Breaking News
Loading...
April 12, 2016

Info Post

Kata ustaz hasrizal abdul jamil dalam facebooknya, "sebagai suami dan bapa kepada anak perempuan, saya tidak izinkan mana-mana perempuan dibawah tanggungjawab saya memakai tudung fareeda, ia adalah satu perniagaan yang tidak berakhlaq dan memfitnah agama.

"mustahil Allah dan Rasulullah S.A.W redha dengan strategi perniagaan sebergini"...

Malah sebelum itu, mufti pulau pinang juga menegur agar fareeda memahami konsep berhijab atau menutup aurat mengikut syariat Islam. 

Pada aku la kan, kalau nak berniaga tu meniaga la, tapi janganlah sampai menganjingkan pelanggan kamu, kamu buat pelanggan macam lahanat, kamu gelak besar bila tengok pelanggan kamu berebut-rebut, berhimpit jantan betina bukan muhrim...

Jual tudung tu bagus, tapi pelaksanaan menjual tu yang tak betul...

So jangan terasa bila orang tegur... video jawapan suami taukei fareeda disini

3 comments:

Anonymous said...

Tak elok doa yg buruk sesama Islam.
Don't be so emotional.

Anonymous said...

Doakan utk perubahan tambahbaikan..
utz pun tidak menjamin terlepas sikap ujub takabur dan hasad...

Anonymous said...

semoga pihak pngurusan tudung fareeda mnerima teguran dgn trbuka dn brusaha utk membaiki kesilapan.