Nasi Lemak Berlauk CICAK, Dalam Flight AirAsia...

Seperti yang diceritakan oleh pengadu...

"saya nak buat aduan mengenai makanan yang telah tercemar. saya telah membeli nasi lemak dalam kapal terbang. semasa makan, saya dapati seekor cicak dalam sambal nasi lemak itu, saya terus bagi tahu pramugara dan dia minta untuk ganti yang lain tetapi saya tidak mahu bukti itu di ambil, saya memuntahkan semula makanan yang saya makan sehingga sakit tekak. kemudian saya buat laporan polis dan pihak airasia. saya mahu pihak airasia bertanggungjawab atas kejadian ini. saya tunggu respon pihak tuan dan saya akan menyebarkan perkara ini kepada pihak media."

Ini adalah gambar-gambar yang dikirim oleh pengadu...










SUMBER

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID