapa satu demonstrasi di atur esok di hadapan bangunan kementerian pertanian? apa kejadahnya?


10 comments:

Anonymous said...

ok la tu sekali lalu je sapu dengan flamethrower geng2 sial ni

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Celaka dan Sial la... pendatang fahaman komunis ambik tanah melayu macam yahudi zionis...

Anonymous said...

Nnt Mat Sabu si babi PAS akn membela cina2 sial ni demi kelangsungan pelacoran kuasa oleh PASngok.

Mereka cinababi ni berani mcm tu sbb ada talibarut Melayu jd tukang bela....

Habuan rasuah masa Nizar Berok tu jg MB petak dlu

Anonymous said...

Bila terpandang nama Sureh tu..aku tahu sgt dah..dia ni dan geng india mmg "kaki demo"..nak masuk kedai dia pun dah meluat..byk sgt risalah politik.

Aura Dya said...

Hairan.. Penceroboh pulak nak berdemo..... Jangan layan biar depa melalak....

Anonymous said...

Jangan pedulikan mereka. Ambil hak kita balik Itu tanah negeri Perak,maka Perak haru memulikinya semula.
Itu pun kalau kerajaan Perak ada telo.

Anonymous said...

Orang PAS bila kat Penang kerajaan negeri nak ambil tanah tak berani pon angkat muka,bila aku tanya dengan salah seorang orang kuat Pas Penang dia pandai kata kena ikut undang-undang.Tapi kenapa bila BN nak buat apa2 sampai sanggup guling atas jalan,dia diam pula tak pandai nak ikut undang.2

Anonymous said...

Orang PAS bila kat Penang kerajaan negeri nak ambil tanah tak berani pon angkat muka,bila aku tanya dengan salah seorang orang kuat Pas Penang dia pandai kata kena ikut undang-undang.Tapi kenapa bila BN nak buat apa2 sampai sanggup guling atas jalan,dia diam pula tak pandai nak ikut undang.2

Anonymous said...

Orang PAS bila kat Penang kerajaan negeri nak ambil tanah tak berani pon angkat muka,bila aku tanya dengan salah seorang orang kuat Pas Penang dia pandai kata kena ikut undang-undang.Tapi kenapa bila BN nak buat apa2 sampai sanggup guling atas jalan,dia diam pula tak pandai nak ikut undang.2

Anonymous said...

Apa kata Tok Batin Blog Anak Sg. Derhaka.

Pusing sana pusing sini talibarut PAS dan PKR juga yang disokong.

Tengoklah setiap kali ada Majlis Cinta Rasul ribuan Melayu yang terdiri pelbagai ahli parti menyertainya.

Jangan ingat dalam PAS atau PKR tiada yang berdarah Melayu. Sebab itulah DAP dengan talibarut2 Melayu kuatir kiranya perarakkan Maulidur Rasul diadakan begitu juga apa sahaja atas dasar penghimpunan yang menyatukan orang2 Melayu akan mendapat tentangan.

Jika nak fitnah pun janganlah sampai mengadai Bangsa. Nak cakap fasal agama Pak2 Lebai jangut sejemput tak lah sealim mana pun.

Selagi Guang Eng bayar elaun selama itulah sanggup gadai maruah. Tapi pada mereka ini tak perlu risau selagi ada pembela2 yang se kelab dengan mereka alam maya ini selama itu mereka boleh cari makan.